فیلم و سریالسلبریتی ها

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست؟ | عکس و بیوگرافی الناز ملک

با شروع سریال سقوط در شبکه­ ی  نمایش خانگی بازیگر نوظهور نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط الناز ملک نام دارد. دختری توانمند و زیبار که توانسته به زیبایی این نقش را ایفا کند.

به گزارش پارت نیوز؛ بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط یا همان الناز ملک متولد سال 1374 می باشد. این بازیگرپیش از ایفای نقش در سریال سقوط ایفاگر نقش کوتاهی در سریال «آنتن»، یکی دیگر از مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی بود.

مینی سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده این روزها در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است. این سریال توانسته مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند.

IMG ۲۰۲۳۰۱۲۸ ۲۱۵۸۴۹ بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست؟ | عکس و بیوگرافی الناز ملک

معرفی سریال سقوط و بازیگر نقش آیسان

مینی سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده این روز‌ها در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است. سریالی که مهاجرت عجیب پر سر و صدای یکی از بازیگران مردش به نام حمید فرخ نژاد، حرف ها و حاشیه های بسیاری برای این مینی سریال رقم زد. پهلوان زاده نقش اصلی سریال خود را به الناز ملک، دختری تازه کار، کم تجربه و شناخته نشده سپرده است. در ادامه با الناز ملک بیشتر آشنا خواهیم شد.

بازیگر سریال سقوط با نام سجاد پهلوان زاده  را می توان به عنوان یکی از تدوینگران با سابقه ی سینما و تلوزیون دانست. سقوط اولین تجربه ی کارگردانی خود را با مینی سریالی امنیتی در قالب یک داستان عاشقانه ی کردی به تصویر کشیده است. عاشقانه ای که نقش زنش اصالتی ترک و نقش مردش اصالت کرد را دارد.

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

این مینی سریال درباره‌ی نقش و تاثیر جمهوری اسلامی در مبارزه و نابودی با گروه تروریستی داعش در عراق است. به گفته ی برخی منابع این سریال با حمایت نهاد‌های امنیتی کشور تولید شده است.

در خلاصه داستان سریال سقوط می توان گفت؛ آیسان و ژاکان برای گذراندن دوران ماه عسل شان به سفر ترکیه می روند و در این سفر اتفاقات عجیب و متفاوتی برای آن ها اتفاق خواهد افتاد.

محمد حسین مهدویان، که در ردیف کارگردانان جوان و کاربلد سینما قرار می گیرد در سریال سقوط به عنوان مشاور کارگردان وارد عرصه شده است. سجاد پهلوان زاده که در حال حاضر کارگردان سقوط می باشد. او پیش از این به عنوان تدوینگر در بسیاری از آثار پیشین با محمد حسین مهدویان همکاری کرده است.

بازیگر آیسان

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط کیست؟

در سریال سقوط یک شخصیت مهم و اصلی وجود دارد که نه تنها داستان حول محور او پیش می‌رود، بلکه بیشتر پلان های فیلم به او تعلق دارد. نام این شخصیت آیسان نام دارد. الناز ملک توانسته به خوبی این نقش را به تصویر بکشد.

بیوگرافی الناز ملک

الناز ملک که به ایفای نقش در شخصیت آیسان پرداخته است جزو بازیگران توانمند و تازه‌کاری است که توانسته نقش اول این سریال را به دست آورد. الناز ملک از هنرجویان و دانش ‌آموختگان موسسه آزاد بازیگری فرزاد موتمن و زنده‌یاد امین تارخ بوده است. این بازیگر پیش از این در نمایش مکبث به کارگردانی امیردژاکام ایفای نقش کرده.

آیسان سریال سقوط

معرفی سریال سقوط و نقش آیسان در سریال سقوط

این سریال در ژانر سیاسی و جاسوسی نوشته و تولید شده است. جدای از ژانر اصلی داستان می توان به یک عاشقانه جذاب بین دو شخصیت اصلی توجه کرد. روایتی عاشقانه بین آیسان و ژاکان که عاقبت عجیبی پیدا می کند.

به گفته ی برخی این داستان بر اساس رویدادی واقعی بوده و شجاعت بانوان ایرانی را به تصویر می کشد. زنانی که با وجود مشکلات تلاش می کنند تا حق خود را از زورگویان و ستمگران بگیرند. شخصیت آیسان در این سریال تلاش می کند تا چنین شخصیتی را به تصویر بکشد و خود را از گرفتاری ای که گریبانش را گرفته رها شود.

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

یکی از جذابیت های این سریال این است که از اقوام مختلف ایرانی از جمله کرد و ترک در آن بهره گرفته شده. بازیگران جوانی که به خوبی این قومیت ها را بازی می کنند بر زیبایی اثر افزوده اند. این امر سبب شده تا مخاطب بتواند به خوبی داستان را فهمیده و با روایت داستان خود را همراه کند.

زندگی شخصی بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

الناز ملک یا همان آیسان سریال سقوط، یکی از چهره های جوان، تازه کار و آینده دار سینمای ایران است که به تازگی در سریال نمایش خانگی سقوط ایفای نقش نموده است. او متولد دهه هفتاد، 1374 است و تا به این لحظه اطلاعات زیادی در مورد خانواده و زندگی شخصی اش در دسترس نیست.

از وضعیت ازدواج خانم ملک هنوز هیچ اطلاعات دقیقی دسترس نیست. همچنین او در مصابه با رسانه و در پیج شخصی خود در این مورد سخن نگفته است.

الناز ملک در سریال سقوط

الناز ملک؛ بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط اهل کجاست؟

الناز ملک در برخی سکانس های سریال سقوط به زبان ترکی حرف می زند. از این رو بعضی فکر می کنند او آذری زبان است. با این وجود این بانوی بازیگر هنوز در این خصوص چیزی نگفته است.

بسیاری او را جزو بازیگران اهل تهران معرفی کرده اند. به همین سبب چون هیچ مصاحبه ی رسمی از او منتشر نشده است، هنوز نمیتوان با اطمینان گفت که الناز ملک دقیقا اهل کجاست. پس بهتر است منتظر بمانیم تا در آینده ای نزدیک او خود در این خصوص صحبت کند.

الناز ملک در سریال سقوط

قد الناز ملک ؛ بازیگر نقش آیسان سریال سقوط

در مورد قد الناز ملک سوال کرده بودید؛ بازهم باید بگوییم که در این مورد اطلاعات موثقی در دسترس نیست ولی برخی از سایت ها، قد الناز ملک را 174 اعلام کرده اند که باز هم خاطرنشان می کنیم نیاز به اطمینان بیشتر در مورد این عدد می باشد و کاملا قطعی نیست.

ورود الناز ملک به عرصه هنر

الناز ملک از هنرجویان موسسه آزاد بازیگری مرحوم امین تارخ و فرزاد موتمن می باشد. در حقیقت او آموزش حرفه را از این نقطه شروع کرده است.

الناز ملک کیست؟

درخشش الناز ملک در تئاتر

الناز ملک در عرصه تئاتر بسیار خوش درخشیده و در چندین نمایش تئاتر ایفای نقش نموده است. از جمله این نمایش ها مکبث می باشد به کارگردانی امیر دژاکام که او در آن نقش آفرینی کرده است.

ورود الناز ملک به بازیگری

الناز ملک برای نخستین بار با بازی در سریال سقوط مقابل دوربین حاضر شد. سریال امنیتی «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده می باشد که پخش آن با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود. پخش این سریال از دی ماه در شبکه های نمایش خانگی شروع شد.

الناز ملک

نوازندگی الناز ملک؛ بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

الناز ملک علاوه بر هنر بازیگری، در عرصه نوازندگی نیز فعالیت دارد، او در نواختن دو ساز پیانو و کمانچه مهارت بسیاری دارد. او در صفحه اینستاگرام خود چندین بار هنر نوازندگیش را به زیبایی به رخ کشیده است.

نقش آیسان در سریال سقوط

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

آیسان یا همان الناز ملک تنها در یک سریال نمایش خانگی به نام سقوط ایفای نقش نموده است. این مینی سریال به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال 1401 ساخته شده است.

 

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x