فیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن + نقد و بررسی

سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن ژانر عاشقانه دارد که به کارگردانی پارک وون گوک و هان جین سون در سال 2024 ساخته شد.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن روایتی عاشقانه با داستانی جذاب و جدیددارد که در ( January 1, 2024 / دو شنبه 11 دی ماه 1402 ) اکران شد. در این سریال شاهد حضور افتخاری بازیگرانی همچون: پارک مینگ یون، نا این وو، لی یی کیونگ و سونگ ها یون هستیم. اگر به فیلم هایی در ژانر های عاشقانه و انتقام علاقه مند هستید این سریال گزینه مناسبی برای شما می باشد.

نام سریال به فارسی: با شوهرم ازدواج کن
به انگلیسی: marry my husband
به کره ای: 내 남편과 결혼해줘
ژانر انتقام- فانتزی- ملودرام
نویسنده شین یو دام
کارگردان پارک وون گوک_ هان جین سون
سال انتشار January-2024
تعداد قسمت ها 16

خلاصه سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن

مین هوان

سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن روایت زنی به نام جی وون را به نمایش می گذارد جی وون با مردی به نام پارک مین هوان ازدواج کرده است، جی وون سعی دارد که در مخارج زندگی مشترکشان به مین هوان کمک کند تا زندگی خوبی را باهم داشته باشند. اما داستان از آنجایی جذاب خواهد شد که جی وون در طول مریضی اش متوجه خیانت مین هوان با دوست صمیمی اش می شود، طی درگیری اش با مین هوان به قتل می رسد اما به طرز خارق العاده ای جی وون به 10 سال قبل باز می گردد و حالا باید سرنوشت خود را دربرابر مین هوان عوض کند.

عوامل سریال

  • تهیه کننده اجرایی: کیم ریون هی، سو جا یونگ، لی جون هی، کیم جون سو
  • تهیه کننده: کیم جه هیون، یو سانگ وون، کیم دونگ گو، کواک جی هون، کوان کیونگ هیون
  • فیلم برداری: مون میونگ هوان، کیم گی هون
  • تدوین گر: کیم سو جین، جون هیون جونگ
  • تولید کننده: دی‌کی ئی‌اندام

سریال کریه ای با شوهرم ازدواج کن؛ بازیگران

  • پارک مین یونگ
  • نا این وو
  • لی یی کیونگ
  • سونگ ها یون
  • لی گی کوانگ
  • گونگ مین جونگ
  • چوی گیو ری
  • کیم جونگ هی
  • ها دو کوون
  • سونگ کیون
  • جونگ کیونگ سون
  • جونگ سوک یونگ
  • چو جین سه
  • سو یونگ
  • بائه گئورین

پارک مین یونگ در نقش کانگ جی وون

پارک مین یونگ

زنی معمولی که روزهایش را زیر بار شوهری نالایق و بی توجهی شوهر و زندگی کاری سخت می گذراند و در جوانی به یک بیمار سرطانی تبدیل می شود. او تصمیم می گیرد از سرنوشت خود فرار کند و انتقام خود را با ازدواج بهترین دوستش با شوهرش در جدول زمانی جدید انجام دهد.

بیوگرافی پارک مین یانگ: کره ای: 박민영؛ متولد ۴ مارس ۱۹۸۶، همچنین با نام ریچل پارک، یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. درام سنی Sungkyunkwan Scandal (2010) و از آن زمان در مجموعه های تلویزیونی City Hunter ،Glory Jane، شفا دهنده ، به یاد داشته باشید، منشی کیم چشه، او بازی کرده است. زندگی خصوصی، پیش بینی عشق و آب و هوا و ازدواج با شوهرم.

نا این وو در نقش یو جی هیوک

نا این وو

مدیر بازاریابی U&K Food که پشتیبان اصلی کانگ جی وون در تلاش او برای داشتن یک زندگی شادتر و در عین حال انتقام گیری او است. او از احساساتش نسبت به جی وون انگیزه دارد.

بیوگرافی نا جونگ چان: به کره‌ای: 나종찬؛ متولد ۱۷ سپتامبر ۱۹۹۴، که بیشتر با نام هنری نا این وو (나인우) شناخته می‌شود، یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او بیشتر به خاطر بازی در فیلم های آقای ملکه، رودخانه ای که ماه طلوع می کند و با شوهرم ازدواج کن شناخته می شود. او از سال 2022 یکی از بازیگران برنامه واریته شو 2 روز و 1 شب بوده است.

لی یی کیونگ در نقش پارک مین هوان

لی کی یونگ

شوهر نالایق جی وون قبل از بازگشتش. او دستیار مدیر تیم بازاریابی U&K Food 1 است.

بیوگرافی لی یی کیونگ: متولد ۸ ژانویه ۱۹۸۹ یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. لی در سال 2011 در کلاس دپارتمان بازیگری موسسه هنرهای سئول ثبت نام کرد.

سونگ هایون در نقش جونگ سو مین

سومین

زنی شرور که ادعا می کند “بهترین دوست” جی وون است و در هر دو تایم لاین با مین هوان رابطه دارد. او یکی از اعضای تیم بازاریابی U&K Food 1 است.

بیوگرافی کیم می‌سون:به کره‌ای: 김미선؛ متولد ۲ دسامبر ۱۹۸۶، که بیشتر با نام هنری سونگ ها-یون (송하윤) شناخته می‌شود، یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او بیشتر برای نقش‌هایش در سریال‌های تلویزیونی Fight for My Way و Marry Husband  شناخته می‌شود. او اولین بار در سال 2003 به عنوان کیم بیول ظاهر شد، اما نام هنری خود را در سال 2012 تغییر داد.

لی گی کوانگ در نقش بک یون هو

کی بک

همکلاسی جی وون در دبیرستان که یک سرآشپز خوش تیپ و محبوب است.

بیوگرافی لی گی کوانگ:کره ای: 이기광؛ متولد 30 مارس 1990 که به طور حرفه ای با نام گیکوانگ یا کیکوانگ شناخته می شود، خواننده، ترانه سرا و بازیگر کره جنوبی است. او ابتدا به عنوان خواننده انفرادی با نام هنری AJ (Ace Junior) شروع به کار کرد و اولین مینی آلبوم خود را به نام First Episode: A New Hero در 4 آوریل 2009 منتشر کرد. در اکتبر 2009، او به عنوان رقصنده اصلی، تصویری و خواننده اصلی شروع به کار کرد. گروه پسر Beast که در فوریه 2017 به هایلایت تغییر نام داد.

او حرفه بازیگری خود را با یک نقش مکمل در کمدی محبوب تلویزیونی High Kick Through the Roof (10-2009) آغاز کرد و در درام های شاهزاده من، من نیز، گل نقش های مکمل داشت!، خانم پلیس، هیولا، دایره، و دوست داشتنی وحشتناک، او همچنین به عنوان MC برای نمایش های مختلف مانند Hot Brothers و Inkigayo تبدیل شد.

گونگ مین جونگ در نقش یانگ جو ران

گونگ مین جونگ

همکار جی وون که دستیار مدیر تیم بازاریابی U&K Food 1 است.

بیوگرافی کیم مین جونگ: کره ای: 김민정؛ متولد 30 سپتامبر 1986، معروف به گونگ مین جونگ (به کره ای: 공민정)، یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او یک هنرپیشه فعال در فیلم های مستقل است که برای نقش هایش در سه فیلم هونگ سانگ سو، خودت و تو، در ساحل تنها در شب و علف شناخته شده است. در سال 2020، او برنده جایزه فوق‌العاده بهترین بازیگر مرد در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم خارق‌العاده بوچون برای فیلم Zombie Crush: Heyri شد.

او همچنین برای نقش‌های مکمل در درام‌های تلویزیونی مانند دمای عشق، همسر آشناو Sweet Munchies شناخته شده است. محبوب ترین نقش او تا به امروز پیو می سئون، پرستار دندانپزشکی، در سریال رام کام نتفلیکس Hometown Cha-Cha-Cha است. بازی او در نقش Na Ye-jin با اعتماد به نفس و صادق در درام MBC One Dollar Lawyer برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال 2022 جوایز درام SBS شد.

چوی گیو ری در نقش یو هوی یون

گو گیوری

عضو تیم بازاریابی U&K Food 1. او همچنین خواهر کوچکتر یو جی هیوک است.

بیوگرافی چوی گیو ری: به کره ای: 최규리؛ متولد ۱۹ ژوئیه ۲۰۰۰ یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او یک خواهر کوچکتر دارد و در حال حاضر در بخش بازیگری در دانشگاه ملی هنر کره ثبت نام کرده است. چوی اولین بازی خود را در دسامبر 2021 با سریال تلویزیونی عموی تی وی چوسان انجام داد و نقش کوتاه شین چای یونگ را به تصویر کشید.

ها دو کوون در نقش لی سوک جون

ها دو کوون

دست راست هان ایل و رئیس برنامه ریزی استراتژیک گروه U&K.

بیوگرافی کیم یونگ گو: کره ای: 김용구؛ متولد 3 مارس 1977، که معمولاً با نام ها دو کوون (하도권) شناخته می شود، یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او عمدتاً برای نقش‌هایش در Hot Stove League و The Penthouse: War in Life شناخته می‌شود.

بائه گورین در نقش ها ی جی

گیورین

جی وون، سو مین و همکلاسی دبیرستان یون هو. در آن زمان او جی وون را مورد آزار و اذیت قرار داد.

بیوگرافی بائه گئورین: Bae Geu-rin متولد۱ ژانویه ۱۹۸۹ یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است.

کلام آخر

سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن می تواند روایتی از زندگی برخی انسان ها باشد اما این یک فیلم است و در واقعیت ما قادر نیستیم که به گذشته باز گردیم. متفاوت بودن سبک این سریال باعث جذابیت شدیدی در بین مردم جهان شده است. ممنونیم که تا انتهای مطلب با ما همراه بوده اید، اگر نظر و یا حتی پیشنهادی دارید خوشحال می شویم که با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/ م.د

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x