فرهنگسلبریتی ها

استایل و لباس بازیگران در جشن حافظ / شناخت بازیگران با این استایل ها سخت شده!

شب گذشته بیست و دومین مراسم جشن حافظ با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش پارت نیوز؛ در مراسم جشن حافظ امسال بهترین بازیگران زن و مرد و چهره های برتر تلویزیون معرفی شدند. سریال پر مخاطب پوست شیر در بخش های مختلف توانست جوایز بسیاری را کسب کند

بازیگران در جشن حافظ

بیست و دومین مراسم سینمایی تلویزیونی دنیای تصویر (جشن حافظ) با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

بیست و دومین مراسم سینمایی تلویزیونی دنیای تصویر (جشن حافظ) شنبه شب ۸ مهر با برگزاری مراسمی در سالن هتل اسپیناس پالاس با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد. این مراسم از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه با حضور سینماگران و برنامه‌سازان نامزد شده آغاز شد. تاخیر حدودا دو ساعته مراسم باعث شد که اهدای جوایز تا یک بامداد ادامه داشته باشد.

بازیگران مرد در جشن حافظ

در این دوره آن دسته از آثار سینمایی که از آذر ۱۴۰۰ تا ابتدای مرداد ۱۴۰۲ اکران شده‌اند، مورد داوری قرار گرفتند. در بخش تلویزیونی نیز آثاری مورد داوری قرار گرفتند که از اسفند ۱۴۰۰ تا مرداد ۱۴۰۲ پخش شده‌اند.

چهره های مشهور سینما و تلویزیون در جشن حافظ

اسامی نامزدهای بخش تلویزیون بیست‌ودومین جشن حافظ در شرایطی اعلام شده که در کمال تعجب هیج نماینده‌ای از صداوسیما در بین نامزدها وجود ندارد و تمامی گزینه‌ها در اختیار آثار شبکه نمایش خانگی (پلتفرم‌ها) قرار دارد.

لباس یازیگران زن در جشن حافظ

عکس لباس بازیگران در جشن حافظ 1402

در این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان همراه است از بهزاد فراهانی به پاس یک عمر فعالیت هنری تجلیل شد.

هادی حجازی فر، نوید محمودی، رضا کمالی، یکتا ناصر، ایمان صفا، دارا حیایی، مهدی مکی، سارا حاتمی، سیاوش صفاریان پور و جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون در این مراسم حضور دارند.

این مراسم که اعلام شده بود ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود ساعت ۲۱ با سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

افتتاحیه مراسم با ترانه‌ای از محسن چاوشی با ترجیع بند «ملکا ذکر تو گویم» و تصاویری از فیلم‌های «محمد رسول الله» مجید مجیدی، «محمد (ص)» مصطفی عقاد و … آغاز شد.

عادل فردوسی پور در جشن حافظ

همچنین در ادامه نماهنگی از تصاویر و سخنان زنده یاد علی معلم که بنیانگذار این مراسم است به پخش رسید.

سپس مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون که با سریال «بانوی عمارت» شناخته می‌شود در جایگاه حاضر شد و با خوشامدگویی به مهمانان شعری از حافظ خواند.

استایل بازیگران در جشن حافظ

وی در سخنانی گفت: برای من افتخاری بود چند دقیقه‌ای روی این صحنه بودم جایی که پیشکسوت‌ها حضور داشتند. امیدوارم دفعه بعد که روی این صحنه می‌آیم برای جایزه باشد.

سپس محمدرضا علیمردانی مجری و بازیگر روی صحنه رفت تا اجرای مراسم را به عهده بگیرد.وی با بیان اینکه چه خوشبختم که اجرای این برنامه باشکوه به عهده من است، اظهار کرد: عذرخواهی می‌کنم از طرف گروه برگزار کننده به خاطر تاخیری که پیش آمد. مجبور شدیم صبر کنیم تا عزیزانی که در راه یا ترافیک بودند برسند.

عکس های جشن حافظ 1402

اجرای قطعه اول این مراسم را رضا یزدانی خواننده بر عهده داشت که شعری از حافظ را اجرا کرد.

چه کسانی در جشن حافظ حضور داشتند؟

در ادامه اولین بخش از مراسم به تجلیل از بهزاد فراهانی اختصاص داشت که در قالب یک کلیپ هنرمندانی، چون محمد رحمانیان، رضا بابک، شهرام گیل آبادی، عباس جهانگیریان درباره او سخن گفتند.

در ادامه محمد رحمانیان کارگردان تئاتر، آذر معماریان و شقایق فراهانی روی صحنه رفتند تا از این هنرمند تجلیل کنند.

رحمانیان در سخنانی روی صحنه بیان کرد: حالا که اسم او آمده، است اجازه دهید درباره این ۶۰ سال بگویم. او به عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان اگر نبود بسیاری از آثار سینما از جمله «سفر سنگ» کیمیایی نبود.

لباس یکتا ناصر در جشن حافظ

وی ادامه داد: او پرویز پرستویی، مجید کربلایی نجف و … را معرفی و تربیت کرد. او اگر نبود بخشی از تاریخ ایران نبود، مگر می‌توان نام فراهانی، عباس جوانمرد، آوانسیان را نبرد. ما سی سال است که با هم کار و زندگی می‌کنیم و الان من جای همه شاگردان او اینجا ایستاده ام.

جایزه یک عمر فعالیت هنری برای بهزاد فراهانی

فراهانی در سخنانی در پاسخ به تشویق‌های مردم عنوان کرد: برای اولین بار به خودم حسودی ام شد.

بهزاد فراهانی در جشن حافظ

این بازیگر در ادامه از یدالله شیراندامی یاد کرد. او همچنین از علی معلم یاد کرد و گفت: وقتی علی معلم در کلاس بود وزن کلاس تغییر می‌کرد.

وی اضافه کرد: علی بسیار راستگو بود. شجاع بود. او پاک بود، بسیار خلاق بود و اهل سانسور نبود و شاید به دلیل ویژگی‌هایی که داشت به مطبوعات کشیده شد.

بازیگران در جشن حافظ

در ادامه آذر معماریان به حضار خیرمقدم گفت و سپس امید معلم دبیر این رویداد در جایگاه قرار گرفت و در سخنانی بیان کرد: ما بیش از هر زمان دیگری به همدلی نیاز داریم. مهمترین رکن جامعه فرهنگ آن است و ما بدون فرهنگ و هنر زنده نیستیم و اهالی هنر از کلیت جامعه پاسداشت می‌کنند.

وی در بخشی دیگر از صحبت هایش در سخنانی بدون اشاره مستقیم به حواشی نبود آثار صداوسیما در میان نامزد‌ها بیان کرد: هرآنچه در حافظ می‌بینید حاصل یک داوری حرفه‌ای است. هیچ گاه با یک فیلم یا مجموعه براساس سیاست رفتار نشده است.

استایل بازیگران د جشن حافظ

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x