تولید و تجارت

بهترین کارخانه برای خرید لوله پلی اتیلن در ایران برای صادرات

لوله پلی اتیلن برای صادرات باید شرایطی را داشته باشد که در ادامه به برخی از مهمترین آنها می پردازیم. لوله پلی اتیلن همانطور که از نامش پیداست لوله های پلیمری را شامل می شود که با استفاده از مواد نفتی ساخته می شوند . این لوله ها می تواند از مواد نو یا درجه دوم ساخته شود.

لوله پلی اتیلن صادراتی چیست؟

لوله پلی اتیلن صادراتی در واقع لوله ای را میگویند که دارای کیفیت آ بوده و تماما از مواد نو تولید شده است. این لوله ها در صورتی که استاندارد های لازم را از سازمان استاندارد ایران تهیه کرده باشند ، گزینه ای مناسب برای صادرات محسوب می شوند و در تمام کشور ها مورد تایید اند.

لوله های پلی اتیلن صادراتی در کارخانه های محدودی در ایران تولید می شود. اکثر کارخانه ها به دلیل محدودیت های مالی کشاورزان مجبور اند تا از مواد درجه دو نیز در فرایند ساخت لوله ها استفاده کنند اما لوله صادراتی به هیچ عنوان نباید از مواد درجه 2 باشد، چراکه با عدم تایید کشور مقصد لوله عودت شده و هزینه های زیادی را روی دست صادرکننده تحمیل خواهد کرد.

بهترین کارخانه تولید کننده لوله پلی اتیلن صادراتی در ایران

همانطور که پیش تر و عنوان این مطلب به ان اشاره کردیم باید لوله های صادراتی را حتما از شرکت های معتبر خریداری کنید. ما توصیه می کنیم تا لیست پایین را ببینید و میان آنها انتخاب کنید:

  1. کارخانه باران پلیمر خمین
    این کارخانه در 3 فاز و دو کارخانه مجزا اقدام به تولید انواع لوله های صادراتی می کند. مقصد عمره لوله های صادراتی این شرکت کشور عراق و پس از آن : ترکیه ، آذربایجان ، ارمنستان ، ترکمنستان ، پاکستان و افغانستان (محدود) است.
    عمده تولیدات باران پلیمر لوله پلی اتیلن آب رسان تک جداره ، دوجداره و سه جداره است. همچنین لوله مخصوص صادرات این کارخانه با نام باران پلاس 5 ستاره در بازار شناخته شده است.
  2. کارخانه گازلوله ساوه
    این کارخانه محصولات با کیفیتی را تولید می کند و شریک دولت در بسیاری از پروژه های ملی است. گاز لوله عمده تولیداتش در خطوط انتقال گاز استفاده می شود.
  3. کارخانه پلی ایرامر
    کارخانه ای کوچک و تازه تاسیس است اما محصولات بسیار با کیفیتی دارد. این کارخانه لوله پلی اتیلن را تا سایز 250 میلیمتر تولید می کند. تولیدات این کارخانه برای خطوط آب مناسب است و می توانید با توجه به استاندارد هایی که دریافت کرده است خرید خود را بدون نگرانی انجام دهید
  4. لوله سازه گستران سیستان
    این کارخانه با محصولات متنوعی شامل نوار تیپ و لوله قطره ای در بازار دارای محبوبیت مناسبی است. کارخانه بصورت سهام عام بوده و سعی می کند تا با تولید محصولات با کیفیت نظر همه مشتریان را جلب کند. اگرچه نام این کارخانه را در بیست بهترین لوله پلی اتیلن برای صادرات آورده ایم اما لطفا پیش از خرید از این کارخانه حتما آزمایشات لازم را روی نمونه لوله انجام دهید

صادرات لوله پلی اتیلن پر سود اما پر زحمت

صادرات یکی از پرسود ترین تجارت ها در ایران محسوب می شود. صادرات باعث ارز آوری به کشور شده و همچنین به بهبود ثبات اقتصادی کمک می کند. در صورتی که شما از صادرکنندگان فارسی زبان هستید و قصد صادرات لوله پلی اتیلن را دارید توصیه می کنیم تا تمام جوانب کار را بسنجید

همچنین یک نکته در خصوص محصولات نفتی حائز اهمیت است: به دلیل اختلاف قیمت محصولات پلیمری در داخل ایران و خارج از مرز ها قطعا صادرات چنین محصولاتی می تواند سودی سرشار برای بازرگان داشته باشد. صادرکنندگان لوله پلی اتیلن می توانند با پذیرفتن ریسک ها و زحمات صادرات ، منفعتی سرشار از سرمایه و ثروت را نصیب خود کنند

چه کشور هایی برای صادرات لوله پلی اتیلن مناسب است؟

تمام کشور های همسایه ، کشور های عربی ، کشور هایی مانند روسیه و سوریه برای صادرات لوله پلی اتیلن ایران کاملا مناسب به نظر می آیند. البته عمده بازار این لوله ها در کردستان عراق و بعد از آن ترکیه است.

آیا صادرات لوله پلی اتیلن به افغانستان امکانپذیر است؟

صادرات به افغانستان بسیار عالی خواهد بود اما شرط اصلی آن پیداکردن خریدار معتبر ، بررسی راه های ایمن و بیمه بار است تا از خسارت های احتمالی جلوگیری کند

نتیجه لوله پلی اتیلن به دلیل مصرف گسترده ای که در همه صنایع و بخش ها و بخصوص خطوط انتقال آب دارد، گزینه ای مناسب با حاشیه سود بالا برای صادرات محسوب می شود. ما در این مطلب دو رقیب جدی یعنی باران پلیمر کیا و گاز لوله را معرفی کردیم که میتواند گزینه های بسیار خوبی برای صادرات شما باشد.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x