مد

با این 10 مدل مو کوتاه دخترانه و ترند حسابی بدرخشید! + تصاویر

سعی کنید در انتخاب مدل مو کوتاه دخترانه وسواس به خرج دهید و با دقت انتخاب کنید.

به گزارش پارت نیوز؛ کوتاهی و مدل مو می‌تواند حسابی بر زیبایی چهره شما تاثیر بگذارد. در این مقاله به معرفی 10 مدل مو کوتاه دخترانه ترند و لاکچری خواهیم پرداخت. مدل‌هایی که صورت و میکاپ شما را بسیار جذاب تر می‌کنند.

تاثیر مدل مو کوتاه دخترانه بر چهره

اثر بخشی و جذابیت مدل مو به عوامل مختلفی بستگی دارد. با آگاهی از این موارد می‌توانید برای کوتاهی موها تصمیم بگیرید و استایل جدیدی را امتحان کنید. یادتان باشد که زیبایی چهره با موهای کوتاه به شدت خودش را نمایان می‌کند. موهای کوتاه می‌توانند بر شکل چهره و فرم صورت تأثیر زیادی داشته باشند.

برای مثال، موهای کوتاه می‌توانند صورت های تپل را لاغرتر نشان دهند و فرم صورت کشیده را نرمال و متعادل کنند. جالب است بدانید که مدل مو کوتاه، می‌تواند پیشانی را بیشتر به نمایش بگذارند و جلوه‌ی بیشتری به چهره ببخشد. این شرایط می‌تواند منجر به ظاهری جذاب‌تر و بازتاب نور بیشتر در صورت شود. اما برای افرادی که پیشانی بلند دارند، موهای کوتاه با مدلی که این ناحیه را کاور کند محبوب است و جذابیت چهره را افزایش می‌دهد.

مدل مو کوتاه بهتر است یا بلند؟

انواع مدل مو کوتاه زنانه

مدل مو کوتاه دخترانه می‌تواند ویژگی‌های صورت را به طور دقیق‌تر نشان دهد و توجهات را به صورت متمرکز کند. این موضوع به معنای ایجاد تعادل بین روشنایی و سایه در نقاط مختلف صورت است که اگر رعایت نشود حتی می‌تواند تاثیر عکس بگذارد و زیبایی چهر را کاهش دهد. موهای کوتاه می‌توانند یک جلوه‌ی جوانان، شاداب و پویا به چهره اضافه کنند. با کوتاه کردن موها، عموماً می‌توانید ظاهر جوان‌تری داشته باشید.

افزایش اعتماد به نفس یکی از دستاوردهای مدل مو کوتاه دخترانه است. به عقیده بسیاری از افراد، موهای کوتاه می‌توانند چهره را روشن‌تر نشان دهند. این مدل مو معمولاً نور بهتری را در صورت و چهره شما به نمایش می‌گذارد. زیرا موهای کوتاه کمترین سایه‌ها و سد برای رسیدن نور به چهره را ایجاد می‌کنند. همین موضوع موجب درخشندگی بیشتر چهره شما می‌شود.

کوتاهی مو می‌تواند تاثیرات منفی نیز داشته باشد. گاهی ممکن است ویژگی‌هایی در چهره داشته باشید که بخواهید کمتر دیده شوند و با کوتاهی در چهره‌تان برجسته نشوند. بنابراین، قبل از تصمیم به کوتاه کردن موهای خود، بهتر است با یک آرایشگر حرفه‌ای در این زمینه مشورت کنید.

انواع مدل مو کوتاه دخترانه

در ادامه به بررسی برخی مدل‌ها کوتاه دخترانه خواهیم پرداخت که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بهترین مدل را انتخاب کنید.

مدل مو گرگی، ترند جدید مدل موی کوتاه زنانه

انواع مدل مو کوتاه دخترانه

یکی از جدیدترین ترند های زنانه که برای فصل های گرم سال بسیار مناسب است، مدل مو گرگی است.

مدل موی کوتاه سزار کات (Caesar Cut)

مدل مو کوتاه جدید

مدل موی زنانه کات سزار (Caesar Cut)؛ مشابه مدل کروکات، دارای موهای کوتاهتر در اطراف و پشت سر و بلندتر در بالا و جلوی موها میباشد. همچنین، موهای جلویی تا 6 سانت بلندتر هستند، بنابراین می‌توانید آن را به روش ‌های مختلف مانند چتری ‌های نامتقارن، حالت‌دهی به بالا یا بغل به آنها فرم دهید.

مدل موی زنانه پیکسی (Pixie Cut)

مدل موی پیکسی

مدل موی زنانه پیکسی (Pixie Cut)؛ که کمی بلندتر از یک مدل موی خدمه است، یکی از محبوترین انواع مدل موی زنانه 2023 به شمار می رود. به طور کلی، در یک مدل موی خدمه، میتوانید پوست سر را ببینید، زیرا موها خیلی کوتاه هستند. در حالی که در مدل موی کوتاه زنانه پیکسی؛ مو به اندازه ای بلند است که تمام پوست سر را بپوشاند.

مدل موی کوتاه حاشیه ای یا فرنچ (Fringe Up)مدل مو کوتا حاشیه ای

مدل موی کوتاه حاشیه ای یا فرنچ (Fringe Up)؛ کمی بلندتر از پیکسی (به خصوص در قسمت بالایی سر) میباشد. موهای جلوی سر، به شکل فرهایی با طول های مختلف، کوتاه شده و حالت داده میشوند. این مدل موی کوتاه زنانه؛ یکی از بهترین مدل های موی کوتاه برای خانم هایی است که صورت گردی دارند، زیرا به بالای سر حجم می‌دهد.

مدل موی پیکسی با چتری های نامتقارن، از ترند های مدل موی کوتاه زنانه

بهترین مدل های کوتاهی مو

هنگامی که می‌خواهید ظاهری فوق العاده با مدل مو کوتاه دخترانه داشته باشید، یک مدل موی کوتاه پیکسی با چتری های نامتقارن، ایده خوبی است! در این مدل مو کوتاه برای بانوان؛ موهای کناره یا اطراف سر، بسیار کوتاه هستند، اما موهای جلو به صورت ناهموار کوتاه میشوند. این سبک از کوتاهی مو، از جمله ترندهای مدل موی کوتاه زنانه در سال 1402 بوده است.

مدل موی پیکسی با چتری بلند نامتقارن

زیباترین مدل های کوتاهی مو

مدل موی پیکسی با چتری بلند نامتقارن؛ یکی از بهترین مدل ‌های مو برای زنان بالای 50 سال است، زیرا آنها را جوان‌ تر نشان می‌دهد و موها را حجیم تر می‌کند. در این مدل موی زنانه کوتاه؛ موهای بلند 5 سانتی متر در پشت و طرفین سر هستند، در حالی که قسمت جلویی دارای موهای بلندتر، حالت دار و یا به پهلو است.

مدل موی کوتاه زنانه موهاک (Mohawk)؛ ترند 2023

مدل مو خیلی خیلی کوتاه زنانه

زمانی که موی شما کوتاه است، بهترین زمان برای استفاده از انواع روغن مو و روغن های به رشد سریع مو کمک می کنند خواهد بود. بهتر است از فواید روغن زیتون برای مو غافل نباشید. مدل موی دخترانه موهاک (Mohawk)؛ یکی دیگر از مدل ‌های موی معروف مردانه است که به ندرت در زنان می‌بینید، بنابراین انتخاب بسیار جسورانه‌ای برای بانوان میباشد. مدل موی موهاک، دارای موهای بسیار کوتاه در طرفین و موهای بلند در بالای سر است.

مدل موی حجیم و کوتاه مرلین، مدل مو کوتاه دخترانه در سال 2023

مدل مو بازیگران قدیم

مدل موی حجیم و کوتاه مرلین؛ یکی دیگر از جذاب ترین مدل های کوتاهی مو برای خانم ها در سال 2023 است. این مدل مو زنانه کوتاه؛ الهام گرفته از دهه 50، دارای چتری هایی به طول گوش در جلوی سر میباشد و با امواج حجیم مو، برای فریم صورت طراحی شده است. موهای پشت سر و پهلو نیز با فرهای بزرگ حالت داده می شوند.

مدل موی باب (Bob Cut)

مدل مو باب کات

این مدل مو کوتاه دخترانه از معروف ترین و متداول ترین مدل های کوتاهی مو می باشد. به جرات می توان گفت این مدل مو به افراد بسیاری می آید.

مدل مو کوتاه شگی یا شلخته 1402

شگی یا شلخته

مدل مو شگی، در اصل مدل موی باب به صورت شلخته و درهم است. اگر می‌خواهید استایل دخترانه و تینیجری داشته باشید و سن شما پایین تر بنظر برسد، در انتخاب مدل موی دخترانه شگی یا شلخته تردید نکنید. در مدل مو شلخته هر چقدر مو کوتاه تر شود فرم و شکلش زیباتر می‌شود. حتما در زمان کوتاهی مو به فرم صورت خود توجه کنید.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی 10 مدل از زیباترین و لاکچری ترین مدل مو کوتاه دخترانه پرداختیم. انتخاب هر یک از این مدل ها می تواند تاثیر متفاوتی بر چهره شما بگذارید و به جذابیت شما بیافزاید. شما می توانید نظرتان را درمورد این مدل ها و تاثیر آن ها بر چهره را  با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما تا انتهای این محتوا سپاسگذاریم.

انتهای مطلب/م.ع

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عالی خیلی خوبه این مطلب 👏👏

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x