سلبریتی ها

نیکو در سریال «هفت سر اژدها» کیست؟/ بیوگرافی نوشین صفری

نوشین صفری یکی از بازیگرانی است که در سریال هفت سر اژدها به ایفای نقش پرداخته اشت. در ادامه به معرفی بیوگرافی نوشین صفری خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ نوشین صفری از بازیگران جوان سینما و تلوزیون است که بازیگری را از تئاتر شروع کرده است. در ادامه مطلب معرفی بیوگرافی نوشین صفری خواهیم پرداخت.

بیوگرافی نوشین صفری

نوشین صفری پس از بازی در سریال نمایش های مات و غریبه وارد  عرصه سینما شد و پس از آن اولین سریال خود را در تلویزیون تجربه کرد. این بازیگر جوان از دانشجویان استاد على فرجام فر و  همچنین فارغ التحصیل رشته ى بازیگرى از دانشگاه جامع علمى کاربردى واحد ٣٨ می باشد.

نوشین صفری در جاده موریانه ها

بیوگرافی نوشین صفری

فیلم سینمایی جاده موریانه ها اولین فیلم سینمایی است که نوشین صفری در آن به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم در ژانر اجتماعی–خانوادگی در سال 1399 در کشور ایران ساخته شده است. کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم را کیانوش اسلامی برعهده داشته است.

این فیلم سینمایی، روایت داستانی غم انگیز است که از زبان شخصی که دچار افسردگی است بیان می شود. یک نفر همیشه با انگیزه زیادی که داشت، از جاده ای پر پیچ و خم و در حال تعمیر عبور کرده تا به مقصد و فرد مورد نظرش برسد. ولی حال، احساس می کند آن جاده پر از موریانه هایی است که وجود او را کم کم می خورند و نابودش می کنند.

از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی می توان به نازنین بابایی، فرناز خرمی، مصطفی عرفانی، الهام زندی و… اشاره نمود.

نیکو در هفت سر اژدها

نوشین صفری بازیگر سریال هفت سر اژدها

نوشین صفری در سال 1402 اولین تجربه تلویزیونی خود را با سریال هفت سر اژدها که با بازدید خوبی روبه رو شد انجام داد. هفت سر اژدها مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی است با ژانر پلیسی، سیاسی، اجتماعی که پخش آن ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ از شبکهٔ سه  سیما شروع شد. نوشین صفری بازیگر نقش نیکو لامعی در هفت سر اژدها دختر مینا با بازی آرزو تاج نیا و خواهرزاده متین سلطان‌ خواه با بازی مجید واشقانی می باشد.

در این مجموعه آقازاده‌ای با نام سلطان‌خواه و چند تن  دیگر از مفاسد اقتصادی بانفوذ  و ثروتمد جامعه به تصویر کشیده شده است. در این سریال علاوه بر نوشین صفری و مجید واشقانی بازیگران دیگری از جمله حمید گودرزی، حمید صفت، مرحوم شهرام عبدلی، محمد رهبری و علیرام نورایی ایفای نقش کرده اند.

همسر نوشین صفری بازیگر نقش نیکو هفت سر اژدها

نیکو سریال هفت سر اژدها

در مورد زندگی شخصی و وضعیت ازدواج این بازیگر جوان و با استعداد اطلاعاتی در دست نیست.

انتهای مطلب/م.ع

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x