ارز دیجیتال

نگاهی به روند شکل گیری و تاریخچه بیبی دوج

بیبی دوج یک ارز دیجیتال دیگر با شکل و شمایل سگ در بازار ارز دیجیتال استاین ارز دیجیتال برای اولین بار در ژوئن 2021 در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) معرفی شددر این مطلب به نحوه شکل‌گیری این ارز دیجیتال و همچنین معرفی روشی برای خرید و فروش بدون ضرر آن در سایت بیت ۲۴ خواهیم پرداخت.

کارکرد بیبی دوج چگونه است؟

بیبی دوج با سیستم منحصر به فرد خود از سایر ارزهای خانواده سگ‌ها متمایز می‌شودهر تراکنشی که با بیبی دوج انجام می‌شود مشمول کارمزد 10٪ است و 5٪ از درآمد حاصل از هر خرید یا فروش بین دارندگان توکن توزیع می‌شود. 5٪ باقی مانده به نقدینگی بیبی دوج در PancakeSwap اضافه می‌شود که به نوبه خود استخر معاملاتی را گسترش می‌دهد و تأثیر قیمت بیبی دوج را شاهد هستیم.

سرمایه گذاران می‌توانند به سادگی با نگهداری ارز دیجیتال بیبی دوج، به طور غیرفعال و در زمان واقعی دارایی خود را افزایش دهندرشد به طور خودکار اتفاق می‌افتد و این ویژگی در سال 2021 در بین ارزهای داغ میم کوینی، به رهبری میم‌های افسانه ای BSC مانند SafeMoon، بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

تاریخچه بیبی دوج

بیبی دوج در میان آشفتگی دیوانه وار که در اوج بازار گاوی 2021 بود، با محبوبیت تقریباً زیادی منتشر شدپس از چند هفته در دسترس بودن در PancakeSwap، قیمت قیمت بیبی دوج به شدت افزایش یافت و توجه پلتفرم‌های اصلی معاملات ارز دیجیتال را به خود جلب کرد.

هنگامی‌که ایلان ماسک، محبوب‌ترین چهره در میان میم‌های ارز دیجیتال، نام این سکه را توییت کرد، سطح هیجان حول Baby Doge به شدت افزایش یافتقیمت بیبی دوج در طول شب به طور ناگهانی افزایش یافت.

جامعه بیبی دوج پیشرفت قابل توجهی در توسعه برنامه‌های کاربردی مفید برای بیبی دوج و اکوسیستمی‌که به آن تعلق دارد، داشته استدر نوامبر 2021، این تیم پلی را ساخت که این دارایی دیجیتال را به شبکه اتریوم متصل می‌کند تا نهنگ‌های اتریوم را به این پروژه جذب کند.

با این حال پس از توییت ایلان ماسک، قیمت بیبی دوج نتوانست به بالاترین سطح تاریخی قبلی خود بازگردداین علیرغم انتشار اقلام جدید توسط جامعه در بیبی دوج بوددر جولای 2021، قیمت این میم کوین به 0.00000002 دلار رسید که بالاترین سطحی بود که تا به حال برای این ارز دیجیتال ثبت شده بود.

اکوسیستم بیبی دوج چگونه کار می‌کند؟

جامعه ای که حول بیبی دوج شکل گرفته است، مجموعه ای از کالاها و خدمات استاندارد را توسعه داده است که به بیبی دوج و اکوسیستمی ‌که در آن قرار دارد ارزش می‌دهد تا موقعیت خود را به عنوان یکی از بهترین‌ها در دنیای میم کوین در کنار سایر بزرگان حفظ کند.

نگاهی به روند شکل گیری و تاریخچه بیبی دوج

نحوه عملکرد توکن سوزی بیبی دوج

بیبی دوج مانند شیبا اینو وب سایت سوزاندن اختصاصی خود را داردبرای افزایش تقاضا برای توکن بیبی دوج، دارندگان توکن ذخایر موجود خود را سوزانده‌انددر عوض کاربران می‌توانند هنگام خرید بیبی دوج در صرافی غیرمتمرکز اختصاصی ‌اکوسیستم، نرخ‌های پایین‌تری را باز کنند.

NFT‌های بیبی دوج

جای تعجب نیست که سازندگان بیبی دوج برای رشد اکوسیستم بیبی دوج، تشویق به تولید مجموعه NFT خود شده اندمانند Flokitars و Shibatoshis، ارتش Baby Doge از طیف گسترده ای از سگ‌های منحصر به فرد تشکیل شده است که روی بلاک چین آن زندگی می‌کنند!

کمک‌های مالی بیبی دوج به حیوانات

خوشبختانه جامعه بیبی دوج با توجه به رویدادهای اخیر، تصمیم گرفته است از دستاوردهای خود استفاده کنداز زمان آغاز پروژه Baby Doge در سال 2021، بیش از 750000 دلار آمریکا به سازمان‌های مختلف رفاه حیوانات اهدا کرده است که این خود حرکات بسیار سازنده‌ای برای بالا بردن قیمت بیبی دوج است.

جامعه بیبی دوج در مجموع صد هزار دلار به انجمن حیوانات اهدا کرد که بزرگترین کمک مالی بود که تاکنون انجام شده استهمچنین به سازمان‌های دیگری مانند Paws With Cause و FurKids که متعهد به بازگرداندن سگ‌ها و کمک به پناهگاه‌های حیواناتی هستند که به خط‌مشی منع کشتار پایبند هستند، کمک‌های مالی انجام داده است.

نتیجه‌گیری

بیبی دوج با ادغام با برخی از شناخته شده‌ترین و پرکاربردترین پلتفرم‌های تجارت الکترونیک در اینترنت، پتانسیل خود را به عنوان یک ارز مبادله‌ای به واقعیت تبدیل کرده استپلاگین‌هایی توسط غول‌های وب مانند Shopify،Woocommerce و Magento توسعه یافته‌اند که به فروشگاه‌های آنلاین امکان می‌دهد پرداخت محصولات و خدمات را با استفاده از توکن‌های بیبی دوج بپذیرند.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید ارز دیجیتال بیبی دوج را با کمترین ریسک و به راحتی دریافت کنید، خرید ارز دیجیتال بیبی دوج از صرافی بیت ۲۴ استبیت ۲۴ بیشترین تعداد ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده برای مشاهده قیمت لحظه‌ای و ترید را در میان صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی داراست.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x