مد

چگونه استایل کره ای پسرانه خفن داشته باشیم

استایل کره ای پسرانه در سال های اخیر به طور گسترده ای شناخته‌تر شده است. همچنی مردان کره ای همیشه تأثیرگذاران در مد و مد بوده اند، بنابراین امسال بزرگترین ترندها از کره در دنیا پخش شده است که در ادامه قصد داریم آنها را بررسی کنیم.

به گزارش پارت نیوز؛ در استایل کره ای پسرانه می‌توانید لباس‌های ورزشی شیک، ظاهر خیابانی خشن، و لباس‌های رسمی و غیررسمی ترکیبی را در کنار هم پیدا کنید. مردان کره‌ای که همیشه در کانون توجه هستند، به همین خاطر می‌دانند که چگونه بدون زحمت شیک به نظر برسند و چگونه لباس‌های رسمی را با لباس‌های غیررسمی ترکیب کنند، البته که هنوز هم پیچیده به نظر می‌رسند.

استایل کره ای پسرانه و سبک آرایش مردانه

مد لباس‌های خیابانی کره‌ای، جسورانه و هیجان‌انگیز، شیک و آوانگارد است که با آرم‌های بزرگ، رنگ‌های پر جنب و جوش،  همچنین استایل تک جنسیتی مشخص می‌شود. مهم نیست که سبک شما چیست، مطمئن باشید که در اینجا یک زیبایی شناسی متناسب با سبک خود پیدا خواهید کرد.

چه بخواهید زیبایی کره ای را در ظاهر روزمره خود بگنجانید یا کشف کنید که در حال حاضر چه چیزی برای مردان کره ای مرسوم است، در اینجا لیستی از بهترین گرایش های مد کره ای برای مردان و نحوه ایجاد آنها برای شما آورده شده است.

کلاه سطلی در استایل کره ای پسرانه

کلاه مردانه در استایل کره ای

ست بگ و لش با کلاه کلاه سطلی با پیراهن مردونهاز چند سال گذشته، کلاه های سطلی جایگاه خود را در صنعت مد به دست آورده اند. هنرمندان کی‌پاپ، بازیگران مشهور و نمادهای مد همگی با کلاه‌های سطلی متفاوت دیده شده‌اند. یک کلاه سطلی با ظاهر معمولی و خیابانی به خوبی هماهنگ می‌شود، زیرا این ویژگی را به لباس شما اضافه می‌کند. چه یک روز آفتابی در پارک باشد و چه با دوستانتان وقت گذرانی کنید، این یک آیتم عالی است.

استایل مردانه با کلاه

یک کلاه سطلی کراوات با لباس تک رنگ سفید یا مشکی را امتحان کنید و اجازه دهید سرپوش برجسته شود. از طرف دیگر، می توانید رنگ کلاه را با لباس استراحت هماهنگ کنید. اگر دوست دارید آزمایش کنید و ریسک کنید، یک سطل با الگوهای پیچیده و رنگ های پررنگ انتخاب کنید. طرحی را انتخاب کنید که بیشتر برای شما مناسب باشد مانند اشکال هندسی، طرح های حیوانی، الگوهای گل یا لوگو.

ست لباس ورزشی

ست ورزشی با کلاه بیسبال

گرایش ورزش‌های ورزشی در کره به‌طور باورنکردنی به خوبی اجرا می‌شود، جایی که لباس‌های گران‌قیمت کاملاً با هودی‌های غیررسمی، کلاه بیسبال و شلوار ورزشی ست می‌شوند. نکته کلیدی این است که بین اصول معمولی و قطعات لوکس تعادل ایجاد کنید. همانطور که گفته شد، برای هر کسی امتحان کردن آن بسیار آسان است. یک ژاکت مخصوص بمب افکن را با جوگرهای راحت ست کنید و جواهرات طلا را اضافه کنید تا آن را فوق العاده مدرن کنید.

رنگ های نئون

استایل کره ای با ست اور سایز

ژاکت استریمنت

ترند نئون در استایل کره ای پسرانه مدتی است که در خیابان های کره ظاهر شده است و انتخاب محبوبی در بین ستاره های کی پاپ است. به خصوص اگر دوست دارید از روندهای جدید پیروی کنید، این یکی قطعاً الهام بخش شما خواهد بود.

شما می‌توانید ظاهر غیررسمی شلوار جین و تی را به چیزی هیجان‌انگیز و ارزشمند تبدیل کنید که آن را با یک نئون ست کنید. چه یک تی شرت، یک ژاکت، یا یک جفت کفش به رنگ نئون، آن را به یک لباس رسمی تبدیل کنید.

می‌توانید یک تاپ سبز روشن یا یک سویشرت نارنجی فلورسنت با زیپ زیر یک ژاکت ساده بپوشید و لایه‌بندی جالبی را در کل لباس‌هایتان ایجاد کنید.

استایل کره ای پسرانه مام و اور سایز

استایل اور سایز پاییزه کره ای

چگونه کره ای تیپ بزنیم

استایل مردانه کره ای

مام استایل در سبک کره ای

جای تعجب نیست که لباس های بزرگ هنوز هم در صحنه K-fashion محبوبیت پیدا می کنند. مردان کره‌ای در ترکیب و ست کردن لباس‌های تنگ با ژاکت‌های بزرگ، شلوار یا لباس‌های بیرونی استاد هستند.

نکته کلیدی در روند بزرگ، ایجاد تعادل کامل است. بنابراین بسیار مهم است که بدانید چگونه آن را به تناسب خود به درستی استایل کنید. از الگوهای پیچیده و رنگ های پررنگ اجتناب کنید – در عوض، حداقل خطوط تمیز و رنگ های خنثی را انتخاب کنید.

می‌توانید برای ایجاد تعادل در استایل کره ای پسرانه خود، به دنبال یک ظاهر سایز بزرگ باشید یا قطعات بزرگ مانند پیراهن یا ژاکت را با شلوار جین تنگ یا چینی‌های باریک ترکیب کنید.

ژاکت های استریمنت

ژاکت اور سایز استریمنت

ژاکت کوتاه با شلوار مام استایل

وقتی صحبت از قطعات ضروری کره ای می شود، یک ژاکت استریت شاید یکی از بهترین ها باشد. اگرچه ژاکت چرمی همچنان قوی است زیرا تصویر پسرانه‌ای را ارائه می‌دهد، اما مردان کره‌ای هنوز هم تنوع زیادی دارند.

ژاکت‌هایی با تزئینات، آستین‌های پف‌کرده دراماتیک یا برش‌های پیچیده انتخاب کنید و مطمئن شوید که سرهای زیادی را برگردانید!

لباس های راه راه بپوشید

لباس راه راه در ست کره ای پرانه

لباس های راه راه در استایل کره ای پسرونه

وقتی صحبت از الگوهای کلاسیک استایل کره ای پسرانه می‌شود، تی شرت های راه راه‌ در صدر فهرست قرار دارند. با این حال، استایل دادن به این الگو می تواند کمی مشکل باشد. تعادل را بین رنگ های تکه های لباس حفظ کنید.

برای مثال، سایه‌های مختلف آبی با هم عالی کار می‌کنند، مانند رنگ‌های زمینی مختلف. اگر می‌خواهید ظاهری مینیمالیستی داشته باشید، بافتنی راه راه را با شلوار چینی بژ و کفش‌های کتانی سفید مینیمال انتخاب کنید .

یا یک لباس راه راه کلاسیک با یک پیراهن یقه دار سیاه و سفید که در یک جین جین قرار گرفته است، انتخاب کنید. یک کلاه بیسبال اضافه کنید یا یک کت جین بپوشانید تا برای قدم زدن صبحگاهی در شهر به یک استایل ایده آل برسید.

پایان مطلب/س.آ

1/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x