سلبریتی ها

ترانه علیدوستی به چه بیماری مبتلا شده است؟/ مادر ترانه: برایش دعا کنید

ترانه علیدوستی در بیمارستان کسری تهران بستری شد.

به گزارش پارت نیوز؛ ترانه علیدوستی بازیگر مشهور سینما، چند روز قبل به دلیل ابتلا به یک بیماری نامشخص در بیمارستان کسری تهران بستری شد.

در همین رابطه نادره حکیم الهی، مادر ترانه علیدوستی از بیمار شدن ترانه به یک بیماری سخت خبر داد و از علاقمندان وی خواست برایش دعا کنند.

مادر ترانه علیدوستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به «بیماری سختی» مبتلا شده اما اکنون «خوب» است.

نادره حکیم الهی، مجسمه‌ساز، در این رابطه گفت: «حال دخترم خوب نبود، اما حالا خوب است. برایش دعا کنید و انرژی مثبت بفرستید. بیماریش سخت است و منشأ آن مشخص نیست.»

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با سلام و احترام و تشکر از همراهی شما دوست عزیز با پارت نیوز
ضمن تشکر از نظر شما و احترام به آنچه که مخاطبان مجموعه بیان می کنند؛ خواهشمند است با رعایت احترام و عدم تهمت زدن و بی احترامی به افراد و شخصیت ها نظراتتان را به گونه ای منتشر کنید که خدمتگذاران مردم شریف ایران در این پایگاه خبری بتوانند نظرات شما را عینا منتشر نمایند.
از حسن ضن و احترام شما به این خواسته مسئولان جهت بهره بردن بهتر از نظراتتان سپاسگزاریم.
تحریریه پارت نیوز

زنیکه …….جاسوس و جیره خور صهیونیست …… داشت ایران رو به سمت تجزیه میبرد به جای شفا آرزوی مرگ برای این وطن فروش بی ارزش داریم. خبرنگار شما کدام طرف ایستادی؟نکنه شما هم دنبال گرفتن جایزه از صهیونیستها هستی .شما نباید اخبار این ….. رو چاپ کنی.

انشاا…. خدا شفا بده

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x