فیلم و سریال

معرفی سریال شهباز + بیوگرافی بازیگران، خلاصه داستان و زمان پخش

یکی از جدیدترین مجموعه هایی که این روزها از شبکه 5 پخش می شود سریال شهباز است.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال شهباز به کارگردانی حمیدرضا لوافی و نویسندگی مینا خدیوی ساخته شده و تهییه‌کنندگی این اثر برعهده امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پورمی باشد.

زمان پخش سریال شهباز

سریال «شهباز» از فردا پنجشنبه، ۲۵ آبان هرشب ساعت ۱۹ از شبکه تهران پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۲۳ خواهد بود.

سریال شهباز چند قسمتی است؟

مجموعه شهباز در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای به کارگردانی حمیدرضا لوافی ساخته شده است.

بازیگران سریال شهباز

خلاصه داستان سریال شهباز

این سریال روایت زندگی دختری به نام نجوا دانشجوی نخبه در حوزه برنامه‌نویسی رایانه است که به دلیل کنجکاوی و دانش فوق‌العاده خود ارتباطات گسترده‌ای در فضای وب پیدا کرده و معتقد است مرگ دوست صمیمی‌اش که به تازگی در یک سانحه از دنیا رفته، تصادف نبوده و ارتباط مستقیمی‌با یک شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی به نام ارغوان دارد.

نجوا به دنبال پیدا کردن مدارکی علیه شبکه ارغوان در فضای دارک وب شروع به برقراری ارتباط می‌کند. از سوی دیگر گروهی از نیرو‌های امنیت سایبری با رهبری مامور زبده‌ای به نام حسام در ماموریتی به اسم شهباز سال‌هاست به دنبال کشف هویت گرداننده اصلی شبکه ارغوان هستند.

بازیگران سریال شهباز

سریال شهباز شبکه یک که این روزها تبدیل به یکی از بهترین سریال های تلویزیون شده است، گروه بازیگری معروفی دارد که آنها را اخیرا در فیلم و سریال‌های معروف فراوانی دیده‌اید. در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

آرش مجیدی در نقش حسام

آرش مجیدی در سریال شهباز

آرش مجیدی بازیگر 48 ایرانی در 7 اردیبهشت 1353 متولد شد. او بازیگری را از سال 1377 و فیلم شوکران شروع کرد. سپس در سریال پربیننده من یک مستاجرم نیز ایفای نقش داشت و به مخاطبان معرفی شد. اما شهرت آقای مجیدی به کاراکتر مجید او در سریال ارمغان تاریکی برمی‌گردد.

اگرچه این بازیگر پیش از آن نیز در فیلم و سریال‌های گوناگون حضور داشت اما ارمغان تاریکی با مورد توجه قرار گرفتن فرصت خوبی به آرش مجیدی داد. از سایر آثار این بازیگر می‌توان به سریال‌های سرزمین مادری، رستگاران، دلدادگان،‌ احضار و فیلم‌های سر به مهر، روباه و خانه‌ای در خیابان چهل و یکم اشاره کنیم. او بازیگر اصلی سریال شهباز است.

مهدخت مولایی در نقش نجوا

مهدخت مولایی در سریال شهباز

مهدخت مولایی بازیگر زن ایرانی درتاریخ 1 اردیبهشت 1370 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1394 و فیلم دختر شروع کرد. خانم مولایی سپس چند تجربه بازیگری دیگر داشت و سرانجام با سریال ترور خاموش توانست دیده شود. او علاوه بر بازیگری، نویسندگی و تهیه‌کنندگی نیز انجام می‌دهد. از آثار دیگر این بازیگر باید به آااادت نمی‌کنیم، ویلایی‌ها و بوتاکس اشاره کنیم.

رضا داوود نژاد در نقش مجید

رضا داوودنژاد در سریال شهباز

رضا داوود‌نژاد هنرپیشه ایرانی در 29 اردیبهشت 1359 به دنیا آمد. او فرزند علیرضا داوودنژاد کارگردان مطرح ایرانی است.
این بازیگر فعالیت خود را از سال 1365 و فیلم بی‌پناه شروع کرد. سپس این بازیگر چندین فعالیت سینمایی و تلویزیونی انجام داد تا اینکه بازی در سریال زندگی به شرط خنده او را مشهور کرد.

رضا داوود نژاد ابتدا بیشتر در حوزه طنز فعالیت داشت اما با بازی در سریال از سرنوشت 4 و نقش‌آفرینی کاراکتری منفی استعداد خود را در آثار جدی نیز نشان داد. از جمله آثار معروف این بازیگر باید به فیلم‌های مصائب شیرین، بانوی کوچک، چپ دست، لامینور و سریال‌های نون و ریحون، زندگی شگفت انگیز است و بعد از آزادی اشاره کنیم. او در سریال ایرانی شهباز ایفاگر یکی از شخصیت‌های کلیدی است.

علیرضا آرا در نقش فرزاد

علیرضا آرا در سریال شهباز

علیرضا آرا بازیگر 47 ساله ایرانی در 13 دی 1354 متولد شد. او بازیگری را از سال 1374 شروع کرد و در سال 1377 در سریال گمشده ایفای نقش ‌داشت. آقای آرا به نقش‌آفرینی در نقش‌های مکمل معروف است و کاراکتر اسماعیل را در سریال از سرنوشت به خوبی به تصویر کشید.

از سایر آثار علیرضا آرا باید به سریال‌های پشت بام تهران، زیر پای مادر، زمین گرم، افرا و فیلم‌های 360 درجه، یک روز طولانی، مردن در آب مطهر و زنبور کارگر اشاره کنیم. در معرفی سریال شهباز باید بگوییم که نقش او در این اثر باز هم مکمل است.

سخن پایانی

در این مطلب با معرفی سریال شهباز همراه شما بودیم. آیا این سریال را تماشا کرده اید؟ به نظر شما محتوای این اثر جذاب است؟ چقدر به سریال‌ و فیلم های جاسوسی این چنینی علاقه دارید؟ شما می توانید نظرتان را در بخش دیدگاها با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x