بازی

بررسی بازی وارکرافت + راه های کسب درآمد ، استراتژی ها

بازی وارکرافت از جمله بازی های محبوب است. در این مقاله تصمیم گرفتیم بازی Warcraft Arclight Rumble را به شما معرفی کنیم

به گزارش پارت نیوز؛ سری بازی وارکرافت از جمله محبوب ترین بازی های چند سال گذشته نسل جوان ایران است. بازی که در نسخه اندروید این روزها طرفداران زیادی دارد. Warcraft Arclight Rumble نسل جدید این سری از بازی های وارکرافت است که جذابیت های خود را در نسخه اندورید دارد.

Warcraft Arclight Rumble یک حمله رضایت بخش به دنیای موبایل برای Blizzard Entertainment است. برخی از پیچ و تاب های بازی شما را به چالش می کشد، اما پیشرفت هرگز توسط ریزتراکنش ها مختل نمی شود و تاکتیک های متفکرانه برای پیروزی ضروری است. اگر از طرفداران بازی وارکرافت هستید، Arclight Rumble قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

طرفداران

+ سبک بصری جذاب

+ رایگان برای بازی دوستانه

+ استراتژی راضی کننده در زمان واقعی

+ کمپین متراکم تک نفره

منفی

– امتیاز استعداد قابل خرید است

– کوئست ها می توانند از تنوع بیشتری استفاده کنند

-برخی در ریزتراکنش های صورت شما

عکس بازی وارکرافت برای اندورید

World of Warcraft از زمان عرضه آن در سال 2004 بسیار محبوب بوده است، اما ریشه های این سری در استراتژی زمان واقعی است. Arclight Rumble اولین باری است که این سری پس از Warcraft 3 به آن فرمت باز می گردد. طرفداران از این که یک عنوان موبایلی است راضی نیستند، به خصوص که این اولین عنوان برای سری Warcraft است. ما برنامه‌های همراهی داشته‌ایم که به بازیکن اجازه می‌دهند تا پادگان WoW خود را پیش ببرند، و Hearthstone منتقل شد، اما این اولین ورودی کاملاً اختصاصی بلیزارد برای موبایل در این فرنچایز است.

با این حال، بازی وارکرافت Arclight Rumble فراتر از انتظارات است. گیمرهای رایگان می توانند واحدهای جدید را باز کنند و بدون نیاز به خرج کردن پول، در کمپین با سرعت بالا پیشرفت کنند. بعد از 20 ساعت بازی، توانستم واحدهای طلایی و سطح بالا را به دست بیاورم بدون اینکه احساس کنم فروشگاه درون بازی من را متوقف کرده است. اگرچه این بازی به پیچیدگی دیگر بازی‌های استراتژی بلادرنگ Blizzard Entertainment نیست، اما برای موفقیت در برابر سخت‌ترین رهبران خود، همچنان نیازمند هماهنگی و برنامه‌ریزی متفکرانه است.

Arclight Rumble هنوز تاریخ انتشار دریافت نکرده است، اما قرار است هم در گوگل پلی و هم در اپ استور راه اندازی شود.

Arclight Rumble یک بازی استراتژیک و بلادرنگ برای مبتدیان است که بیشتر بر روی پیشرفت از طریق ارتقاء سطح واحدهای خود توسط بازیکنان تمرکز دارد تا تاکتیک های هاردکور. بعد از هر مسابقه، چه موفقیت یا شکست، یک واحد تصادفی در تیم شما کمی تجربه داده می شود. همچنین می‌توان تجربه را از طریق Quests با نرخ بسیار بالاتری به دست آورد، که به‌طور تصادفی بین کیفیت معمولی، کمیاب و حماسی چرخش دارد. با استفاده از این سیستم، بازیکنان یکی از سه واحد تصادفی خود را انتخاب می‌کنند و می‌توانند با ماموریتی همکاری کنند تا تجربه‌شان را افزایش دهند. در سطح من، برنده شدن در یک مسابقه معمولی 9 تجربه را به ارمغان می آورد، اما انجام یک کوئست مشترک به ترتیب 15 جوایز را به همراه دارد که به ترتیب 45 و 90 جوایز نادر و حماسی را ارائه می دهند. Rare همیشه 3 برابر پایه و Epic همیشه 6 برابر است.

عکس بازی وارکرافت در صفحه بازی

در بازی وارکرافت سطوح عامل اصلی در تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک بازیکن پیروز است یا خیر است، اما به دور از آن است که تنها عاملی برای پیروزی باشد. شما باید مراقب باشید، به خصوص اگر با یک رهبر یا سیاه چال روبرو هستید که در سطح شماست. هر واحد هزینه‌ای دارد و بازیکن می‌تواند هر بار از بین چهار واحد انتخاب کند (هنگامی که چیزی پخش شود، یک واحد جدید وارد چرخه می‌شود). شما می توانید یک لیدر و شش واحد را به طور همزمان مجهز کنید، از جمله معدنچی Kobold که همیشه بخشی از ارتش شما خواهد بود. استراتژی‌ها اغلب مستلزم قرار دادن واحدها در مکان‌های مختلف در زمان‌های خاص، و گاهی اوقات مبادله با دیگرانی هستند که برای این کار مناسب‌تر هستند. می‌توانید تا زمانی که در آن بهتر شوید، به امتحان کردن یک مسابقه ادامه دهید، اما اگر موفق نشدید، می‌توانید برای غلبه بر چالش، کوئست‌هایی را برای تقویت Minis خود انجام دهید.

رهبران بازیکن از توانایی‌های ویژه‌ای برخوردار هستند، بنابراین می‌توانند تنظیمات پیش‌فرض را حول مزایای منحصربه‌فرد خود بسازند. با Maiev Shadowsong، من چهار واحد Unbound مجهز دارم زیرا توانایی رهبر او “Master Assassin” هزینه او را به ازای هر سرباز Unbound که بازی می‌کنم یک بار کاهش می‌دهد. واحدهای بدون محدودیت به بازیکن این امکان را می دهند که آنها را در هر نقطه از زمین در هر زمان قرار دهد (به طور معمول می توانید یک نیرو را فقط در یک شعاع نازک در اطراف یک پایگاه، بالیستا یا سنگ جلسه ای که ارتش شما تصرف کرده است قرار دهید). از آنجایی که Maiev به طور معمول شش قیمت دارد، یک ترکیب خوب اجرا شده می تواند او را به یک کاهش دهد.

در بازی وارکرافت هر رهبر حقه‌ای دارد که حول حضور یک واحد با مکانیک‌های خاص یا نقشه‌ای که دارای محرک‌هایی برای متمایز کردن نبرد است می‌چرخد. شما هرگز نمی‌توانید از بازی بی‌معنا خلاص شوید (مگر اینکه به طور گسترده‌ای پیشی گرفته باشید)، بنابراین بسته به مبارزه، تاکتیک‌های خاصی لازم است. مبارزه با یک رهبر جدید تقریباً همیشه با مرحله جمع آوری داده ها همراه است. شما درمی یابید که چگونه با انجام مانورهای جدید، سفارشات قرار دادن و زمان بندی آنها را دور بزنید. اما یک بار همه اینها حفظ شده است، مقابله با آن مبارزه هر بار آسان تر می شود.

تنوع استراتژی در بازی وارکرافت

بازی وارکرافت Arclight Rumble به اندازه کافی تنوع بین ماموریت های مبارزاتی را مدیریت می کند و 65 مبارزه منحصر به فرد را ارائه می دهد که هر رهبر دارای یک ترفند کاملاً متفاوت است. رهبران نقشه های خود را دارند و بازیکنان گاهی اوقات برای شکست دادن آنها نیاز به تغییر استراتژی دارند. من موقعیتی داشته ام که واحدهای سطح 12 من در مقابل یک لیدر سطح 8 قرار گرفتند، اما اعتماد به نفس بی دقت من باعث شد که دشمن بر من غلبه کند و کنترل را به دست بگیرد. یک رهبر وجود دارد که می تواند واحدهای غوغاهای شما را به جوجه تبدیل کند، به این معنی که شما نیاز دارید که تهاجمی خود را در درجه اول از واحدهای محدوده تشکیل شده باشد. یکی دیگر از رهبران هیولایی وحشتناکی به نام Patches ایجاد می کند، که بلافاصله اولین واحدی را که با آن تماس پیدا می کند، می کشد، به این معنی که باید یک Mini ارزان قیمت را به سمت او پرتاب کنید تا او را مجبور به استفاده از این توانایی کنید. و اگر Patch را به اندازه کافی سریع نکشید، او دوباره از آن حرکت استفاده خواهد کرد.

عکس صفحه بازی وارکرافت

هر زمان که بازیکنی در کمپین اصلی یک Leader را شکست دهد، آن نقشه به مجموعه ماموریت های بازی اضافه می شود. مقابله با یک کوئست بازیکن را در مقابل یک رهبر تصادفی قرار می دهد که قبلاً شکست داده است. هر یک از این سطوح بین تکرارها یکسان می ماند (اگرچه واحد یا طلسمی که برای این کوئست انتخاب کرده اید علیه شما استفاده می شود)، اما با در نظر گرفتن 65 مبارزه منحصر به فرد وجود دارد و من فقط 30 مورد از آنها را در 20 ساعت شکست داده ام، مقدار زیادی گوشت برای این بازی. با این حال، کوئست‌ها در نهایت به تکرار همان ماموریت‌ها بدون تنوع زیاد بین آنها تبدیل می‌شوند.

در بازی وارکرافت از سوی دیگر، Dungeons با معرفی رهبران جدید و افزودن اصلاح‌کننده‌ها به هر مبارزه، اوضاع را تکان می‌دهد تا آن را منحصر به فرد کند. در سرتاسر این دستکش‌های سه رئیس، آن اصلاح‌کننده‌های غیرفعال روی هم قرار می‌گیرند و تضمین می‌کنند که هر نبرد سیاه چال احساس متفاوتی خواهد داشت. اگر Quests کاری مشابه انجام می داد و یک اصلاح کننده مثبت و/یا منفی را به مسابقه اضافه می کرد تا بازیکن را مجبور به استفاده از استراتژی های جدید کند، خوب بود. در غیر این صورت، سیستم فعلی منجر به سطوح آسیاب بازیکنی می شود که قبلاً بارها و بارها انجام داده اند. بازی وارکرافت Arclight Rumble همچنین دارای Raid هایی است که به زودی معرفی می شوند، بنابراین ما دقیقاً خواهیم دید که آنها چگونه هستند.

درامد از بازی وارکرافت

بیشتر نگرانی‌های من در مورد Arclight Rumble مربوط به تعادل آن بین باز کردن قفل‌های درون بازی و ریزتراکنش‌ها بود. با توجه به تاریخچه صنعت تلفن همراه با خریدهای درون برنامه ای غارتگرانه، همراه با بسته های کارت پرداخت به برد Hearthstone و لوت باکس های Overwatch، می ترسیدم که این بازی نیز با سرنوشت مشابهی روبرو شود.

با این حال، بیشتر این ترس ها پس از 20 ساعت آزمایش بتا از بین رفته است. Arclight Rumble دارای یک کمپین تک نفره در 13 منطقه آشنا با 65 رهبر است. در بازی وارکرافت ادعای پیروزی در برابر یکی برای اولین بار به بازیکن جایزه طلا را می دهد تا آیتم ها (واحدها، افزایش تجربه و استعدادها) را از فروشگاه درون بازی خریداری کند. در برخی مواقع، بازیکنان همچنین می‌توانند چیزی به نام «تسخیر» را شروع کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد مناطق قدیمی‌تر را با رهبر یک گروه دیگر بازی کنند تا مقداری طلای اضافی به دست آورند. با توجه به وجود پنج گروه، بخش قابل توجهی از طلایی که در طول سفر خود به دست خواهید آورد را فراهم می کند. اگرچه این سیستم‌ها به بازیکن با هجوم ارز در بخش‌های اولیه بازی پاداش می‌دهند، اما برای همیشه دوام نمی‌آورند. در نهایت، شما به پایان خواهید رسید و نمی توانید آن ارز را فقط از بازی کردن کمپین به دست آورید.

عکس صفحه بازی وارکرافت بعد از پیروزی

اما حتی زمانی که این اتفاق می‌افتد، بازیکنان می‌توانند از طریق جوایز جستجویی که هر هشت ساعت یک بار دوباره پر می‌شود، طلا دریافت کنند. بازیکنان می‌توانند هر بار سه مورد از این موارد را ذخیره کنند، بنابراین اگر برای یک روز کامل آفلاین باشند، می‌توانند بعداً دوباره وارد سیستم شوند و هر سه مورد را انجام دهند. کوئست‌ها مقدار مشخصی از تجربه را ارائه می‌کنند و بی‌نهایت قابل پخش هستند، اما بازیکنان تنها زمانی که جوایز کوئست فعال باشند، XP Tome یا Gold دریافت خواهند کرد.

بازیکنان می‌توانند تا 200 طلا از پاداش تلاش دریافت کنند، با Miniهای جدید بین 350 تا 400 طلا. با فرض اینکه شما فقط XP Tomes را دریافت نمی کنید، اگر با این سیستم همراه باشید، احتمالاً می توانید هر دو تا چهار روز یک بار چیزی بخرید. همچنین یک افت سکه 20 طلا در چرخش 12 ساعته وجود دارد، اگرچه من فکر می کنم این عدد می تواند کمی بیشتر باشد. 40 طلا در روز زیاد نیست، اما هر ذره آن مهم است.

عکس درآمد از وارکرافت

علاوه بر این، تمرکز بازی وارکرافت Arclight Rumble بر PvE به این معنی است که بازیکنان فشار کمتری را برای خرج کردن پول برای باز کردن واحدها یا رهبران جدید احساس می‌کنند. یک حالت PvP وجود دارد، اما بر خلاف Overwatch یا Hearthstone، نبرد با دیگر بازیکنان تمرکز اصلی نیست. در طول PvP، همه رهبران و واحدها به سطح یک و حتی در زمین بازی آورده می شوند. با این حال، همچنان می‌توانید استعدادهایی را به Miniهای خود اختصاص دهید، که اگر آنها برای Gold قابل خرید نبودند، مشکلی ایجاد نمی‌شد. در نتیجه، بازیکنی که پول بیشتری برای به دست آوردن استعدادهای بهتر خرج کرده است، در نبرد مزیت خواهد داشت و در نتیجه وضعیت PvP کمی پرداخت به برد خواهد داشت. این استعدادها ارزان نیستند و هر واحد در یک ارتش همه اینها حفظ شده است، مقابله با آن مبارزه هر بار آسان تر می شود.

شما می توانید این بازی را از سایت های معتبر در کشور دانلود نمایید. همچنین می توانید در بخش نظرات تجربه کاربری خود در این بازی را با دیگران به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x