خودرو

ارزان ترین جایگزین تاکسی از فرودگاه امام

قطعا ارزان ترین جایگزین تاکسی از فرودگاه امام، رنت خودرو می باشد. رنت یا اجاره خودرو به دو صورت انجام می شود که هر کدام ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی دارند. افراد می توانند خودروی موردنظر خود را با راننده یا بدون راننده اجاره کنند و بدون نیاز از سیستم حمل و نقل عمومی مانند تاکسی، از تردد درون شهر لذت ببرند.

 جایگزین تاکسی در فرودگاه امام

فرودگاه امام در طول شبانه روز با خیل عظیمی از مسافرین مواجه است که هر کدام از آن ها نیازهای مختلفی دارند. اما قطعا یک نیاز مشترک میان آن ها، حمل و نقل راحت و آسان می باشد. برخی از مسافرین برای رسیدن به مقصد به سراغ تاکسی های موجود در فرودگاه می روند. متاسفانه بسیاری از آن ها مبالغ گزافی را به مسافرین پیشنهاد می دهند که اصلا مقرون به صرفه نیست. به همین دلیل تصمیم گرفتیم راهکارهای جایگزین با هزینه کمتر را به شما معرفی کنیم.

اجاره خودرو

اگر دارای گواهینامه رانندگی هستید بدون شک اجاره خودرو بدون راننده بهترین راهکار محسوب می شود. شما می توانید با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه و ارائه مدارک موردنظر، خودروی دلخواه را اجاره کنید و با حفظ حریم شخصی و خانوادگی خود از رانندگی لذت ببرید.

در حال حاضر شرکت های مختلفی در شهر تهران فعالیت می کنند که یکی از معتبرترین آن ها صداقت رنت می باشد. این شرکت خدمات خود را به مسافرین فرودگاه امام نیز ارائه می دهد و آن ها می توانند خودروی موردنظر خود را با راننده یا بدون راننده از این شرکت اجاره کنند. لازم به ذکر است که اگر شما مسافر نباشید و جزو شهروندان تهرانی باشید باز هم می توانید برای اجاره خودرو در تهران به سراغ این شرکت نام آشنا بروید.

انتخاب خودرو لوکس یا ارزان برای اجاره، به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به طور مثال اگر شما مسافر هستید و قصد دارید برای مدت محدود در شهر تهران ساکن شوید پیشنهاد ما این است که در فرودگاه امام خودروهای لوکس و اسپرت را برای اجاره انتخاب کنید. اما اگر شهروند تهرانی هستید و می خواهید ترددهای زیادی در سطح شهر داشته باشید بهتر است خودروهای ارزان و اقتصادی را رنت کنید.

تپسی و اسنپ اطراف فرودگاه امام

یکی دیگر از ارزان ترین جایگزین های تاکسی از فرودگاه امام، تپسی و اسنپ است. این دو شرکت بزرگ، نرم افزارهای مخصوص به خود را طراحی کرده اند که با نصب بر روی تلفن همراه خود می توانید با پرداخت هزینه ای نه چندان گران، به مقاصد موردنظر خود بروید.

نکته مهمی که در هنگام استفاده از خدمات تپسی و اسنپ در فرودگاه امام وجود دارد و باید به آن توجه کنید این است که به دلیل اعتراض تاکسی رانی، رانندگان تپسی و اسنپ نمی توانند وارد فرودگاه شوند و اگر شما بخواهید از خدمات آن ها استفاده کنید باید 800 از فرودگاه خارج شوید. در واقع طی کردن مسافت زیاد توسط مسافرین بسیار خسته کننده است و اغلب آن ها ترجیح می دهند اجاره خودرو را انتخاب کنند. این موضوع کمک می کند تا مسافرین نزدیک ترین خودرو را در اختیار بگیرند و به راحتی چمدان ها و بار خود را در آن قرار داده و به سمت مقصد حرکت کنند.

ارزان ترین جایگزین تاکسی از فرودگاه امام

نحوه اجاره خودرو در فرودگاه

همان طور که قبلا اشاره کردیم اجاره خودرو در فرودگاه امام به دو روش با راننده و بدون راننده انجام می شود که هر کدام از آن ها مزایای ویژه ای را در اختیار مسافرین قرار می دهد. اگر بخواهید خودرو را با راننده اجاره کنید حداقل مدت زمان آن 10 ساعت خواهد بود. همچنین برای اجاره خودرو بدون راننده حداقل مدت زمان کرایه 3 روز می باشد.

معمولا افرادی که قصد اجاره خودرو بدون راننده را با دغدغه های فراوانی از جمله ریسک های احتمالی، بیمه و … مواجه خواهند بود. اغلب شرکت ها از بیمه شخص ثالث و بدنه استفاده می کنند و سقف پوشش محدودی برای جبران خسارت دارند. اما یکی از ابتکاراتی که شرکت صداقت رنت به خرج داده و توانسته رضایت بالای مشتریان را کسب کند این است که تمام خودروهای این مجموعه تحت بالاترین میزان پوشش شخص ثالث و بدنه هستند و این شرکت اقدام به ارائه بیمه تکمیلی نیز کرده است. افرادی که بیمه تکمیلی را خریداری می کنند از پرداخت فرانشیز در حین بروز خسارت معاف می شوند.

مراحل اجاره خودرو از فرودگاه امام

  • انتخاب شرکت باسابقه و نام آشنا
  • انتخاب خودروی موردنظر ( لوکس، ارزان، میان رده )
  • تعیین زمان رزرو
  • تعیین مقصد

معمولا یکساعت قبل از آنکه پرواز مسافر به زمین بنشیند، نماینده شرکت صداقت رنت در فرودگاه حضور پیدا می کند و قطعا این موضوع از نگرانی و سردرگمی مسافرین خواهد کاست.

قیمت اجاره خودرو از فرودگاه امام

قیمتی که برای اجاره ماشین در فرودگاه امام درنظر گرفته می شود به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به طور مثال مدت زمان اجاره، میزان کیلومترهای طی شده، روش اجاره ( رنت خودرو با راننده یا بدون راننده)، مدل خودرو  و …. تاثیر مستقیمی بر قیمت اجاره خودرو از فرودگاه امام دارد.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در فرودگاه امام

اگر بخواهید خودرو را با راننده اجاره کنید به ارائه مدرک خاصی نیاز نمی باشد. فقط لازم است که شما به عنوان مسافر، مدت زمان کرایه، ساعت پرواز، مقصد و مدل خودرو را مشخص کنید تا خودرو در زمان تعیین شده به فرودگاه بیاید. اما اگر به هر دلیلی تمایل دارید خودرو را بدون راننده رنت کنید باید مدارکی همچون کارت ملی، گواهینامه معتبر، دیپوزیت، چک تضمین را به شرکت ارائه دهید. توجه داشته باشید که قرارداد منعقده میان مشتری و شرکت اجاره خودرو جزو قراردادهای رسمی به شمار می رود و در مواقع لزوم امکان پیگیری از طریق مراجع قضایی را خواهد داشت.

ارزان ترین جایگزین تاکسی از فرودگاه امام

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x