خودرو

تاریخ عرضه تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا اعلام شد

شرکت سایپا اعلام کرد، تویوتا کرولا هیبرید که توسط این شرکت قرار است وارد ایران شود در تاریخ مشخص شده پیش پایان سال عرضه خواهد شد.

به گزارش پارت نیوز؛  شرکت سایپا در وحله اول هزار خودرو تویوتا کرولا هیبرید مدل ۲۰۲۳ را خریده است و اکنون در ۲۰۰ خودروی این برند در مسیر عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی قرار گرفته اند. در صورت قیمت گذاری کرولا هیبرید سایپا توسط سازمان حمایت، ۲۰۰ دستگاه از این خودروها با هدف تحویل در پایان سال جاری به فروش خواهند رسید. گفته می شود که پس از این هزار دستگاه، واردات و ورود دستگاه تویوتا کرولا هیبرید سایپا ه بازار ایران با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

مشخصات تویوتا کرولا هیبرید سایپا

تویوتا کرولا هیبرید مدل ۲۰۲۳ به پیشرانه ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی مجهز است. همچنین جعبه دنده اتوماتیک این خودرو از نوع E-CVT است که توان پیشرانه بنزینی و الکتریکی را به چرخ های جلو می رساند. از سویی قابلیت بازیافت انرژی از شتاب منفی هم از طریق این جعبه دنده اتفاق می افتد. این خودرو به صورت ترکیبی ۱۳۶ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر تولید می کند. مصرف سوخت بهینه کرولا هیبرید سایپا ۴.۰۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.

در کرولا هیبرید سایپا امکاناتی مانند سانروف برقی، رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی پارچه ای، نمایشگر لمسی، اپل کارپلی، اندروید اتو، رینگ آلومینیومی، تهویه اتوماتیک، ترمز پارک برقی، اتوهلد، جلو آمپر دیجیتال، دوربین پارک عقب، تنظیم حالت رانندگی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، نور بالای اتوماتیک، ترمز اضطراری اتوماتیک و… وجود دارد. کرولا هیبرید مدل ۲۰۲۳ سایپا با تیپ الیت به بازار ایران می آید.

پایان مطلب/س.آ

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x