ارز دیجیتال

چرا در بینگ ایکس ثبت نام کنیم؟ | معاملات رمزارزها در صرافی بینگ ایکس

فعالان بازار های مالی و به ویژه بازار ارزهای دیجیتال برای انجام فعالیت های خود نیازمند انتخاب یک صرافی مناسب به عنوان پلتفرم معاملاتی خود هستند. امروزه صرافی های ارز دیجیتال متفاوتی وجود دارند که با وجود داشتن برخی ویژگی های مشترک تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند.

توجه به برخی ویژگی های صرافی ها مانند امنیت، اعتبار، خدمات ارائه شده توسط صرافی و بسیاری دیگر از مواردی هستند که در انتخاب یک صرافی حائز اهمیت‌اند. در این نوشته قصد داریم به معرفی و بررسی صرافی بینگ ایکس به عنوان یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی بپردازیم. اگر شما نیز به دنبال یک صرافی امن و معتبر برای انجام فعالیت‌های مالی خود همراه هستید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

معرفی صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس در ابتدا و در سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را با نام تجاری Bingbon آغاز کرد و به عنوان معروف ترین صرافی ارز دیجیتال در زمینه سوشیال تریدینگ شناخته می شود. این صرافی خدمات گسترده ای را در اختیار کاربران خود قرار داده که کاربران در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به آن دسترسی دارند. در ادامه به بررسی ویژگی های صرافی بینگ ایکس پرداخته خواهد شد.

بررسی امکانات و خدمات ارائه شده توسط صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس نیز مانند دیگر صرافی های ارز دیجیتال دارای امکانات مربوط به خود بوده و خدمات متفاوتی را به شرح زیر در اختیار کاربران خود قرار داده است.

امکان معامله در بازار اسپات

کاربران صرافی بینگ ایکس می توانند بیش از ۳۰۰ ارز و جفت ارز را در این پلتفرم معاملاتی معامله کنند. همچنین امکان نگهداری از رمزارزها در کیف پول اختصاصی صرافی نیز وجود دارد.

امکان معامله در بازار فیوچرز

امکان انجام معاملات فیوچر در صرافی بینگ ایکس این فرصت را برای کاربران فراهم می سازد  تا با استفاده از آن از هر دو جهت بازار بهره برده و از ریزش قیمت ها نیز کسب سود کنند. استفاده از اهرم‌های معاملاتی در این حالت می‌تواند شرایط را برای باز کردن معاملات آتی با حجم چندین برابری سرمایه کاربر فراهم سازد و به همان میزان سود بیشتری عاید افراد گردد. البته استفاده از اهرم نیاز به دانش و مهارت کافی داشته که در صورت عدم آن می توانند سرمایه افراد را متحمل ضرر های زیادی نماید.

چرا در بینگ ایکس ثبت نام کنیم؟ | معاملات رمزارزها در صرافی بینگ ایکس

امکان معامله نماد های معاملاتی بازار فارکس

یکی از ویژگی‌هایی که صرافی بینگ ایکس دارد آن است که کاربران می‌توانند در این صرافی برخی از نماد‌های معاملاتی فارکس را خرید و فروش کرده و به این بازار بزرگ و قدیمی دسترسی داشته باشند.

قابلیت وصل شدن به سایت تریدینگ ویو

تریدینگ ویو یکی از مشهور ترین سایت هایی است که معامله گران بازارهای مالی می توانند اطلاعات مربوط به دارایی مورد نظر را از طریق آن پیگیری کرده و به تحلیل نماد های مختلف معاملاتی بپردازند. نکته قابل توجه در صرافی بینگ ایکس آن است که کاربران می‌توانند حساب معاملاتی خود را به سایت تریدینگ ویو وصل کرده و به این طریق مدیریت مناسب‌تری بر معاملات خود داشته باشند.

قابلیت کپی تریدینگ

کپی تریدینگ نیز از دیگر قابلیت‌هایی است که این امکان را برای کاربران صرافی بینگ ایکس فراهم می‌کند تا از طریق آن بتوانند بدون نیاز به حضور فعال در بازارهای مالی و تنها با بررسی تاریخچه معاملاتی افراد گزینش شده حساب معاملاتی خود را به حساب آن‌ها متصل کرده و پس از این کار معاملات انجام شده در حساب آن افراد بر روی حساب معاملاتی شما نیز اعمال شده و بدون نیاز به حضور فعال شما از این بازار سود به دست بیاورید.

پشتیبانی از ریال

صرافی بینگ ایکس تنها صرافی خارجی است که در حال حاضر از ارز ریال پشتیبانی کرده و امکان مشاهده قیمت رمز ارز ها در حالت اسپات بر اساس ریال را برای کاربران خود فراهم کرده است.

پشتیبانی از زبان فارسی

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم صرافی بینگ ایکس پشتیبانی از زبان فارسی بوده که می‌تواند در مواقع حساس و ضروری نیاز کاربران فارسی زبان را در آسان ترین حالت ممکن برطرف نماید. تیم پشتیبانی صرافی بینگ ایکس بسیار قوی عمل می‌کند و کاربران می توانند از طریق چت آنلاین، مرکز پشتیبانی و گروه تلگرام به صورت شبانه روزی با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ دریافت کنند.

کارمزد معاملاتی

کارمزد معاملاتی یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در صرافی های مختلف متفاوت است و می تواند بسیار نقش مهمی در میزان سود افراد ایفا کند. کارمزد معاملاتی صرافی بینگ ایکس در حالت اسپات و فیوچرنیز با یکدیگر متفاوت هستند به طوریکه در حالت اسپات به طور میانگین 0.1 درصد و در حالت فیوچرز نیز بین 0.02 تا 0.05 درصد در نظر گرفته شده است.

احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

طبق بررسی‌های انجام شده انجام احراز هویت در صرافی بینگ ایکس اجباری نیست و افراد می توانند بدون نیاز به احراز هویت روزانه تا سقف 50 هزار دلار برداشت کنند.

چرا در بینگ ایکس ثبت نام کنیم؟ | معاملات رمزارزها در صرافی بینگ ایکس

اعتبار صرافی بینگ ایکس

اعتبار یک صرافی ارز دیجیتال یکی از مهم ترین نکاتی است که هر معامله گر برای حفاظت از سرمایه خود باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد. صرافی بینگ ایکس با حضور در لیست سایت معتبر کوین مارکت کپ و در جایگاه ۴۰م این سایت اعتبار بالایی دارد و از طرف دیگر حجم معاملات روزانه آن نسبتا بالا بوده که خود دلیل دیگری بر میزان اعتبار بالای آن به شمار می آید. همچنین ماهانه بیش از ۸ میلیون نفر از سایت به طور میانگین بازدید می‌کنند و تا به حال گزارشی مبنی بر هک، پولشویی و یا کلاهبرداری از این صرافی اعلام نگردیده است.

نحوه اتصال حساب بینگ ایکس به سایت تریدینگ ویو

برای اتصال حساب کاربری صرافی بینگ ایکس به سایت تریدینگ ویو کافی است که وارد سایت تریدینگ ویو شده و بر روی گزینه Trading panel کلیک کرده و صرافی بینگ ایکس را پیدا کنید. سپس گزینه اتصال را زده و در ادامه با وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور صرافی بینگ ایکس حساب بینگ ایکس در سایت تریدینگ ویو فعال خواهد گردید. سپس لازم است که در صرافی بینگ ایکس از قسمت Fund Account دارایی های دیجیتال خود را به قسمت Standard Futures انتقال داده تا امکان مشاهده دارایی های دیجیتال خود در سایت تریدینگ ویو را به دست بیاورید.

نحوه اتصال حساب صرافی بینگ ایکس به متاتریدر

کاربران صرافی بینگ ایکس برای استفاده از امکانات محدود در زمینه بازار فارکس نیاز دارند که حساب معاملاتی صرافی خود را به نرم افزار معاملاتی MT5 وصل کرده و از طریق آن به انجام فعالیت در بازار فارکس بپردازند. برای این منظور ابتدا باید به سایت بینگ ایکس رفته و در انتهای صفحه اصلی بر روی MT5 کلیک کنید. در صفحه جدید روی گزینه حساب MT5 را فعال کنید کلیک کرده که با این کار اطلاعات حساب برای شما ایمیل شده و به وسیله آن می توانید حساب بینگ ایکس را به متاتریدر وصل کنید. لازم به ذکر است که برای فعالیت در متاتریدر نیاز است که وارد سایت بینگ ایکس شده و دارایی های خود را به تتر تبدیل کرده و به حساب متاتریدر خود انتقال دهید. برای این کار کافی است که در سایت بینگ ایکس وارد کیف پول خود شده و روی دارایی های من را کلیک کنید. در انتها نیز پس از نصب برنامه متاتریدر 5 می توانید با استفاده از کد کاربری و رمز عبور ارسال شده به ایمیل خود حساب بینگ ایکس خود در متاتریدر را فعال کنید.

سخن پایانی

در این نوشته سعی بر آن بود تا بتوانیم با معرفی هر چه بیشتر صرافی بینگ ایکس به عنوان یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی که در حال حاضر امکانات متفاوتی را برای کاربران خود فراهم کرده است کمک کوچکی در مسیر فعالیت شما عزیزان در بازار های مالی دنیا و به ویژه بازار ارزهای دیجیتال داشته باشیم.

همانطور که گفته شده صرافی بینگ ایکس دارای ویژگی های منحصر به فردی چون پشتیبانی از زبان فارسی بوده که آن را از بسیاری از رقبای خود متمایز می کند. همچنین قابلیت کپی تریدینگ و اتصال حساب صرافی به سایت تریدینگ ویو و امکان معامله در بازار فارکس از دیگر مزایایی است که این صرافی از آن بهره می برد. پشتیبانی قدرتمند و اعتبار قابل قبول این صرافی نیز از دیگر نکاتی است که می تواند هر معامله گری را ترغیب به انجام معامله در این پلتفرم معاملاتی نماید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x