ارز دیجیتال

بهترین میم کوین برای سرمایه گذاری | میم کوین انفجاری تا 2025

 آشنایی با بهترین پروژه های میم کوین برای هولد کردن و سرمایه گذاری

پس از تحقیقات گسترده بر روی دارایی شرکت های سرمایه گذاری و موضوعات ترند شبکه های مجازی، نشان می دهد که بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری تا سال 2025، pepe، floki inu و دوج کوین است.

یکی از مباحثی ک این روز ها در کریپتو کارنسی زیاد می شنویم و به عبارتی بحث آن داغ است، میم کوین است، این دارایی دیجیتال بخش قابل توجهی از معاملات در بازار ارز دیجیتال را به خود اختصاص داده است و توجه معامله گران در سراسر جهان را به خود جلب کرده اند و تایید چهره‌های با نفوذی مانند ایلان ماسک، صعود آنها را بیشتر کرده است.

به این ترتیب تصمیم گرفته ایم در این مقاله، مجموعه‌ای از سکه‌های میم کوین را انتخاب کنیم و به سوالاتی از قبیل بهترین میم کوین برای سرمایه گذاری چیست؟ پاسخ دهیم. تا اگر شما هم قصد دارید در این فضا فعالیت کنید، بتوانید این کار را به نحو بهتری انجام دهید؛ پس در ادامه و تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با میم کوین ها

قبل از اینکه به سراغ انتخاب هایمان برای بهترین میم کوین ها برویم، درک مفهوم میم کوین ها ضروری است. اگر زمانی را صرف کاوش در اعماق فضای مجازی و رسانه های اجتماعی کرده اید، احتمالاً با انبوهی از میم های اینترنتی مواجه شده اید. خوب است بدانید، میم کوین ها که به عنوان آلت کوین هایی طبقه بندی می شوند که در دسته ارزهای دیجیتال فراتر از بیت کوین قرار می گیرند و به طبقه بندی گسترده تر آلت کوین ها پایبند هستند. میم کوین‌ها اغلب شباهت‌هایی با بیت‌کوین دارند، اما از الگوریتم‌های اجماع متمایز استفاده می‌کنند؛ چیزی که این دارایی های دیجیتال را متمایز می کند، ریشه آنها در طنز است.

اولین میم کوین که وارد بازار ارزهای دیجیتال شد به عنوان یک شوخی تصور شد. حتی امروزه، بسیاری از میم کوین ها فاقد یک مورد خاص یا کاربردی هستند. طی چند سال گذشته، حمایت‌های جامعه ارزهای دیجیتال، تأیید افراد مشهور باعث افزایش محبوبیت میم کوین ها شده است و آن ها را به عنوان دارایی‌های مورد توجه در کانون توجه قرار داده است.

چهره های با نفوذی مانند مارک کوبان و ایلان ماسک به طور قابل توجهی بر درک و ارزش گذاری این ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشته اند. جالب است بدانید استخراج اولیه دوج کوین توسط ایلان ماسک به عنوان یک شوخی در SNL باعث شد که قیمت آن تا 30 درصد کاهش یابد. با این حال، توییت بعدی او مبنی بر اعلام همکاری با تیم توسعه دوج کوین منجر به احیای مجدد ارزش آن شد.

برترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2023

در حالی که لیست های جامعی از میم کوین ها به راحتی در پلتفرم هایی مانند Coin Market Cap و Coin Gecko در دسترس هستند. تکیه بر منابع معتبر در حوزه ارز دیجیتال ضروری است. به همین ترتیب در ادامه برخی از بهترین و محبوب ترین میم کوین ها را برای سرمایه گذاری به شما معرفی می کنیم:

1 – دوج کوین

برای پاسخ به سوال دوج کوین چیست؟ باید بگوییم بدون شک دوج کوین به عنوان یکی از مهم ترین و محبوب ترین میم کوین ها در حوزه ارزهای دیجیتال برجسته است. که در سال 2013 به وجود آمد، از میم کوین نمادین شیبا اینو الهام گرفت و جایگاه خود را به عنوان یک میم کوین پیشرو تثبیت کرد. افزایش محبوبیت دوج کوین، به ویژه در سال 2021، توسط تأیید چهره های با نفوذی مانند ایلان ماسک تقویت شد.

دوج کوین که در سال 2013 توسط جکسون پالمر و بیلی مارکوس ایجاد شد، در ابتدا به عنوان تقلیدی ساده از بیت کوین در نظر گرفته شد و سهولت ایجاد یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین را به نمایش گذاشت. اما علیرغم شروع ساده، ارزش بازار فعلی دوج کوین از 11.7 میلیارد دلار فراتر رفته و جایگاه خود را در بازار به طور محکم تثبیت کرده است.

بهترین میم کوین برای سرمایه گذاری | میم کوین انفجاری تا 2025

مزایای دوج کوین

  • در بین 10 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار قرار می گیرد
  • دارای حجم تراکنش بالایی است
  • از محبوبیت گسترده در بین دارندگان برخوردار است
  • مشارکت اجتماعی پر رونقی دارد.
  • دارای فرآیند استخراج کم هزینه و ساده است
  • پذیرفته شدن توسط برخی مشاغل به عنوان روش پرداخت
  • پشتیبانی شده توسط یک بلاک چین اختصاصی

معایب

  • سازگاری در عملکرد پروژه این نوع میم کوین ممکن است متفاوت باشد
  • به دلیل عرضه نامحدود با چالش هایی مواجه است
  • زیرساخت پشتیبانی فنی محدود دارد.

2 – شیبا اینو (SHIB)

در این قسمت نوبت به آن می رسد که به سوال ارز شیبا چیست؟ پاسخ دهیم، خوب است بدانید یکی از سکه های برجسته در چشم انداز ارزهای دیجیتال، شیبا اینو است.

شیبا اینو که در حال حاضر تقریباً 0.000009 دلار قیمت دارد، نسبت به سطوح قبلی کاهش یافته است. برخلاف بسیاری از میم کوین‌ها، شیبا اینو با هدفی متمایز در ذهن ایجاد شد و تیم توسعه آن به طور فعال برای تقویت اکوسیستم کار می کند و هدف آن ایجاد یک زیرساخت قوی شامل یک مبادله غیرمتمرکز، یک اکوسیستم نمادین و یک جامعه پر جنب و جوش است.

اکوسیستم شیبا اینو شامل سه جزء کلیدی است: توکن شیبا (SHIB)، توکن LEASH (تأیید کننده‌های پاداش تراکنش‌های اکوسیستم)، و BONE (یک نشانه تسهیل کننده مشارکت در رای‌گیری) است.

به عنوان یک توکن ERC20، شیبا اینو برای لوگو و نام خود از سگ های شیبا الهام می گیرد. شیبا اینو که به “قاتل دوج کوین” معروف است، از نظر رشد و سرعت توسعه از همتای خود پیشی گرفته است.

بهترین میم کوین برای سرمایه گذاری | میم کوین انفجاری تا 2025

 

3 – ارز دیجیتال Pepe

ارز دیجیتال pepe، نیز به عنوان یکی از میم کوین های پیشرو در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می شود و به سرعت شهرت و محبوبیت پیدا کرده است.

این ارز دیجیتال با الهام از شخصیت کارتونی محبوب PEPE قورباغه به وجود امده و افزایش قیمت بی سابقه 7213 درصدی  بین 17 آوریل تا 5 می داشته است ، به این ترتیب می توان گفت په په موقعیت قابل توجهی در بازار ارزهای دیجیتال دارد.

مزایای په په

  • افزایش پشتیبانی و دنبال کردن در حوزه دیجیتال
  • تایید سرمایه گذاران برجسته ای مانند مارک کوبان
  • فهرست ان در صرافی های معتبری مانند Kraken، Gemini و Binance وجود دارد.

معایب په په

  • آسیب پذیری در برابر تقلب و دستکاری به دلیل محبوبیت آن
  • عدم بازده تضمین شده در میان نوسانات بالای قیمت
  • عدم وجود ارزش ذاتی که توسط سازنده آن تصدیق شده باشد.

4 – فلوکی اینو

در پاسخ به سوال اینکه فلوکی چیست، باید گفت که فلوکی اینو (Floki Inu) یک ارز دیجیتال از نوع میم کوین است که از روی اسم سگ ایلان ماسک نام‌گذاری شده است. این توکن روی بلاک چین  پیاده‌سازی شده و ERC20 است. البته فلوکی اینو یک میم کوین ساده باقی نمانده و در حوزه وب ۳ و دیفای و متاورس پیشرفت کرده است. فلوکی اینو را کریپتوی مردم (The People’s Crypto) هم می‌خوانند.

تیم فلوکی اینو ادعا می‌کند که این پروژه یک جنبش با هدف اقدامات خیریه و کارهای عام‌المنفعه از جمله ساخت مدرسه و مقابله با ناامنی غذایی است.

چشم‌انداز آن‌ها ساخت مدرسه در کشورهای توسعه‌نیافته سراسر جهان است. به همین دلیل، حتی نزدک (بازار بورس نیویورک) فلوکی را به‌عنوان یکی از بهترین پروژه‌های متاورسی برای خرید در سال ۲۰۲۲ اعلام کرده بود.

مزایا

  • تیم فلوکی‌اینو متشکل از افراد بسیار متعهد و هدف‌مند است.
  • توکن بومی آن چند زنجیره‌ای است و با شبکه‌های اتریوم و بایننس اسمارت چین سازگار است.
  • توکن‌های فلوکی به‌مدت ۲۶۵سال در بلاک چین‌های اتریوم و BSC قفل شده‌اند، بنابراین خطر کلاهبرداری در آن وجود ندارد.
  • سلبریتی‌ها می‌توانند بر ارزش این میم کوین تأثیر بگذارند و بدون هزینه آن‌ها را تبلیغ کنند. البته تبلیغات بدون دستمزد به‌معنای آن نیست که فلوکی بودجه بازاریابی ندارد. کارمزدهای کوچکی که از هر معامله دریافت می‌شود، به بازاریابی و سایر فعالیت‌ها در اکوسیستم اختصاص می‌یابد.

معایب

  • فلوکی مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال مشابه خود، سرمایه‌گذاری پرخطر به شمار می‌رود؛ بنابراین باید با احتیاط در آن سرمایه‌گذاری کرد.
  • احتمال پامپ و دامپ در این ارز دیجیتال زیاد است. وقتی یک نهنگ توکن‌های فلوکی را یک‌جا می‌فروشد و پول‌هایش را خارج می‌کند، قیمت به‌شدت کاهش می‌یابد. البته کارمزدهایی برای دلسردکردن کاربران از فروش توکن در نظر گرفته شده است؛ اما گاهی این روش انگیزه‌ای کافی برای نفروختن توکن‌ها ایجاد نمی‌کند.
  • فلوکی ادعا می‌کند که قاتل دوج کوین و شیبا اینو خواهد بود و هدف آن این است که به یکی از ۱۰ پروژه برتر ارز دیجیتال در بازار و آغازگر انقلاب بعدی ارزهای دیجیتال باشد؛ اما تاکنون در این امر موفق نبوده است.
4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x