فیلم و سریال

بازیگر نقش سیما در سریال زخم کاری 2 (بازگشت) کیست؟ + بیوگرافی

نقش سیما در سریال زخم کاری 2 را الناز ملک ایفا می‌کند این بازیگر در سریال سقوط نیز به ایفای نقش پرداخته است.

به گزارش پارت نیوز؛ بازیگر نقش سیما در سریال زخم کاری 2 ، الناز ملک است که با بازی در سریال سقوط به شهرت رسید. این بازیگر جوان که به نوازندگی نیز مشغول است کار خود را از تئاتر و کلاس‌های بازیگری شروع کرده است. اکنون نیز با نقش سیما در سریال بازگشت هنر خود را به نمایش گذاشته است. در ادامه به معرفی این بازیگر خواهیم پرداخت.

بازیگر نقش سیما در سریال زخم کاری 2

الناز ملک متولد ۱۹ آذر ۱۳۷۴ بازیگر و نوازنده است. او فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس‌های آموزش بازیگری استاد امیر دژکام آغاز کرد و در دو فیلم کوتاه به نام‌های «کافه فراموشی» و «چاه سرخ» و دو تئاتر به نام‌های «مکبث» و «ایوب‌خان» نقش آفرینی کرد.

این بازیگر نو ظهور با بازی در مینی سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده به شهرت رسید. بازی او در نقش آیسان سریال سقوط نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد. پیش از «سقوط» او ایفاگر نقشی کوتاه در سریال خانگی «آنتن» بود که خب کسی خانم ملک را با آن سریال به یاد نخواهد آورد.

بازیگر نقش سیما در سریال زخم کاری بازگشت

«سقوط» آدرس بازیگری الناز ملک یا همان سیما در سریال زخم کاری 2 است که بعد از سه قسمت نشان داده صاحب استعداد در این زمینه است. طبعا نمی‌توان ایرادهایی که به‌ واسطه تجربه کم به بازی‌اش وارد است را نادیده گرفت اما او در مجموع بازیگری آینده‌دار است.

برای الناز ملک همه شرایط مهیا بوده است تا توان خود را به رخ بکشد؛ چه در بخش آغازین داستان که مخاطبان شاهد عاشقانه او و همسرش (ژاکان با بازی سجاد بابایی) بودند و چه حالا که در دست داعشی‌ها گرفتار آمده. از قضا بخش دوم فرصت بهتری است تا بازیگر توانایی خود در نمایش احساسات درونی چون ترس، یأس و امید را اثبات کند.

الناز ملک در زخم کاری ۲

عکس الناز ملک

قسمت اول از فصل دوم سریال «زخم کاری» با عنوان «بازگشت» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جمعه ۱۷ شهریور از شبکه نمایش خانگی پخش شده است. الناز ملک بازیگر نقش سیما در سریال زخم کاری بازگشت می‌باشد.

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده این اثر نمایشی است.

در شرح قصه این فصل از زخم کاری آمده است‌ که: «در نبود مالک، حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی مرگ و خون به مشام می‌رسد.»

از دیگر بازیگران سریال زخم کاری 2 می توان به جواد عزتی، رعنا آزادی ور(بازیگر نقش سمیرا سریال زخم کاری)، مرتضی امینی تبار، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان اشاره کرد.

بیوگرافی الناز ملک

سیما در سریال زخم کاری 2 یا همان الناز ملک متولد 1372 و اهل تهران اسـت . وی علاوه بر بازیگری نوازنده خوبی هم هست.

الناز ملک

بازیگری را با تئاتر آغاز کرده اسـت و در اکثر نمایش‌های امیر دژاکام حضور داشته اسـت. الناز ملک از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن اسـت. جالب اسـت بدانید الناز ملک علاوه بر بازیگری بـه نوازندگی هم مشغول اسـت و ساز تخصصی او کمانچه اسـت. الناز با زبان ترکی هم آشنایی کامل دارد.

همسر الناز ملک

یکی از پرسش هایی که طرفداران این بازیگر به دنبال جواب آن هستند این است که آیا الناز ملک یا همان سیما در سریال زخم کاری 2 ازدواج کرده است؟ از وضعیت ازدواج الناز ملک اخبار موثقی در دسترس نیست. بازیگر نقش آیسان سریال سقوط، در صفحه اینستاگرام خود عکسی به عنوان همسرش منتشر نکرده است.

قد سیما در زخم کاری 2 ؛ قد الناز ملک

تعدادی از سایت‌ها قد الناز ملک را 174 اعلام کرده‌اند. در نظر داشته باشید که این عدد قطعی نیست.

الناز ملک اصالتا اهل کجاست

الناز ملک در زخم کاری

به دلیل آنکه الناز ملک در سریال سقوط به زبان ترکی هم صحبت می‌کند، برخی تصور می کنند او جزو بازیگران آذری زبان ایران است با این وجود خود بازیگر نقش آیسان، اشاره‌ای به این مسئله نکرده است.

برخی دیگر هم او را جزو بازیگرانی معرفی کرده اند که اهل تهران است. در واقع به دلیل تازه کار بودن این بازیگر چشم رنگی زن ایرانی و در دسترس نبودن مصاحبه‌های رسمی از او، هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که الناز ملک اهل کجاست؛ برای همین فعلا بهتر است بگوییم، این بازیگر اهل ایران است تا اینکه در آینده‌ای نزدیک او خود اصالتش را فاش کند.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بازیگر نقش سیما در سریال زخم کاری 2 پرداختیم. به طور کلی این بازیگر توانسته با هنر خود مخاطبان را راضی کند کند. آیا شما سریال زخم کاری 2 را تماشا کرده اید؟ نظرتان درمورد سریال و بازیگران سریال زخم کاری 2 (بازگشت) چیست؟ شما می توانید در بخش دیدگاه هانظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/م.ع

2.7/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x