مد

چه مدل لباس عروس برای لاغرها مناسب است؟

در این مطلب به پاسخ این سوال که چه مدل لباس عروس برای لاغرها مناسب است؟ خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ چه مدل لباس عروس برای لاغرها مناسب است؟ لباس عروس به عنوان یکی از مهم‌ترین لباس‌ها در زندگی خانم‌ها به شمار می آید. بنابراین، انتخاب لباس عروس برای خانم‌ها با هر اندام و سایزی اصولی دارد که باید رعایت شود تا زیبایی عروس چند برابر شود.

انتخاب لباس عروس باید با دقت انجام شود تا لباس مناسبی انتخاب شده و اندام آن خانم را به خوبی نمایش دهد و او را از دیگر مهمانان مراسم عروسی متفاوت و متمایز سازد. در ادامه، توصیه‌هایی برای انتخاب لباس عروسی برای افراد با اندام لاغر و ظریف ارائه می‌شود. اگر اندامی لاغر و ظریف دارید، می‌توانید توصیه‌های زیر را در نظر بگیرید

چه مدل لباس عروس برای لاغرها مناسب است؟

لباس عروس برای لاغرها

لاغر بودن یکی از دلایلی می باشد که باعث شده عروس خانم ها با اندام لاغر به دنبال لباسی باشند تا لاغری اندام آنها را بپوشاند و در بهترین شب زندگی و رویایی ترین لباس حسابی بدرخشند. این دسته افراد مسلما انتخاب های بیشتری نسبت به عروس های چاق و تپل دارند اما باز هم باید بدانید که هر مدل لباسی مناسب استایل و آرایش شما نمی‌باشد.

نکات مهم در انتخاب لباس عروس برای افراد لاغر

چه مدل لباس عروس برای لاغرها مناسب است؟ در ادامه نکاتی اساسی را معرفی می کنیم تا افرادی که استایل لاغری دارند هیچ نگرانی بابت پوشش مراسم عروسی خود نداشته باشند.

لباس عروس مناسب برای لاغرها

  1. اگر شما هم  اندام و ظاهری لاغر دارید بهتر است از لباس عروس های یقه بسته استفاده کنید تا لاغری گردن خود را به زیبای بپوشانید.
  2. برای پوشاندن لاغری بازوها و دسته ها انتخاب لباس عروس آستین دار با نگین های براق و درشت می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.
  3. توصیه می شود تا جایی که می توانید از لباس های خیلی تنگ و چسبان استفاده نکنید.
  4. استفاده از لباس عروس های با پارچه نازک توصیه نمی‌شود سعی کنید از لباس عروس های با پارچه ضخیم استفاد کنید تا اندامتان را حجیم تر نشان دهد و انتخاب پارچه ها توری، گیپور، دانتل و گیپور گزینه ای مناسب برای شما می باشد.
    استفاده از لباس عروس هایی که در قسمت بالا تنه بصورت کار شده می باشند مناسب ترین گزینه برای شما می باشد. لباس عروس کارشده ( گلدوزی و سنگ دوزی ) برای افراد لاغر گزینه مناسبی میباشند.
  5. خانم های لاغر اندام که سایز سینه کوچکی دارند نباید از لباس عروس های سبک دکلته استفاده کنند زیرا این لباس ها برای اندام لاغر  اصلا مناسب نمی باشند.
  6. اگر استایل تان ریز و لاغر می باشد از دسته گل های بزرگ استفاده نکنید.
  7. اگر قد شما کوتاه است، تاج بلند و یا شینیون بالای سر می تواند به بلند تر نشان دادن قد شما به خوبی کمک کند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x