فیلم و سریال

مهران نائل، بازیگر نقش نامدارخان در سریال آتش و باد

در این محتوا به معرفی بازیگر نقش نامدارخان در سریال نامدار خان خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ بازیگر نقش نامدارخان یا همان مهران نائل توانسته در سریال آتش و باد به خوبی ایفای نقش کند. در ادامه به معرفی وی خواهیم پرداخت.

بازیگر نقش نامدارخان در سریال آتش و باد کیست؟

مهران نائل بازیگر محبوب کشورمان است که این روزها او را در سریال آتش و باد با نام نامدارخان می شناسند.

مهران نائل در نقش نامدارخان

خلاصه داستان سریال آتش و باد

این سریال درباره داستانی عاشقانه در دوران پیش از مشروطه است. در خلاصه سریال آتش و باد آمده است: «بهادر»، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد.

مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری جهان‌پسند دختر زیبا و کم سن و سال بهادر می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان‌پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سرباز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند و نهایتاً درگیری ابعاد بزرگ‌تری می‌یابد و بازیگر نقش نامدارخان در میانه های داستان وارد سریال می شود و سریال ابعاد وسیع تری پیدا می کند.

بازیگران سریال آتش و باد چه کسانی هستند؟

حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصر نصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه ، صدرالدین حجازی، سپهر محمودی، نادر فلاح، مریم موسویان، مجتبی واشیان، بیوک ‌میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی، مهران نعیمی، ابراهیم برزیده، اشکان آبگون،محمد مظفر، سیامک اشعریون و پرویز بزرگی از بازیگران این سریال هستند.

بازیگران سریال آتش و باد

بیوگرافی مهران نائل؛ بازیگر نقش نامدارخان

مهران نائل متولد خرداد 1360 در اصفهان، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد، در کنار بازیگری حالا کارگردان و تهیه کننده است.

تا سال 1379 وقتی 19 ساله بود در اصفهان زندگی می کرد تا اینکه با قبولی در دانشگاه به تهران آمد و فعالیت خود را از همانجا با تمرینات دانشگاهی شروع کرد. مهران نائل یا همان بازیگر نقش نامدارخان فعالیت خود را سالها با تئاتر ادامه داد سپس خود در قامت کارگردان و تهیه کننده آثار موفقی را بروی صحنه برد و کم کم وارد عرصه تصویری شد.

ورود به سینما

اولین بار در سال 1385 وقتی 25 ساله بود در فیلم معروف کیومرث پوراحمد بنام اتوبوس شب بازی کرد سپس دو سال بعد در فیلم کیمیا و خاک هم بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت.

بازی در تلویزیون

اولین بار سال 86 در سریال گل های گرمسیری بازی کرد که این مجموعه در پاییز 87 پخش شد. بازی در سریال عملیات 125 به کارگردانی مسعود آب پرور سال 87 فعالیت خود را ادامه داد و سومین تجربه اش سال 88 با مجموعه تاکسی شانس بود

بازی در نمایش خانگی و سریال شهرزاد

آقای نائل از سال 94 با فصل اول سریال نمایش خانگی شهرزاد در نقش نادر ارشد به شدت دیده شد. خودش می گوید فیلمنامه خوب، بازی در مقابل دوربین کارگردان کار بلد و بودن در میان بازیگرانی که دوستشان داری و بسیار حرفه ای هستند برایم افتخار بود.

زندگی نامه مهران نائل

بازیگر نقش نامدارخان ازدواج کرده است؟

مهران نائل ازدواج کرده و متاهل می باشد.

از سه تار تا ساز دهنی

از دوران بچگی موسیقی را با سه تار شروع کرد سپس از 12 سالگی نواختن ساز دهنی رو هم یاد گرفت و حالا کم و بیش یکی از حرفه ای های این عرصه می باشد.

معرفی شخصیت و بازیگر نقش نامدارخان در سریال آتش و باد

مهران نائل در این سریال نقش پسر فتح‌الله خان «خان بزرگ» با بازی محمود پاک‌نیت را با نام «نامدار خان» بازی می‌ کند. این سریال به دوران قاجار مربوط است و نامدارخان شخصیتی طرفدار مشروطه است که می خواهد با قدرتی که دارد به پیشرفت مشروطیت کمک کند.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x