پیشرفت شخصی

آموزش تربیت سگ به صورت حرفه‌ای

آموزش خانه سگ یا توله سگ شما نیاز به صبر، تعهد و ثبات زیادی دارد. تصادفات بخشی از این فرآیند هستند، اما اگر از این دستورالعمل های اولیه آموزش خانه دنبال کنید، می توانید جدیدترین عضو خانواده خود را در مسیر درست قرار دهید.

به گزارش پارت نیوز؛ آموزش صحیح و اجتماعی شدن از جمله نیازهای اساسی سگ شماست. مهم این است که هر چه زودتر به سگ خود آموزش دهید تا بنشیند، بماند، بیاید، به خانه‌اش برود یا بیرون برود. باور کنید یا نه، این کاری است که می توانید خودتان به عنوان یک مبتدی انجام دهید.

4 اصول اولیه تربیت سگ

در ابتدا، آموزش سگ می تواند بسیار دشوار به نظر برسد، به خصوص اگر این اولین سگ شما باشد. حقیقت این است که آموزش سگ شما یک پروژه بسیار بزرگ و مهم است. اگر آن را گام به گام پیش ببرید، کار به مراتب کمتر دلهره آور است. در اینجا اطلاعاتی وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند:
یک برنامه اطاعت از سگ را شروع کنید و یاد بگیرید که چگونه یک پایه اساسی را قبل از شروع آموزش سگ خود تنظیم کنید.

تربیت سگ با استفاده از بازی ها

بازی با سگآموزش سگ شما باید سرگرم کننده باشد، همه می‌دانند که وقتی اوقات خوبی را سپری می‌کنید، یادگیری آسان‌تر است، بنابراین سعی کنید برخی از بازی‌ها را در برنامه آموزشی سگ خود پیاده‌سازی کنید.
شش هفته برای یک سگ خوب تربیت شده
با استفاده از این برنامه به عنوان یک راهنما، می توانید در حدود شش هفته اصول اولیه را به سگ خود آموزش دهید.

تقویت نقاط مثبت

راه های مختلفی برای تربیت سگ وجود دارد، اما اکثر متخصصان سگ موافقند که راه مثبت برای سگ و مربی بهترین است.
آیا برای تربیت سگ به کمک نیاز داریم؟ کمک گرفتن از مربی سگ را در نظر بگیرید. کلاس‌های گروهی و/یا درس‌های خصوصی را امتحان کنید و نکاتی در مورد آموزش سگ‌های مقرون‌به‌صرفه اینجا را بررسی کنید.

آموزش خانه و محل خواب سگ

مگر اینکه قصد دارید سگ خود را در فضای باز نگه دارید و تعداد کمی از ما این کار را انجام می دهیم زیرا توصیه نمی شود. باید به سگ خود آموزش دهید که در کجای خانه می‌تواند بخوابد. بنابراین، آموزش خانه (همچنین به آن تربیت سگ برای آموزش خانه شکنی، پوتی می گویند) یکی از اولین چیزهایی است که باید با سگ خود کار کنید. آموزش جعبه می تواند بخش بسیار مفیدی از روند آموزش باشد. این شامل آموزش در خانه و همچنین بسیاری از زمینه های دیگر آموزش است:

تربیت سگ ها و توله سگ ها آموزش جای خواب

تربیت سگ خانگیدر اینجا اصول اولیه آموزش سگ یا توله سگ شما برای پذیرش و حتی لذت بردن از جعبه آورده شده است. نه تنها به خانه‌شکنی کمک می‌کند، بلکه به سگ شما مکانی برای خودش می‌دهد.

چگونه سگ خود را در خانه تربیت کنیم

وقتی صحبت از آن می شود، آموزش در خانه چندان پیچیده نیست، اما این بدان معنا نیست که آسان است. ثبات و پشتکار در طول فرآیند خانه‌شکنی کلیدی است.

آموزش دستشویی به سگ

اگر سگ شما همچنان در خانه دچار حوادث می‌شود، ممکن است چیزی فراتر از یک مشکل خانه‌شکنی ساده باشد. سگ شما ممکن است از هیجان یا برای ابراز رفتار تسلیمانه ادرار کند.

آموزش قلاده بستن به سگ و توله سگ آموزش

هر سگی باید راه رفتن با قلاده را یاد بگیرد. علاوه بر این واقعیت که اکثر مناطق دارای قوانین مربوط به قلاده هستند، مواقعی وجود خواهد داشت که نگه داشتن سگ شما با قلاده برای ایمنی خود او باشد. یاد بگیرید که چگونه سگ یا توله سگ خود را با قلاده آشنا کنید، سپس به او بیاموزید که چگونه به درستی با قلاده راه برود، حتی در کنار شما با دوچرخه بتواند راه بیاید.

چگونه سگ ها و توله سگ ها را اجتماعی کنیم

آموزش سگ

اجتماعی شدن یعنی آموزش دادن به توله سگ یا سگ بالغ خود برای پذیرش افراد جدید، حیوانات و مکان های مختلف با قرار دادن او در معرض این چیزها. سگ های اجتماعی شده کمتر به مشکلات رفتاری مبتلا می شوند و عموماً بیشتر مورد استقبال دیگران قرار می گیرند. اجتماعی شدن همچنین می تواند به جلوگیری از ایجاد ترس و فوبیا کمک کند.
نکته اصلی این است که معاشرت با سگ یا توله سگ شما، او را به سگی شادتر و خوش رفتار تبدیل می کند.

آموزش کلیکر برای سگ ها

آموزش کلیکر، شکل رایج تربیت سگ، یک روش آموزش ساده و موثر سگ است. اگرچه هنوز هم آموزش دادن سگ خود بدون آموزش کلیک خوب است، بسیاری از مردم آن را مفید می دانند. با آموزش کلیکر می توانید انواع دستورات و ترفندهای اولیه و پیشرفته را به راحتی و به طور موثر به سگ خود آموزش دهید. این سریع و آسان است که یاد بگیرید چگونه سگ خود را با کلیکر آموزش دهید.

دستورات اولیه و ترفندهای سرگرم کننده در تربیت سگ

برخی از دستورات اولیه آموزش سگ و ترفندهای سگ وجود دارد که هر سگی باید بداند مانند بیا، صحبت کن، رها کن، بمان، پشتیبان بگیر و غیره. دستورات اولیه ساختار سگ شما را می دهد. علاوه بر این، آنها می توانند به شما در غلبه بر مشکلات رایج رفتار سگ کمک کنند و به حفظ امنیت سگ شما کمک کنند.

تربیت سگ برای ماندن در خانه

تربیت سگ webpجالب تر از اینکه ترفندهای فهمیدن اینکه حال سگتان چگونه است، یک راه عالی برای ارتقاء تربیت سگ به سطح بعدی و دادن مقداری تحریک ذهنی به سگ شما است.

ثبات رفتارها و عیب یابی

اثبات آخرین مرحله در آموزش سگ شما برای انجام هر رفتار جدید است. بیاموزید که چگونه رفتارها را اثبات کنید تا سگ شما به همان اندازه در پارک یا خانه دوستتان مطیع باشد که در اتاق نشیمن خودتان باشد. حتما به خاطر داشته باشید، فقط به این دلیل که به مراحل پایانی آموزش رسیده اید، به این معنی نیست که مشکلات رفتاری ظاهر نمی شوند. با رایج ترین مشکلات رفتاری سگ و نحوه برخورد با آنها آشنا شوید. این راهنماها به شما کمک می‌کند تا در این بخش از فرآیند آموزش با سایت پارت نیوز همراه باشید:

اثبات رفتارها

رفتارها را در موقعیت های مختلف با سطوح مختلف حواس پرتی تمرین کنید. بدون ثبات، سگ شما ممکن است در اتاق نشیمن شما رفتار خوبی داشته باشد، اما به نظر می رسد وقتی بیرون از خانه است تمام آموزش های خود را فراموش می کند.

خودکنترلی را به سگ خود بیاموزید

این روش به سگ شما می آموزد که هیچ چیز در زندگی رایگان نیست، بلکه باید چیزهایی مانند غذا و توجه را از طریق اطاعت به دست آورد. مشکلات متداول رفتار سگ: درک مسائل رفتاری بالقوه می تواند به شما کمک کند قبل از اینکه همه چیز از کنترل خارج شود آنها را شناسایی کرده و برطرف کنید.

مدیریت رفتار سگ در مقابل آموزش سگ

در حالی که مدیریت رفتار سگ و آموزش سگ دو چیز متفاوت هستند، اما متقابل نیستند. مدیریت رفتار بخش مهمی از هر برنامه آموزشی سگ است.

آموزش پیشرفته سگ

6 گام ساده در تربیت سگ

هنگامی که سگ شما بر تمام اصول اولیه تسلط یافت، می توانید به فکر رفتن به ترفندهای پیشرفته تر باشید. این فعالیت ها به سگ شما کمک می کند تا فعال، تناسب اندام و از نظر ذهنی تحریک شود. به علاوه، آنها به تقویت پیوندی که با همسفر سگ خود به اشتراک می گذارید کمک می کنند.

سخن پایانی

به یاد داشته باشید که آموزش یک فرآیند مداوم است. شما هرگز به طور کامل به پایان نخواهید رسید. این مهم است که در طول زندگی سگ خود به آموزش اطاعت ادامه دهید. افرادی که در سنین جوانی زبانی را یاد می گیرند اما از صحبت کردن با آن زبان دست می کشند، ممکن است با افزایش سن بیشتر آن را فراموش کنند. در مورد سگ شما هم همینطور است، از آن استفاده کنید یا آن را گم کنید. اجرای حتی ابتدایی ترین ترفندها و دستورات به آنها کمک می کند تا در ذهن سگ شما شاداب بمانند. به علاوه، این یک راه عالی برای گذراندن وقت با سگ شما است.
پایان مطلب/س.آ

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x