فیلم و سریال
ترند

بهترین انیمه های 2024 برای دوستداران انیمه های جذاب

عاشقان انیمه مدت هاست منتظر بهترین انیمه های 2024 هستند. اگر شما نیز در دسته طرفداران انیمه های جدید هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش پارت نیوز؛ در ادامه هم به معرفی بهترین انیمه های 2024، انیمه‌های جدید و هم به فصل های جدید از انیمه‌های قدیمی‌تر خواهیم پرداخت. با این اوصاف دوستداران انیمه‌ها در سال 2024 می‌توانند با طیف وسیع و متنوعی از انیمه‌های مختلف خود را سرگرم کنند.

جدیدترین و بهترین انیمه های 2024

اگر دوست دارید با بهترین و جذاب ترین انیمه های سال 2024 آشنا شوید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تک رو فصل 2 (Solo Leveling: Season 2)

تک رو فصل 2 (Solo Leveling: Season 2)

ژانر: اکشن، ماجراجویی، خیال‌انگیز
تاریخ انتشار: ژانویه 2024

تردیدی نیست که یکی از جذابترین و موردانتظارترین انیمه‌های 2024، انیمه تک رو (Solo Leveling) است. در واقع با توجه به سروصدا و تبلیغات زیادی که پیرامون این انیمه انجام شده احتمالا این اثر یکی از موردانتظارترین و محبوب‌ترین انیمه‌های زمستان 2024 خواهد بود.

این یکی از بهترین انیمه های سال 2024 است که از مانحوا کره ای ساخته شده و فضایی اکشن، فانتزی و ماجراجویی دارد. داستان در مورد دنیایی است که در آن هیولاها می توانند از دروازه های خاصی وارد دنیای انسان شوند. به همین دلیل افراد آموزش های ویژه ای برای مقابله با این هیولاها و نابودی آنها دیده اند.

یکی از این قهرمانان شخصیتی به نام سونگ جین وو است که از ضعیف ترین شکارچیان هیولا به حساب می آید. پس از اینکه از یک ماموریت خطرناک جان سالم به در برد، به طور مرموزی قدرت های عجیبی به دست آورد و به یکی از قدرتمندترین شکارچیان هیولا تبدیل شد. در حال حاضر سازندگان این انیمه قول داده‌اند که فصل دوم از جذابترین و مهیج‌ترین انیمه‌های سال باشد و موفقیت آن از فصل قبلی هم پیشی می‌گیرد.

سرباز زنجیر شده (Chained Soldier)

سرباز زنجیر شده (Chained Soldier)

ژانر: اکشن، فانتزی
تاریخ انتشار: ژانویه 2024

انیمه سرباز زنجیر شده یکی از بهترین انیمه های 2024 است که در ژاپنی با نام برده نیروهای نخبه پایتخت جادویی شناخته می‌شود. این اثر نیز مانند دیگر انیمه‌های ژانر فانتزی پر است از موجوداتی شیطانی و طبیعتا جنگ‌های نفس‌گیر و هیجان‌انگیز.

داستان این انیمه به بازه‌ای از زمان در ژاپن می‌پردازد که باز شدن دروازه‌هایی مرموز منجر به ورود موجوداتی اهریمنی به نام شوکی به دنیای انسان‌ها می‌شود. داخل این دروازه‌ها منبعی به نام پیچ نیز وجود دارد که اگر زن‌ها آن را لمس کنند از قدرت‌های ماورایی برخوردار می‌شود.

در این هنگام پسری به نام یوکی واکورا به داخل این دروازه‌ها کشیده می‌شود و با فرمانده گروه هفتم دفاع نیروهای شیطانی به نام کیوکا اوزن آشنا می‌شود. کیوکا از یوکی می‌خواهد که برده او شود تا با هم شوکی‌ها را شکست دهند.

نشانه‌ای از محبت (A Sign of Affection)؛ انیمه عاشقانه 2024

نشانه‌ای از محبت (A Sign of Affection)ژانر: عاشقانه
تاریخ انتشار: ژانویه 2024

یکی از بهترین انیمه های عاشقانه سال 2024 انیمه نشانه‌ای از محبت است که داستان آن حول دختری به نام یوکی می چرخد. یوکی از بدو تولد خود ناشنوا بوده و یک روز در شرایطی که یک توریست انگلیسی از او کمک می‌خواهد، یوکی در حین دستپاچگی و اضطراب متوجه حرف‌های او نمی‌شود. در همین شرایط غریبه‌ای جذاب به نام ایتسوومی به کمک یوکی می‌آید و این دو مانند دو قطب مخالف آهنربا جذب هم شده و به هم نزدیک می شوند.

جادوگر و هیولا (The Witch and the Beast)

جادوگر و هیولا (The Witch and the Beast)

ژانر: فانتزی، ماورایی
تاریخ انتشار: ژانویه 2024

انیمه جادوگر و هیولا می‌تواند بهترین انیمه 2024 در ژانر انیمه‌های محبوب سینن باشد. داستان این انیمه درباره زنی به نام گیدو و مردی به نام آشاف است که هردو از اعضای سازمان The Order of Magical Resonance به شمار می‌روند.

سازمانی که این دو در آن کار می‌کنند موظف به بررسی و رسیدگی به موارد مرموز پدیده‌های ماورایی از جادوگران و نکرومانسرها تا خون‌آشام‌ها را برعهده دارد.

های کارد فصل 2 (High Card: Season 2)

های کارد فصل 2 (High Card: Season 2)
ژانر: اکشن، ماورایی، فانتزی
تاریخ انتشار: ژانویه 2024

یکی از بهترین انیمه های 2024 انیمه کارت بالا یا همان های کارت است که فصل نخست آن در سال 2023 توانست موفقیت خوبی کسب کند و از همان زمان طرفداران انتظار فصل دوم آن را می‌کشند. در فصل نخست این انیمه جذاب و دیدنی دیدیم که فین اولدمن به عضویت یک گروه مخفی درمی‌آید. گروهی که مسئول جمع‌آوری کارت‌های جادویی از کل کشور است.

هیولای شماره 8 (Kaiju No. 8)

هیولای شماره 8 (Kaiju No. 8)

ژانر: فانتزی، اکشن
تاریخ انتشار: آوریل 2024

یکی از جذابترین انیمه‌ های 2024 انیمه هیولای شماره 8 است. تماشای تریلرهای منتشر شده از این انیمه در حال حاضر انتظارات زیادی از آن خلق کرده و انیمه‌بازهای حرفه‌ای مشتاقانه انتظار انتشار آن را می‌کشند.

داستان این یکی از بهترین انیمه های جدید 2024 در ژاپن در حالی اتفاق می افتد که دائماً مورد حمله هیولاهایی به نام کایجو قرار دارد. دولت ژاپن نیروهای ویژه ای را برای مقابله با این هیولاها آموزش داده است و مردی به نام کافکا هیبینو از کودکی آرزوی پیوستن به این نیروهای دفاعی در برابر کایجو را داشته است.

کافکا علیرغم تمام رویاهای بزرگی که داشت، تا 32 سالگی هنوز نتوانسته بود خودش را نشان دهد و آنطور که باید ترفیع بگیرد. در همین حال، یک شب یک کایجو کوچک از راه دهان وارد بدن کافکا می شود و او را به یک نیمه انسان-نیمه کایجو تبدیل می کند. او اکنون قدرت های مرگبار و شگفت انگیزی دارد و در نتیجه تصمیم می گیرد یک بار دیگر شانس خود را امتحان کند تا به گروه مدافعان مقابل کایجو بپیوندد.

متصدی بار: لیوان خدا (Bartender: Glass of God)

متصدی بار: لیوان خدا (Bartender: Glass of God)

ژانر: سینن
تاریخ انتشار: آوریل 2024

متصدی بار: لیوان خدا یکی از بهترین انیمه های جدید 2024 محسوب می‌شود که در ژانر سینن دسته‌بندی شده است. البته که در سال 2006 یک مجموعه 11 قسمتی از این انیمه منتشر شد و در سال 2024 قرار است فصل جدید این انیمه با محوریت ماجراهای شخصیت‌های اصلی ادامه پیدا کند.

این داستان حول محور شخصیتی به نام ریو ساساکورا جریان دارد که یک متصدی بار حرفه‌ای محسوب می‌شود. او بهترین کوکتل‌های شهر را تهیه می‌کند و در هر قسمت این انیمه، شاهدیم که او چطور با توجه به مشکل و چالشی که مشتریان با آن مواجه‌اند، نوشیدنی‌هایی مخصوص تهیه می‌کند.

موشوکی تنسی: تناسخ یک بیکار فصل دو پارت 2 (Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation Season 2 Part 2)

بهترین انیمه های 2024
ژانر: درام، فانتزی، کمدی
تاریخ انتشار: آوریل 2024

انیمه موشوکی تنسی از جمله موفق‌ترین و پرطرفدارترین انیمه‌های سالیان اخیر است که انتظار می‌رود پارت دوم فصل دوم آن به عنوان یکی از برترین انیمه های 2024 منتشر شود.

داستان این انیمه در مورد مردی بیکار و کاملاً ناامید است که پس از یک زندگی پر از انزوا و غم می میرد. در این بین او با حفظ خاطرات زندگی قبلی خود در دنیای فانتزی جدیدی تناسخ می یابد و این بار مصمم است بدون هیچ حسرتی از زندگی جدید خود در بدن پسری به نام رودئوس گوریرات لذت ببرد.

شکننده باد (Wind Breaker)

شکننده باد (Wind Breaker)

ژانر: اکشن، ماجراجویی
تاریخ انتشار: آوریل 2024

یکی از بهترین انیمه های 2024 بی‌تردید انیمه جدید و جذاب شکننده باد است. داستان این بهترین انیمه 2024 درباره شخصیتی به نام هاروکو ساکورا است که تصمم گرفته قوی‌ترین فرد دنیا باشد. او اخیرا وارد دبیرستان فورین شده که به خاطر آموزش قدرتمندترین جنگجویان شهره است.

جنگجویانی که توسط این مدرسه آموزش می بینند وظیفه حفاظت از شهر در برابر نیروهای شر را بر عهده دارند اما نکته کلیدی اینجا است که هاروکو علاقه‌ای به این کار ندارد. او حتی تصمیم ندارد به عضویت هیچ دسته، گروه یا تیم مشخصی درآید و عاشق تنها جنگیدن است. با این اوصاف باید دید که هاروکو با این دیدگاه و رویکرد خاص خود، آیا می‌تواند به شخصیت موفقی که می‌خواهد بدل شود؟

جن گیر آبی فصل 3 (Blue Exorcist: Season 3)

معرفی انیمه های 2024

ژانر: اکشن، خیال‌انگیز
زمان انتشار: ژانویه 2024

بعد از چند سال وقفه و انتظار، طرفداران انیمه جذاب جن‌گیر می‌توانند در سال 2024 به تماشای فصل سوم انیمه محبوب خود بنشینند.

فصل سوم این انیمه اقتباسی از حماسه ایلومیناتی است و در آن قهرمانان داستان با سازمان قدرتمند ایلومیناتی مواجه می‌شوند و می‌کوشند نقشه‌های این سازمان اهریمنی را خراب کنند. هدف نهایی ایلومیناتی ادغام دنیای انسان‌ها و شیاطین است و همین موضوع، مقابله با این سازمان را برای قهرمانان داستان به چالشی دشوار بدل کرده است.

با این اوصاف باید منتظر انتشار کامل انیمه و قضاوت نهایی در این باره باشیم که آیا فصل سوم جن گیر می‌تواند موفقیت فصول پیشین را تکرار کند و به برترین انیمه 2024 بدل شود یا خیر.

هایکیو (Haikyuu)

انیمه های جدید

ژانر: ورزشی
تاریخ انتشار: فوریه 2024

یکی از موردانتظارترین و بهترین انیمه های 2024 می‌تواند انیمه هایکیو باشد که در حال حاضر طرفداران آن حدودا سه سال است که انتظار فصل جدیدش را دارند.

با وجود اینکه این انیمه از محبوب‌ترین‌ها در زمان انتشار بود، سازندگان اعلام کرده‌اند که به جای فصل جدید، باقی‌مانده داستان آن در قالب احتمالا دو فیلم منتشر می‌شود. با این اوصاف باید دید آیا هایکیو می‌تواند یکی از بهترین انیمه 2024 باشد؟

شخصیت پایین‌رده توموزاکی مرحله دوم (Bottom-Tier Character Tomozaki)

شخصیت پایین‌رده توموزاکی مرحله دوم (Bottom-Tier Character Tomozaki)

ژانر: درام، عاشقانه
تاریخ انتشار: ژانویه 2024

یکی از برترین انیمه‌های 2024 می‌تواند انیمه شخصیت پایین‌رده توموزاکی باشد که داستانی عاشقانه و جذاب دارد. شخصیت اصلی این داستان فومیا توموزاکی است که یک فرد طردشده و منزوی از اجتماع به شمار می‌رود که عمده وقت خود را به بازی کردن اختصاص می‌دهد.

فومیا با وجود مهارت شگفت‌انگیز خود در بازی‌ها، چندان در تعاملات خود با دیگران موفق نیست و به همین دلیل شخصیتی درون‌گرا پیدا کرده است.

با این وصف، اوضاع در این مورد از بهترین انیمه های عاشقانه 2024 تغییر می‌کند و هینامی همبازی او که اتفاقا یکی از محبوب‌ترین دختران مدرسه است به کمک فومیا می‌آید و می‌کوشد به او برای غلبه بر چالش‌های شخصی خود در اجتماع کمک کند تا فومیا بتواند دوستانی پیدا کند.

ماشل: جادو و عضله فصل 2 (Mashle: Magic and Muscles: Season 2)

ماشل: جادو و عضله فصل 2 (Mashle: Magic and Muscles: Season 2)
ژانر: اکشن، کمدی، خیال‌انگیز
تاریخ انتشار: ژانویه 2024

یکی از بهترین انیمه های 2024 ماشل است. داستان فصل دوم این انیمه که می‌تواند یکی از بهترین انیمه های 2024 باشد درباره زندگی آرام شخصیت مش است که در دنیایی زندگی می‌کند که ساکنانش افراد فاقد قدرت‌های جادویی را جدی نمی‌گیرند. گرچه مش از سحر و جادوگری بی بهره است اما قدرت بدنی شگفت‌آوری، مشابه با قدرت سایتاما در انیمه محبوب مرد تک مشتی دارد و از این بابت نقص خود جبران کرده است.

مش برای حمایت کردن از پدر خود که از او در برابر بی‌رحمی‌های دنیای جادوگری حفاظت کرده، راهی آکادمی جادوی ایستون می‌شود تا به عنوان یک مبلغ آموزش ببیند.

خوشمزه در سیاهچاله (Delicious In Dungeon)

خوشمزه در سیاهچاله (Delicious In Dungeon)

ژانر: کمدی، خیال‌انگیز
تاریخ انتشار: ژانویه 2024

انیمه جذاب خوشمزه در سیاهچاله می‌تواند یکی از بهترین انیمه های جدید 2024 باشد که ترکیب شگفت‌آوری از ژانر خیال‌انگیز با تجارب آشپزی پدید آورده است.

به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2024 داستان این انیمه درباره سه دوست است که بعد از خورده شدن خواهر یکی از آن‌ها توسط یک اژدها، وارد سیاه‌چاله‌ای هزارتو می‌شوند با امید اینکه با استفاده از جادو بتوانند دوباره او را به زندگی برگردانند.

از آنجایی که این گروه سه‌نفره آذوقه و تدارکات کمی با خود دارند برای زنده‌ماندن ناگزیر به خوردن هیولاهای داخل سیاهچاله می‌شوند و در این بین، کوتوله‌ای خوش‌ذوق وارد گروه آن‌ها می‌شود که آشپز قهاری است و علاوه بر آماده کردن خوراک‌های خوشمزه برای این سه دوست، در عملیات نجات به آن‌ها کمک می‌کند.

دختران ستایش برانگیز هوکایدو (Hokkaido Gals Are Super Adorable)

دختران ستایش برانگیز هوکایدو (Hokkaido Gals Are Super Adorable)
ژانر: کمدی
تاریخ انتشار: ژانویه 2024
یکی از بهترین انیمه های 2024 می‌تواند انیمه دختران ستایش برانگیز هوکایدو باشد که بر اساس مانگایی به همین نام ساخته شده است. داستان این انیمه جذاب درباره نوجوانی دبیرستانی به نام سوباسا شیکی است که اخیرا از توکیو به هوکایدو نقل مکان کرده و به یکی از دختران شیک‌پوش و جذاب این شهر علاقه‌مند شده است. این دو خیلی زود همکلاسی می‌شوند و رابطه عاشقانه جدی را آغاز می‌کنند.

این انیمه که شاید بهترین انیمه 2024 باشد طراحی جذاب و شخصیت‌هایی جالب و دوست‌داشتنی دارد و به نظر می‌رسد که ارزش تماشای بالایی داشته باشد.

داستان حلقه‌های ازدواج (Tales Of Wedding Rings)

داستان حلقه‌های ازدواج (Tales Of Wedding Rings)
ژانر: عاشقانه، اکشن، ماجراجویی
تاریخ انتشار: ژانویه 2024

داستان حلقه‌های ازدواج نیز از آن دست انیمه‌هایی است که شاید بتواند از بهترین انیمه های عاشقانه 2024 باشد. در واقع اگر صادق باشیم باید بگوییم که این انیمه بیشتر برای علاقه‌مندان انیمه‌های ایسکای جذاب است.

داستان این مورد از بهترین انیمه های 2024 درباره پسری به نام ساتو است که علاقه شدیدی به دوست دوران کودکی خود به نام هیمه دارد و برای اینکه به او برسد به دنیای دیگری می‌رود. ساتو در دنیای دیگر اما متوجه می‌شود که هیمه یک پرنسس است و قرار است با پادشاه بعدی آن سرزمین ازدواج کند.

شرایطی به نام عشق (A Condition Called Love)

شرایطی به نام عشق (A Condition Called Love)

ژانر: عاشقانه
تاریخ انتشار: آوریل 2024

در فهرست بهترین انیمه های 2024 نام انیمه شرایطی به نام عشق نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده است و طرفداران زیادی منتظر آن هستند. دلیل این مسئله هم محبوبیت فراوان مانگای منبع این انیمه است که از زمان انتشار تا امروز همواره محبوب بوده و پتانسیل این را دارد که به برترین انیمه 2024 در ژانر عاشقانه بدل شود.

داستان این انیمه درباره دختری به نام هاتورو است که چندان اهل روابط عاشقانه نیست اما با این وجود می‌کوشد درخواست هانانویی را برای یک قرار عاشقانه و آشنایی اولیه بپذیرد. به مرور این دو به قرار گذاشتن‌های خود ادامه می‌دهد تا جایی که همه آن‌ها یک زوج زیبا تصور می‌کنند. اما هر رابطه عاشقانه‌ای قطعا چالش‌های خاص و بسیاری دارد. موضوعی که قرار است بخش جذاب انیمه شرایطی به نام عشق باشد.

دکتر الیس: بانوی سلطنتی با لامپ (Doctor Elise: The Royal Lady With The Lamp)

بهترین انیمه های جدید

ژانر: عاشقانه
تاریخ انتشار: ژانویه 2024

انیمه جذاب دکتر الیس، به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2024 از یک مانهوای کره‌ای عاشقانه و تناسخی با همین نام ساخته شده و در هر دو کشور ژاپن و کره طرفداران زیادی دارد.

داستان این عنوان از بهترین انیمه های عاشقانه 2024 با تناسخ شخصیت اصلی زن داستان آغاز می‌شود. او بعد از این اتفاق تصمیم می‌گیرد که به عنوان یک دکتر توانا تحصیل کند اما دقیقا زمانی که همه چیز به خوبی در حال پیش‌رفتن است، او دوباره به زندگی سابق خود بازمی‌گردد. او حالا باید بار دیگر برای زندگی خود تصمیم بگیرد.

ادویه و گرگ فصل 3 (Spice and Wolf: Season 3)

ادویه و گرگ فصل 3 (Spice and Wolf: Season 3)

ژانر: درام، ماجراجویی
تاریخ انتشار: زمانی نامشخص در سال 2024

بعد از مدت‌ها، طرفداران انیمه محبوب ادویه و گرگ می‌توانند در سال 2024 به تماشای فصل سوم انیمه محبوب خود بنشینند. داستان این انیمه درباره یک تاجر 25 ساله به نام کرافت لارنس است که اجناس مختلفی را از شهری تا شهر دیگر به صورت دستفروشی به فروش می‌رساند و از همین راه امرا معاش می‌کند.

او هفت سال است که با اینکار در تلاش برای به دست آوردن پول لازم برای راه‌اندازی مغازه است. یک شب اما در زمانی که در شهری توقف کرده در واگن خود الهه‌ای گرگ مانند به نام هولو را می‌بیند که مدعی است بیش از 600 سال سن دارد.

او به جز دم و گوش گرگ، در بقیه بخش‌ها شکل یک دختر 15 ساله را دارد و خود را الهه خرمن شهر معرفی می‌کند که سال‌ها آن را با برداشت‌های خوب گندم، پربرکت نگه‌داشته بود.

ساکنان شهر اما به مرور از هولو دور شده و به جای حفاظت از او به روش‌های خود برای افزایش برداشت روی آوردند و این مسئله سرخوردگی، ناراحتی و انزوای شدیدی برای او در پی داشته است. به همین دلیل هولو می‌خواهد به سرزمین مادری خود در شمال به نام Yoitsu بازگردد. به همین دلیل هولو با لارنس قراردادی برای بازگرداندن او به شهر مادری‌اش منعقد می‌کند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x