سلامتآشپزی

 برای تقویت قوای جسمی مردان چه بخوریم ؟ / 13 دمنوش گیاهی برای تقویت مردان

نوشیدنی های گیاهی زیادی است که شما می توانید برای تقویت قوای مردانه بنوشید البته اگر شما هم از دیگران می پرسید  برای تقویت قوای جسمی مردان چه بخوریم ؟

به گزارش پارت نیوز؛ بسیاری از مردها از یکدیگر یا پزشک می پرسند که برای تقویت قوای جسمی مردان چه بخوریم ؟ دمنوش های گیاهی یک راه عالی برای افزایش انرژی به صورت طبیعی است. برخی از گزینه های محبوب عبارتند از:

13 دمنوش گیاهی که می توانید برای تقویت مردان استفاده کنید

این روزها به نظر می رسد که تقاضا برای دمنوش های گیاهی برای تقویت مردان بسیار زیاد است، بنابراین اگر از کاهش میل جنسی یا اختلال نعوظ رنج می برید، تنها نیستید. طبق گفته دانشگاه سلامت ویسکانسین، اختلال نعوظ خفیف تا متوسط ​​حدود 50 درصد از مردان بالای 50 سال را تحت تاثیر قرار می دهد.

چای نعناع فلفلی

چای نعناع فلفلی که به خاطر عطر نیروبخش و طعم با طراوت آن شناخته می شود، می تواند به بهبود وضوح ذهن و تمرکز کمک کند.

چای زنجبیل

تاثیر زنجبیل بر روی قوای جنسی مردان

زنجبیل یک محرک طبیعی است که می تواند به بهبود گردش خون و افزایش سطح انرژی کمک کند. به علاوه، دارای خواص ضد التهابی است که می تواند به کاهش درد عضلانی و درد مفاصل کمک کند. اگر شما هم این سوال را دارید که برای تقویت قوای جسمی مردان چه بخوریم به شما پیشنهاد می کنیم این نوشیدنی را امتحان کنید.

چای جینسینگ

تاثیر جینسینگ بر تقویت قوای مردانه

جینسینگ یک گیاه سازگار زا است که می تواند به بهبود استقامت، کاهش خستگی و تقویت عملکرد شناختی کمک کند.

چای رویبوس

وقتی از شما می پرسند برای برای تقویت قوای جسمی مردان چه بخوریم؟ شما می توانید یکی از بهترین ها را پیشنهاد کنید. رویبوس که به عنوان چای قرمز نیز شناخته می شود، به طور طبیعی فاقد کافئین و سرشار از آنتی اکسیدان است. طعم شیرین و آجیلی دارد و می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

کومبوجا

کامبوجا یک چای تخمیر شده است که قرن ها به دلیل فواید سلامتی آن از آن استفاده می شود. از تخمیر چای با کشت همزیستی باکتری و مخمر (SCOBY) که پروبیوتیک ها، آنزیم ها و سایر ترکیبات مفید تولید می کند، تهیه می شود.

کامبوجا به دلیل وجود ویتامین B و کافئین به خاطر اثر انرژی زا شناخته شده است. با این حال، میزان کافئین موجود در کامبوچا بسته به فرآیند دم کردن و نوع چای مصرفی می‌تواند متفاوت باشد که تاثیر زیادی  مردان دارد و اگر شما هم سوالتان این است که برای تقویت قوای جسمی مردان چه بخوریم می توانید این نوشیدنی را امتحان کنید.

اگر به دنبال کاهش مصرف کافئین خود هستید، به دنبال گزینه های بدون کافئین یا کومبوچای کم کافئین باشید. شما همچنین می توانید کومبوچای خود را در خانه با استفاده از دمنوش های گیاهی یا چای بدون کافئین درست کنید.

آب سبز

آب سبز یک نوشیدنی محبوب است که از انواع سبزیجات برگ دار، سبزیجات و میوه ها تهیه می شود. سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است که می تواند به افزایش سطح انرژی و حمایت از سلامت کلی کمک کند.

برخی از بهترین مواد برای یک آب سبز انرژی زا عبارتند از:

اسفناج

اسفناج سرشار از آهن است و می تواند به بهبود جریان اکسیژن به مغز و افزایش هوشیاری ذهنی کمک کند.

کلم پیچ

سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان ها، کلم پیچ می تواند به کاهش التهاب و تقویت عملکرد سیستم ایمنی کمک کند.

خیار

آب خیار برای تقویت قوای جنسی مردانه

خیار سرشار از آب و الکترولیت است که می تواند به هیدراته نگه داشتن بدن و بهبود سطح انرژی کمک کند.

لیمو

لیمو یک سم زدای طبیعی است که می تواند به بهبود هضم و تقویت ایمنی کمک کند.

شیر طلایی

شما هم می خواهید بدانید برای تقویت قوای جسمی مردان چه بخوریم ؟ شیر طلایی یک نوشیدنی سنتی است که از زردچوبه و سایر ادویه های گرم کننده تهیه می شود. اغلب قبل از خواب برای ایجاد آرامش و خوابی آرام از آن لذت می برند، اما به دلیل خواص انرژی زا می توان از آن در طول روز نیز لذت برد.

زردچوبه یک گیاه ضد التهابی قوی است که می تواند به کاهش درد و التهاب، بهبود گردش خون و تقویت عملکرد شناختی کمک کند. همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند به محافظت در برابر آسیب اکسیداتیو و حمایت از سلامت کلی کمک کند.

نوشیدنی های کاربردی

نوشیدنی های کاربردی دسته رو به رشدی از نوشیدنی ها هستند که برای ارائه مزایای سلامتی خاصی طراحی شده اند. اگر شما هم می خواهید در مورد اینکه برای تقویت قوای جسمی مردان چه بخوریم بدانید باید توجه کنید که  آنها می توانند از نوشیدنی های انرژی زا گرفته تا نوشیدنی های آرامش بخش باشند و بسیاری از آنها با مواد طبیعی و گیاهان سازگار کننده فرموله شده اند.

برخی از نوشیدنی های کاربردی محبوب برای انرژی و تمرکز عبارتند از:

ماچا

ماچا نوعی چای سبز است که به صورت پودر ریز آسیاب می شود. سرشار از کافئین و آنتی اکسیدان است و می تواند به بهبود وضوح ذهن کمک کند.

تونیک های آداپتوژنیک

گیاهان سازگار مانند آشواگاندا، ماکا و رودیولا می توانند به کاهش استرس، افزایش سطح انرژی و تقویت عملکرد شناختی کمک کنند. بسیاری از تونیک های آداپتوژن همچنین حاوی مواد طبیعی دیگری مانند زنجبیل، لیمو و عسل برای طعم و مزیت بیشتر هستند.

یربا میت

یربا میت

یربا میت یک نوشیدنی سنتی آمریکای جنوبی است که سرشار از کافئین، تئوبرومین و آنتی اکسیدان است. این می تواند به بهبود هوشیاری ذهنی و تمرکز کمک کند و نشان داده شده است که تأثیر ملایم تری نسبت به قهوه بر بدن دارد.

گوایوسا

گوایوسا نوعی هلویی است که بومی جنگل های آمازون است. سرشار از کافئین و آنتی اکسیدان ها استو می تواند به بهبود وضوح ذهنی و تمرکز کمک کند. همچنین طعم ملایم و شیرینی دارد.

اما آگاهی از اثرات بالقوه کافئین بر عملکرد مردان ضروری است و باید بدانید برای تقویت قوای جسمی مردان چه بخوریم مهم است.

به طور کلی، اعتدال در مصرف کلیدی است. اگر در مورد تأثیرات تقویت کننده های قوای مردانه  بر زندگی جنسی خود نگران هستید، تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x