سلبریتی هافیلم و سریال

بیوگرافی بازیگر نقش سمیرا سریال زخم کاری + ماجرای ازدواج و عکس همسر

در این مطلب به معرفی بازیگر نقش سمیرا سریال زخم کاری و همچنین تحلیل شخصیتی نقش وی در سریال خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ رعنا آزادی ور، بازیگر نقش سمیرا سریال زخم کاری توانسته در هر دو فصل به خوبی نظر مخاطبان را جلب کند. در ادامه به زندگی شخصی و همچنین بررسی شخصیت سمیرا خواهیم پرداخت.

بازیگر نقش سمیرا سریال زخم کاری کیست؟

رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری

رعنا آزادی ور متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ بوده و همسر مهدی پاکدل که او نیز بازیگر است می باشد. آزادی ور با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست، بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزهٔ سفر این زوج‌ها به شمال، درگیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان همراه با سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود. همچنین او در فیلم خانهٔ دختر هم نقش شخصیت اصلی فیلم (سمیرا) را به عهده دارد.

همسر سمیرا سریال زخم کاری

همسر رعنا آزادی ور- مهدی پاکدل

خبر ازدواج رعنا آزادی‌ور و مهدی پاکدل (بازیگر) در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ توسط عاطفه رضوی،‌ همسر حسین پاکدل (برادر مهدی پاکدل) منتشر شد. عاطفه رضوی در اینستاگرامش نوشت: “دوستتان دارم، خصوصا کنار هم، مبارکمان باشد.

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در فیلم‌های سینمایی «محمد رسول الله(ص)» و «چهار راه استانبول» و همچنین موزیک ویدیوی قطعه «ابر می‌بارد» از آلبوم رگ خواب همایون شجریان، با یکدیگر هم‌بازی بودند.

رعنا آزادی ور در آلبوم رگ خواب

آلبوم رگ خواب همایون شجریان در اسفندماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد این آلبوم شامل یک قطعه به نام ابر می‌بارد بود. موزیک ویدئویی ابر می بارد عاشقانه بود و نقش اصلی آن را رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل بازی می‌کردند. برخی معتقدند که اولین آشنایی جدی این دو از این موزیک ویدئو شروع شد.

بررسی شخصیت سمیرا سریال زخم کاری

سمیرا سریال زخم کاری

ملکه جاه طلب؛ کهن الگو‌ها، همیشه نقش مهمی در روایت‌ها داشتند. این کهن الگو‌ها با اینکه باعث خلق کلیشه می‌شوند، اما به قدر کافی جذاب هستند که تماشاگر را با خود همراه کنند و از خستگی او جلوگیری کنند.

کهن الگوی ملکه جاه طلب، با اینکه یک کهن الگوی رسمی نیست، اما ما بار‌ها آن را در قالب شخصیت‌هایی در فیلم و سریال دیده‌ایم.

ملکه جاه طلب، اشاره به زنی دارد که صرفا با اهداف شخصی و مالی خود با پادشاه ازدواج می‌کند. این اهداف ناشی از عقده‌ها و بحران‌های هویتی او در دوران کودکی است.

مهم‌ترین و عمیق‌ترین بحث در خصوص ملکه جاه طلب، بحث ارزش است. ارزشی که از طریق عناصر خارجی دیگر به شخصیت اضافه می‌شود. ملکه جاه طلب، برای اینکه احساس ارزشمندی کند و این ارزشمندی را به دیگران ثابت کند، با پادشاه ازدواج می‌کند. در واقع دلیل اینکه او به ازدواج با پادشاه تن می‌دهد، دست یافتن به ثروت و شهرت پادشاه است.

همچنین او دوست دارد این ارزشمندی را از طریق فرزندانش حس کند. مثلا لغت شاهزاده، لغتی است که به ملکه جاه طلب، به عنوان مادر شاهزاده ارزش می‌دهد.شخصیت سمیرا سریال زخم کاری، به عنوان یک ملکه جاه طلب وارد روایت می‌شود. احتمالا او به خاطر حس حقارت و بی ارزشی که در گذشته تجربه کرده، دچار نوعی بحران هویت شده است.

او در ابتدا برای به دست آوردن این ارزش، به حاج عمو نزدیک می‌شود تا از طریق فریب دادن او، به ارزشی که یک ملکه جاه طلب دارد برسد. اما به دلایل مختلف این اتفاق رخ نمی‌دهد و ثروتی که سمیرا نقشه آن را کشیده بود، از طریق حاج عمو به او نمی‌رسد.

اما سمیر  سریال زخم کاری شخصیتی نیست که به این سادگی عقب بکشد و کاری نکند. او این بار از طریق فریب دادن مالک و استفاده از نقاط ضعف او، سال‌ها نقشه چپاول کردن ثروت جاج عمو را می‌کشد. در نهایت با کمک مالک موفق به انجام این کار می‌شود.

اکنون سمیرا، همسر یک فرد ثروتمند است. اما آیا رسالت ملکه جاه طلب، در اینجا به پایان می‌رسد؟ قدم بعدی او، تبدیل کردن فرزندانش به شاهزاده است. او برای اینکه حس ارزشمندی را از طریق قدرتمند بودن فرزندانش تجربه کند، مالک را وادار می‌کند تا ثروتش را به پسرش منتقل کند.

سمیرایی که به دلایل مختلف احساس بی ارزشی و حقارت می‌کرد، اکنون توانسته با رسیدن به ثروتی بزرگ و عملی کردن نقشه‌های پلیدش، این احساس حقارت را با احساس قدرت جا به جا کند. در نهایت او قربانی این احساس قدرت و جاه طلبی بیش از حدش می‌شود. در فصل دوم این سریال تا کنون این شخصت مانند سابق برای رسیدن به قدرت با شخصی با نفوذ و ثروتمند به نام طلوعی ازدواج می کند و بیش از پیش به دنبال قدرت است.

انتهای مطلب/م.ع

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x