دسته‌بندی نشده

آیا خرید دستگاه تصفیه آب لازم است؟

شرکت آبرسان تهران بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب را به مشتریان عرضه می نماید که همه دارای کیفیت بالایی بوده و از برندهای اصل و با کیفیت خارجی می باشند و شما می توانید برای خرید بهترین و مناسب ترین برند تصفیه آب با ما تماس بگیرید.

امروزه همه ما زیاد به این مسئله فکر می کنیم که آیا کیفیت آب شهری خوب است یا بد؟ آیا خرید دستگاه تصفیه آب لازم است یا نه؟ چرا هنوز برخی از مردم از دستگاه تصفیه آب استفاده نمی کنند و آب شهری را استفاده می کنند؟ اگر بخواهیم دستگاه تصفیه آب خوب بخریم از کجا باید بخریم؟ کدام مدل و مارک دستگاه آب تصفیه کن خوب است؟

تمام اینها سوالاتی هستند که ذهن خریدار را به خود درگیر کرده و نمی دانند که چه نوع و چه مدل دستگاه تصفیه آبی را برای استفاده در منزل خریداری کنند که با خرید آنها به اصطلاح کلاه سرشان نرود.

با توجه به این نکته که به دلیل تحریم برخی از دستگاه های تصفیه آب به ایران وارد نمی شود خرید دستگاه تصفیه آب کمی مشکل شده است.

نوشته های مشابه

برخی از فروشندگان با سوء استفاده از بی اطلاعی مشتری اقدام به فروش دستگاه تصفیه آب خانگی با برندهای معروف دنیا می کنند اما غافل از اینکه بیشتر برندهایی که در بازار ایران به فروش می رسند تقلبی و تولید ایران می باشند اما با برندهای خارجی چندین برابر قیمت واقعی به فروش می رسد.

اما در ادامه می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا واقعا خرید دستگاه تصفیه آب خوب است یا فقط یک فریب است؟

شرکت آبرسان تهران بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب را به مشتریان عرضه می نماید که همه دارای کیفیت بالایی بوده و از برندهای اصل و با کیفیت خارجی می باشند و شما می توانید برای خرید بهترین و مناسب ترین برند تصفیه آب با ما تماس بگیرید.

همیشه سعی ما در این مجموعه فروش بهترین و با کیفیت ترین دستگاه تصفیه آب بوده و در کنار فروش دستگاه تصفیه آب خدمات بی نظیر پس از فروش را به مشتری ارائه می دهیم. در ادامه به توضیحات کلی در مورد دستگاه تصفیه آب می پردازیم.

اول از همه باید بدانید که کیفیت آب شرب منطقه شما خوب است یا بد. و اگر بد است چه عوامل و موادی در بی کیفیت شدن آب تاثیر دارند.

در سال های اخیر به دلیل گرم تر شدن زمین منابع آب شرب رو به کاهش است و در کنار آن افزایش جمعیت هم یکی از عوامل تاثیر گذار بر این علت است.

در ایران به دلیل استفاده غیر اصولی و بی رویه از منابع آب شیرین همیشه کمبود آب احساس شده است و برای کمبود این مقدار آب شرب استفاده از آب چاه یک روش جبران کمبود آب به حساب می آید. اما آب چاه به دلیل بافت زمین هر منطقه مقداری با هم تفاوت دارد و املاح آن زیاد است.

دوم اینکه اگر آب به خوبی تصفیه نشود ممکن است علاوه بر املاح زیاد دارای میکروب و عوامل بیماری زا نیز باشد.

برای از بین بردن میکروب و باکتری احتمالی درون آب از روش ضد عفونی قدیمی و کلر استفاده می کنند که این ماده هم سمی است و هم باعث می شود تا آب بوی بدی به خود بگیرد. کلر یک ماده سرطان زا و خطرناک است که می تواند باعث اختلالات گوارشی شود.

اگر بغیر از مسائل دیگر فقط این دو نکته را در نظر بگیرید می بینید که خرید دستگاه تصفیه آب لازم به نظر می رسد.

دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟

دستگاه تصفیه آب خانگی نیز یک وسیله ضروری و مهم برای استفاده شما در منزل می باشد. شاید در سالیان گذشته کیفیت آب شهری خوب بود و خرید تصفیه آب کار بیهوده ای به نظر می رسید اما امروزه به دلیل کمبود منابع آب و افزایش جمعیت و کیفیت پایین آب بسیاری از شهرها و استانها، دیگر نمی توان از آب لوله کشی استفاده نمود و استفاده از آب شهری ممکن است باعث بیماری شود مانند کیفیت آب در شهرهای شمالی و جنوبی کشور که به هیچ عنوان قابل استفاده نیست. حال به پاسخ این سوال می پردازیم که دستگاه تصفیه آب بخریم یا نه؟

آیا خرید دستگاه تصفیه آب لازم است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله واقعا لازم است.

حتی در آب تهران که کیفیت بسیار بالاتری نسبت به استانهای دیگر دارد املاح و مواد آلی زیادی وجود دارد که طعم آب را تغییر داده است و سختی آب شرب را بالا برده است.

آب که املاح و مواد زیادی داشته باشد برای عضوهای تصفیه کننده بدن مانند کبد و کلیه بسیار سنگین است و افرادی که از نظر بدنی ظعیف هستند را دچار مشکل می کند مانند افرادی که دچار سنگ کلیه می شوند که بعد از نصب دستگاه تصفیه آب دیگر دچار این عارضه نمی شوند.

در ایران هنوز به صورت سنتی و قدیمی آب شهری را گندزدایی می کنند و به آب شهری کلر می زنند . کلر یک ماده شیمیایی سمی است که می تواند بر روده و معده تاثیرات بدی بگذارد و باعث دل درد و ناراحتی گوارشی مانند ترش کردن بعد از غذا و برگشت اسید معده شود.

در برخی از شهرها و مناطق که زمین کشاورزی و باغ زیاد است آب نیترات بالایی دارد که نیترات دومین ماده سمی درون آب است که معمولاً مقدار آن بیشتر از حد مجاز می باشد و استفاده طولانی مدت نیترات نیز باعث بیماری های گوارشی و حتی سرطان می شود.

اما یک عامل دیگری در بی کیفیت شدن آب وجود دارد که به راحتی با چشم دیده می شود. مواد زرد رنگ و شن و ماسه درون آب در بیشتر اوقات درون آب دیده می شود که باعث بد بو و بد طعم شدن آب شهری می شود. لوله کشی قدیمی باعث بروز این اتفاق می شود.

از طرف دیگر به اشتباه در بین مردم جا افتاده است که درون آب املاح و مواد مفید وجود دارد که دستگاه تصفیه آب این مواد را از آب حذف می کند. این طرز فکر کاملاً اشتباه است و باید بگوییم که هیچ ماده مفیدی درون آب شهری و حتی آب چشمه های کوهستانی وجود ندارد که کمبود آن مواد باعث ضرر به بدن شما شود.

تمامی مواد معدنی درون آب به راحتی با مواد آلی واکنش می دهند و ترکیب می شوند مانند کربونات کلسیوم و کربونات سدیم که باعث رسوب در ظروف می شوند و دوم اینکه مقدار آنها آنقدر ناچیز است که حتی به حساب نمی آیند و شما با مصرف مواد غذایی گوناگون در طول روز این مواد را به بدن خود وارد می کنید.

بر روی دستگاه تصفیه آب در مرحله آخر یک فیلتر مینرال و یا یک فیلتر قلیایی قرار گرفته که مواد معدنی را بصورت خالص به آب اضافه می کند و نه بصورت ترکیب. این فیلترها را می توان بصورت تکی و یا دوتایی بر روی دستگاه تصفیه آب نصب نمود و کیفیت آب تصفیه شده را بالا برد.

در مجموع این مسئله را در نظر بگیرید که می خواهید آبی را مصرف کنید که املاح و مواد زائد زیاد و سمی داشته باشد و یا آبی را مصرف کنید که املاح آن کمتر است اما مواد سمی و خطرناک مانند کلر، نیترات و نیتریت نداشته باشد.

انتخاب با خودتان است و می توانید تجربه استفاده از آب تصفیه شده را از اشخاصی که این دستگاه را دارند سوال کنید. مطمئن باشید شما هم به خریداران دستگاه تصفیه آب می پیوندید.

در ادامه می خواهیم یک برند خوب و با کیفیت تصفیه آب به شما معرفی کنیم که سال های زیادی در ایران مشغول به فروش دستگاه تصفیه آب است و شهرت و اعتبار زیادی نیز در بین مردم دارد.

برند تصفیه آب آکواجوی

آکواجوی یک برند کانادایی است که کارخانه آن در تایوان است و تولیدات با کیفیت و خوبی دارد.

برند تصفیه آب آکواجوی از سال 1382 وارد ایران شد و به دلیل اینکه دستگاه های تصفیه آب خوب و با کیفیتی در بازار عرضه کرد از محبوبیت بالایی برخوردار است.

آیا خرید دستگاه تصفیه آب لازم است؟

برند آکواجوی دارای بیش از 500 نمایندگی در تهران، مراکز استان ها و شهرهای کوچک است و تمام قطعات و فیلترهای دستگاه تصفیه آب آکواجوی به راحتی در دسترس عموم مردم می باشد. در تهران نیز شرکت آبرسان تهران نماینده مرکزی آکواجوی می باشد که خدمات فروش و پس از فروش را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

آکواجوی دارای مدل های متنوعی از دستگاه تصفیه آب می باشد که همه آنها پر فروش است اما دو مدل دستگاه تصفیه آب برند آکواجوی است که از فروش بیشتری برخوردار است که عبارتند از:

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل پرایم

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل الیت

هر دو مدل دستگاه تصفیه آب آکواجوی از کیفیت بالایی در ساخت برخوردار هستند و در طول سالیان دراز اعتماد مشتری را به خود جلب کرده اند. برای اطلاع از مشخصات و نحوه عملکرد دستگاه های تصفیه آب خانگی آکواجوی می توانید به سایت شرکت آبرسان تهران مراجعه نمایید و در مورد دستگاه تصفیه آب تحقیق بیشتری نمایید.

برند آکواجوی خدمات پس از فروش بی نظیری را به مشتری ارائه می دهد و مشتری در طول استفاده از دستگاه تصفیه آب آکواجوی هیچ نگرانی بابت استفاده از تصفیه آب ندارد. توصیه ما به شما خرید دستگاه تصفیه آب آکواجوی است.

مشتریان عزیز برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید دستگاه تصفیه آب خوب و با کیفیت می توانند با شماره های 77999423 – 77999407 و 09120296614 تماس بگیرند و یا به سایت آبرسان تهران مراجعه نمایند.

3/5 - (2 امتیاز)

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x