فناوری

معرفی قدرتمندترین و بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان

اگر شما نیز مانند بسیاری به دنبال بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان در بازار هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش پارت نیوز؛ به نظر شما بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان موجود در بازار کدام هستند؟ با توجه به شرایط جامعه لپ تاپ های حدود 20 میلیون تومان به دلیل قیمت اقتصادی و کاربرد بسیارشان می‌توانند گزینه مناسبی برای خرید باشند. این لپ تاپ ها با وزن مناسب، ظاهر ساده و امکانات بسیاری که دارند می‌توانند به خوبی نیاز کاربران را مرتفع سازند.

لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان

این دستگاه ها انتخاب بسیار مناسبی برای کارمندان ادارات، دانشجویان، کاربران خانگی، تاجران وحسابدارن به حساب می‌آیند. با توجه به گستردگی کاربرانی که کارشان با لپ تاپ های این رده انجام می‌شود، می‌توان آن‌ها را به عنوان لپ تاپ های کاربردی دانست.

با توجه به افزایش قیمت و اتفاقات اخیر، خرید لپ تاپ های گیمینگ تا سقف 20 امکان پذیر نیست و برای خرید این لپ تاپ ها نیاز به بودجه بیشتری دارید. لپ‌ تاپ های زیر 20 میلیون عمدتاً دارای سیستم‌های متوسط ​​و پایین‌رده هستند و بسیاری از آن‌ها ممکن است سخت‌افزار پیشرفته‌ای نداشته باشند، اما همانطور که گفته شد، توانایی انجام کارهای بسیاری را دارند.

برای کارهای روزمره، وب گردی، تماشای فیلم، انجام کارهای دانش آموزی و دانشجویی و سیاری از کارهای دیگر لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان می‌توانند کارآمد باشند، حتی در بسیاری موارد می‌توان از این نوع لپ تاپ در کارهای گرافیکی سبک و فتوشاپ استفاده کرد.

بهترین لپ تاپ 20 میلیونی لنوو

اگر بروز بودن و ظاهر زیبای لپ تاپ برای شما اهمیت دارد پیشنهاد ما به شما IdeaPad 3-XAD می‌باشد. طراحی ظاهری زیبا این لپ تاپ ها در کنار پردازنده نسل 12 اینتل با حافظه کش 10MB می‌باشد که خودش را از بقیه مدل های این لیست متمایز کرده است.

بهترین لپ تاب لنوو زیر 20 میلیون

لنوو در این لپ تاپ از صفحه نمایش با وضوح Full HD که کیفیت مناسبی دارد استفاده کرده که این لپ تاپ را به یکی از مدل های مورد علاقه کسانی که زمان زیادی را با لپ تاپ یا لپ تاپ شان سپری می‌کنند. وزن 1.6 کیلوگرمی و ظرفیت مناسب باطری باعث شده تا مواقعی که از پریز برق دور هستید خیلی نگران تمام شدن شارژ باتری تان باشید.

این نوع لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان برای حسابداران، دانشجویان، تریدرها و دیگر کاربران خانگی کاربرد دارد و با آن می‌توانید کارهای گرافیکی نیز انجام دهید.

مشخصات لنوو IdeaPad 3-XAD

وزن 1.63 کیلوگرم
پردازنده مرکزی Intel Core i3 1215U

 

حافظه رم 12 گیگابایت DDR4
پردازنده گرافیکی INTEL UHD

لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان اچ پی

یکی از بهترین لپ تاپ های تا 20 میلیون تومان که به دلیل قیمت مناسب در بین کاربران جایگاه ویژه‌ای دارد و جزو پرطرفدار ترین لپ تاپ های این لیست است. لپ تاپ HP 250-G7-GA با پردازنده Celeron از پس کارهای سبک به خوبی بر می‌آید.

بهترین لپ تاپ اچ پی زیر 20 میلیون

این لپ تاپ با وزن مناسب بسیار برای افرادی که جا به جایی های زیادی دارند مناسب است. از نظر باتری و شارژدهی این دستگاه شما می‌توانید تا ۳ ساعت روی آن حساب کنید و به راحتی خارج از خانه به انجام کارهای خود بپردازید. همچنین با توجه به قیمت اقتصادی و سخت افزار گزینه بسیار مناسبی برای کارهای روزمره و دانش آموزی می‌باشد. در این لپ تاپ اقتصادی اچ پی تنوع پورت مناسبی می‌توان دید و از نظر تعداد نیز مناسب می‌باشد.

مشخصات HP 250-G7-GA

وزن 1.78 کیلوگرم
پردازنده مرکزی Intel Celeron N4020
حافظه رم 8 گیگابایت DDR4
پردازنده گرافیکی INTEL UHD

لپ تاپ IdeaPad 1 لنوو بهترین تا 20 میلیون

دنبال یک لپ تاپ جمع و جور هستید تا همه جا کنارتون باشد و باهاش بتوانید به کارهاتون برسید پیشنهاد ما به شما مینی لپ تاپ لنوو IdeaPad 1-A می‌باشد. این لپ تاپ 11 اینچی با ابعاد مناسب در کنار وزن پایین آن می‌تواند همیشه در کیف تان همراه تان باشد.

انواع لپ تاپ زیر 20 میلیون

فاصله کلیدهای کیبورد این مدل مناسب هست و کار کردن با آن حس خوبی را منتقل می‌کند. با کیفیت صفحه نمایش قابل قبول و قدرت سخت افزاری مناسب برای کارهای سبک در کنار ظاهر ساده و زیبا این مدل را به انتخاب مناسب برای دانش آموزان، کاربران خانگی و… تبدیل کرده است.

مشخصات لپ تاپ مینی لنوو IdeaPad 1-A

وزن 1.2 کیلوگرم
پردازنده مرکزی Intel Celeron N4020
حافظه رم 4 گیگابایت DDR4
پردازنده گرافیکی INTEL UHD

بهترین لپ تاپ لنوو زیر 20 میلیون

در بین لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان می‌توان گفت لپ تاپ V15-XF ارزش بسیار بالایی دارد. این لپ تاپ لنوو علاوه بر سخت افزار با قدرت مناسب دارای ظاهری زیبا است. پردازنده اینتلی با حافظه کش 6MB از پس کار های سبک و متوسط به خوبی بر می آید و در کنار آن صفحه نمایش Full HD که کیفیت مناسبی به شما می‌دهد و برای کسایی که با لپ تاپ طولانی مدت کار می‌کنند مناسب می‌باشد.

بهترین لپ تاپ 20 میلیون بازار

لنوو برای خنک کننده دستگاه V15 از یک فن که در بالای مادربرد قرار گرفته استفاده کرده است. خروجی فن نیز در زیر لولاهای اتصال صفحه نمایش قرار دارد. پیشنهاد ما برای کسایی که علاقه به دیدن فیلم و وب گردی دارند یا کارهای حسابداری و محاسباتی انجام می‌دهند این مدل لپ تاپ لنوو گزینه بسیار مناسبی برای خرید است.

مشخصات لپ تاپ لنوو V15-XF

وزن 1.7 کیلوگرم
پردازنده مرکزی Intel Core i3 1115G4
حافظه رم 8 گیگابایت DDR4
پردازنده گرافیکی INTEL UHD

IdeaPad 3-QD؛ بهترین لپ تاپ لنوو زیر 20 میلیون

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3-QD با پردازنده اقتصادی در کنار وزن سبک محبوبیت خاصی دارد. این لپ تاپ 14 اینچی از کیفیت صفحه نمایش مناسبی برخوردار هست با حافظه  SSD به کارهای روزمره و پروژه ای تان سرعت می بخشد.

لپ تاپ زیر 20 میلیون لنوو

ظاهری ساده و کلاسیک با ابعاد مناسب این مدل را برای جا به جایی بسیار مناسب کرده است. ظرفیت باطری این لپ تاپ اقتصادی مناسب هست و در کارهای روزمره تا 4 ساعت هم شارژدهی خواهد داشت. تعداد پورت های این مدل مناسب هست ولی نبود پور های USB Type-C و LAN به چشم می آید که از دلایل آن می‌توان به بدنه 14 اینچی آن اشاره کرد.

مشخصات لپ تاپ لنوو IdeaPad 3-QD

وزن 1.5 کیلوگرم
پردازنده مرکزی Intel Celeron N4020
حافظه رم 4 گیگابایت DDR4
پردازنده گرافیکی INTEL UHD

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان پرداختیم و دانستیم این نوع سیستم ها می‌توانند علاوه بر اقتصادی بودن بسیار کارآمد باشند. شما می‌توانید پیشنهادات تان را درخصوص قابلیت انواع لپ تاپ زیر 20 میلیون تومان و معرفی انواع آن‌ها به کاربران نظرتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x