خودروعکس

بررسی فورد موستانگ 2023 + عکس، امکانات و تست سرعت

فورد موستانگ 2023 خودرویی است فراتر از آنچه که عشق سرعت ها دوست دارند. همه چیز در یک خودرو خلاصه شده است.

به گزارش پارت نیوز؛ بررسی فورد موستانگ 2023 نشان می دهد که این خودرو از جذابترین مدل های فورد است . حتی در بین نسل های مختلف موستانگ این خودرو از بهترین ها است.

موستانگ درمحدوده $27,770 – $55,570  قیمت است که نشان دهنده پایه برای سطوح مختلف از سطح اکونومی تا جی تی است.

فورد موستانگ از یک EcoBoost پایه گرفته تا یک GT مجهز به پیشرانه 8 سیلندر دکور شده توانایی زیاد عملکردی خود را به رخ می کشد. این خودرو همچنین به میراث موستانگ اشاره می کند و در عین حال با جدیدترین ویژگی های فن آوری همراه است. در میان خودروهای عضلانی امروزی، موستانگ خودرویی محکم است.

بررسی فورد موستانگ 2023 از نظر طرفداران

این خودرو جذابیت های زیادی دارد اما طرفداران آن نکات زیر را از اصلی ترین جذابیت های پسر خشن فورد می دانند.

قدرت قوی از هر دو موتور چهار سیلندر و V8

سواری متمدن و سطح سر و صدای کم

کابین راحتی مدرن را با سبک یکپارچهسازی با سیستم عامل ترکیب می کند

نکات منفی این خودرو نیز شامل موارد زیر است:

صندلی عقب غیر کاربردی است

کیفیت سواری بسته عملکردی می تواند خشن باشد

درهای طولانی و سنگین اما دسترسی متوسط به کابین

بخشی از نسل ششم موستانگ معرفی شده برای سال 2015

فورد موستانگ 2023 یکی از سه خودروی عضلانی موجود در بازار است که قدر اسب بخار زیاد و تجربه رانندگی هیجان انگیزی را با قیمت مناسب برای خریداران اروپایی و امریکایی ارائه می دهد. بی شک این خودرو یکی از بهترین های این کلاس خودرو است.

عکس دماغ فورد موستانگ 2023

در رانندگی پر شتاب و هیجانی از دوج چلنجر بهتر است و رانندگی روزانه راحت‌تری از شورولت کامارو دارد. چه مدل پایه توربوشارژ چهار سیلندر یا ماخ 1 با اکتان بالا را در نظر بگیرید، یک نوع موستانگ برای هرکسی که به سرعت نیاز دارد وجود دارد.

نسل فعلی موستانگ در حال حاضر در نهمین سال تولید خود به سر می برد که مدت زمان زیادی در سال های خودرویی است. قرار است در سال 2024 نسل هفتم جدید موستانگ معرفی شود.

رانندگی با فورد موستانگ چگونه است؟

در بررسی فورد موستانگ 2023 GT به لطف موتور V8 خود شجاع و بسیار سریع است. ترمزها به خوبی عمل می کنند و به شما اطمینان زیادی برای ترمزگیری شدید می دهند. در تست 60 مایل (96 کیلومتر در ساعت) در ساعت را در 4.6 ثانیه طی کرد و در این سرعت 60 مایل در ساعت در 118 فوت (حدود 35 سانتی متر) متوقف شد.

آزادی عملکرد فرمان بسته به حالت رانندگی تغییر می کند و بازخورد خوبی برای راننده می دهد. حتی بدون لاستیک‌های تابستانی با کارایی بالا، موستانگ به لطف چرخش بدنه خوب مدیریت شده و ثبات کلی چشمگیر، به خوبی از پیچ‌ها عبور می‌کند. 10 سرعته اتوماتیک هم خیلی خوب کار میکنه. بهترین دنده را انتخاب می کند بدون اینکه بیش از حد شلوغ به نظر برسد.

آیا مسوتانگ خودرو راحتی است؟

موستانگ چقدر راحت است؟ ساعت ها در موستانگ راحت خواهید بود. با توجه به اینکه این خودرو چقدر روی عملکرد متمرکز است این موضوع یک شاهکار است. صندلی ها پشتیبانی بسیار خوبی دارند و کابین نسبتاً ساکت است. صدای V8 عالی است، دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید بشنوید.

در بررسی فورد موستانگ 2023 مشخص شد که کنترل‌های تهویه مطبوع در جلو و وسط هستند و دریچه‌های با قرارگیری مناسب هوای خنک را به طور مساوی برای سرنشینان جلو پخش می‌کنند. کنترل آب و هوای خودکار پس از تنظیم به ندرت نیاز به تنظیم دارد. صندلی‌های تهویه‌دار در روزهای گرم به سرعت شما را خنک می‌کنند و در رانندگی‌های طولانی احساس راحتی می‌کنند.

سیستم های کنترلی فورد موستانگ 2023 چگونه است؟

کنترل ها به طور متفکرانه ای قرار گرفته اند و تنظیمات کافی در فرمان و صندلی راننده وجود دارد تا اکثر صاحبان موقعیت رانندگی راحت را پیدا کنند. درهای موستانگ بلند هستند، به این معنی که به سختی در یک پارکینگ تنگ به طور کامل باز می شوند. سرنشینان عقب به سختی از صندلی تا شده رو به جلو عبور می‌کنند.

عکس زیبای فورد موستانگ 2023

در بررسی فورد موستانگ 2023 مشخص شد که فضای صندلی عقب حتی برای کودکان محدود است. دید بیرونی بسیار خوب است، هرچند، با ستون های نسبتاً باریک شیشه جلو و شیشه عقب به اندازه کافی بزرگ برای دید تقریباً کامل از آنچه در پشت شما است.

فن آوری های به کار رفته در فورد موستانگ 2023 چیست؟

ماشین‌های عضلانی قدرت خود را فریاد نمی‌زنند اما موستانگ برای در دسترس بودن ویژگی‌های جدیدتر امتیاز بالایی می‌گیرد. رابط Sync فورد دارای کنترل های صوتی درجه یک، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی و ادغام گوشی هوشمند Apple CarPlay یا Android Auto است. پنل ابزار دیجیتال اختیاری نه تنها ظاهر جالبی دارد، بلکه کاربردی است و یک صفحه کنترل ثانویه عالی است.

سیستم امنیتی و کنترلی فورد موستانگ 2023 چگونه است؟

ویژگی های ایمنی پیشرفته (مانیتورینگ نقاط کور، کمک حفظ خطوط و غیره) به خوبی تنظیم شده اند تا از هشدارهای کاذب جلوگیری کنند. اخطار برخورد از جلو کاملاً شگفت‌انگیز است. کروز کنترل تطبیقی با ورودی های نرم اجرا می شود و سرعت تنظیم شده را در سراشیبی های شیب دار حفظ می کند.

صندوق عقب موستانگ 2023 چگونه است؟

موستانگ برتری قابل توجهی در ظرفیت بار نسبت به کامارو دارد، اما چلنجر همچنان بیشترین میزان را دارد. صندوق عقب 13.5 فوت مکعبی دارای دهانه وسیع و ارتفاع بالابر کم است. دو کیسه گلف زمانی که به استریو استاندارد مجهز باشد می‌تواند در پشت جای میگیرند.

عکس فورد موستانگ سیاه

در داخل، فقط فضای کافی برای وسایل شخصی وجود دارد اما فضای زیادی در اختیار شما وجود ندارد. لیوان‌ها و جیب‌های درب کاملاً متوسط هستند. نصب صندلی ماشین کودک به دلیل فضای محدود صندلی عقب و اتاق محدودی که باید آن را در آن قرار دهید دشوار خواهد بود.

مصرف سوخت فورد موستانگ چقدر است؟

مصرف سوخت چگونه است؟ مصرف سوخت برای موستانگ GT با موتور V8 تقریباً برای این کلاس متوسط است. ما در مسیر ارزیابی 115 مایلی 23.6 مایل موفق می شوید با یک گالن 4 لیتری حرکت کنید اما برای رسیدن به آن محدودیت زیادی لازم است. این میانگین 15.1 mpg را در طول زمان تست کامل دو هفته ای توضیح می دهد.

آیا فورد موستانگ 2023 نسبت به ارزش گذاری قیمتی آن می صرفد؟

گارانتی های پایه و پیشرانه فورد برای این کلاس متوسط هستند. تعمیر و نگهداری رایگان برنامه ریزی شده همراه با موستانگ گنجانده نشده است اگرچه کمک های کنار جاده ای دریافت می کنید.

نکات عجیب سواری فورد موستانگ 2023

موستانگ GT، حتی بدون هیچ گزینه عملکردی، برای رانندگی هیجان انگیز است. پایدار و سریع است، اما اگر بخواهید می‌توانید آن را به یک دستگاه هولیگان کشویی تبدیل کنید. اگزوز فعال موجود صدای شگفت انگیزی را به خودرو اضافه می کند و شما را تشویق می کند تا با شتاب رانندگی کنید. این می تواند عملکرد سختی داشته باشد و در عین حال یک رانندگی روزانه دلپذیر به شما هدیه دهد. این بدان معنی است که می تواند با شخصیت یا خلق و خوی شما در پرواز مناسب باشد.

مدل های فورد موستانگ در بازارهای جهانی

عکس پشت فورد موستانگ

فورد موستانگ 2023 در پنج تریم اصلی موجود است: EcoBoost، EcoBoost Premium، GT، GT Premium و Mach 1. مدل‌های EcoBoost و GT به صورت کوپه و کانورتیبل در دسترس هستند. ماخ 1 فقط به صورت کوپه موجود است. موستانگ دارای موتورهای چهار سیلندر و V8 است که هر دو با گیربکس دستی شش سرعته یا 10 سرعته اتوماتیک در دسترس هستند. مهم نیست که کدام مدل را انتخاب می کنید، موستانگ ذره ای از قدرت خود را فقط به چرخ های عقب می فرستد. شلبی GT500 با قدرت 760 اسب بخار تحت بررسی جداگانه ای قرار گرفته است.

ویژگی ها و مشخصات فورد موستانگ کوپه 2023

قدرت

موتور 5.0 لیتری Ti-VCT V8 پوشش تصویر را برای موتور 5.0 لیتری Ti-VCT V8 باز کنید.

گیربکس 6 سرعته دستی با Rev Matching.

3.55 محور عقب با لغزش محدود (بسته 2.3 لیتری با عملکرد بالا و گیربکس دستی)

خنک کننده روغن موتور

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x