زیبایی و تناسب

27 ترکیب رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره برای هر سلیقه ای 

از آنجایی که اصلی ترین بخش جذابیت هر خانمی رنگ موی آن می باشد، ما بهترین ترکیب رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره را آموزش خواهیم داد. تا شما به راحتی و بدون ترس از دست دادن سلامت موهای خود بتوانید رنگی زیبا بر روی موهای خود داشته باشید. 

به گزارش پارت نیوز؛ اگر به دنبال ترکیب رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره هستید، ما به شما کمک می کنیم تا جذاب ترین و شیک ترین رنگ مو را داشته باشد، آن هم بدون اینکه به موی شما آسیب جدی برسد.

جدید ترین ترکیب رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره

شما با ترکیب کردن چندین رنگ مو می توانید تغییری زیبا در موهای خود داشته باشید. همچنین زمانی که شما چندین رنگ مو را با هم ترکیب می کنید، می توانید رنگ دلخواه را به دست آورید.

1. رنگ مو شکلاتی دودی

1. رنگ مو شکلاتی دودی

رنگ مو شکلاتی دودی قطعا جز زیبا ترین رنگ ها محسوب می شود. برای این ترکیب رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره شما باید رنگ شکلاتی گرم و دودی را باهم ترکیب کنید که بسیار زیبا و جذاب است. شما با این ترکیب رنگ اعتماد به نفستان افزایش پیدا خواهد کرد.

ترکیب رنگ مو شکلاتی دودی:  با ترکیب رنگ مو کاکائویی شماره 7.07، رنگ مو دودی شماره 6.1 و اکسیدان 9 درصد می‌توانید این رنگ مو بدون دکلره را به شیک‌ترین شکل ممکن ایجاد کنید و ظاهری بسیار جذاب و مدرن داشته باشید.

2. مسی مرجانی؛ ترکیب رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره

مسی مرجانی

رنگ موی مسی مرجانی انتخابی عالی برای مراسم و جشن های عروسی می باشد، شما با این رنگ چهره تان 180 در جه تغییر خواهد کرد، زیرا رنگ های مسی، قرمز و واریاسیون های مختلف باعث طراوت و شادابی چهره شما خواهند شد.

ترکیب رنگ موی مسی مرجانی:  برای ایجاد رنگ مو بدون دکلره مسی مرجانی، می‌توان از رنگ مسی با واریاسیون مسی، قرمز و ترکیب آن را با اکسیدان نه درصد استفاده کرد.

3. رنگ مو بیسکویتی

رنگ مو بیسکویتی

اگر علاقه مند به رنگ های بیسکویتی هستید، می توانید بدون دکلره یک رنگ بسیار شیک داشته باشید، برای ترکیب رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره دو رنگ دودی و طلایی را باید با هم ترکیب کنید.

ترکیب رنگ مو بیسکویتی: با ترکیب رنگ‌های بلوند طلایی شماره 8.3، بلوند دودی متوسط شماره 7.1 و اکسیدان 9 درصد می‌توانید رنگ مو بیسکویتی را با خیال راحت و به شیک‌ترین شکل ممکن بدون دکلره ایجاد کنید و از ظاهر جدید و دلنشین‌تری لذت ببرید. میزان اکسیدان هم 1.5 برابر رنگ موی مصرفی خواهد بود.

4. رنگ مو شکلاتی؛ یک ترکیب رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره

رنگ مو شکلاتی

از پرطرفدارترین ترکیب رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره رنگ شکلاتی می باشد. رنگ موی شکلاتی ظاهری کاملا طبیعی و دل نشین به چهره شما می دهد. در تریکب رنگ موی شکلاتی معمولا هاله هایی از رنگ های نسکافه ای و شکلاتی دیده می شود.
ترکیب رنگ مو شکلاتی: با ترکیب رنگ‌های کاراملی شماره 8 و نسکافه‌ای یا شکلاتی 7 و واریاسیون نقره‌ای، می‌توانید تنوع دلنشین را به موی خود اضافه کنید.

5. رنگ مو فندقی

رنگ مو فند قی

از جمله ترکیب رنگ موی خوش رنگ بدون دکلره، می توان به رنگ مو فندقی اشاره کرد. این رنگ مو بسیار پر طرفدار و محبوب اشت. معمولا کسانی که رنگ های گرم را دوست دارند، به سراغ این رنگ مو می روند. شما با رنگ فندقی چهره ای کاملا طبیعی و گرم خواهید داشت.

ترکیب رنگ مو شکلاتی:  رنگ مو شکلاتی شماره 6.65، رنگ مو فندقی شماره 6.42 و اکسیدان 9 درصد استفاده کنید. با توجه به حجم و بلندی موهای خود از این دو رنگ مو در کاسه رنگ بریزید و حدود 1.5 برابر میزان رنگ مو، اکسیدان 9 درصد اضافه کنید تا غلظت رنگ مو متناسب شود.

6. رنگ مو زیتونی

رنگ مو زیتونی

قطعا رنگ مو زیتونی را بر سر خانم های زیادی مشاهده کرده اید، این رنگ مو کاملا شیک و دوست داشتنی است. همچنین افراد در سنین مختلف از رنگ زیتونی استفاده می کنند. معمولا رنگ مو زیتونی با همه رنگ پوست ها سازگار می باشد.

ترکیب رنگ مو زیتونی: ترکیب‌ رنگ‌های زیتونی با شماره‌های 5، 90.01 و 10، واریاسیون‌های سبز و نقره‌ای (هر کدام به اندازه یک بند انگشت) و اکسیدان 9 درصد استفاده کنید.

7. ترکیب رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره با رنگ مو سورمه‌ای

رنگ مو سورمه‌ای

رنگ موی سورمه ای بین خانم های جوان بسیار پر طرفدار است. شما با این رنگ مو مرموز و جذاب خواهید شد، معمولا افرادی که پوست های کاملا روشنی دارند، از این رنگ مو استفاده می کنند. شما در فصل های سرد سال می توانید از این رنگ مو استفاده کنید.

برای استفاده از رنگ مو آبی بدون دکلره، شما باید از از شامپو رنگ آبی شماره 3.1 و واریاسیون آبی استفاده کنید.

8. رنگ مو عسلی زیتونی

رنگ مو عسلی زیتونی

از جمله ترکیب رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره، رنگ مو عسلی زیتونی می باشد. این رنگ مو به دلیل داشتن رنگ زیتونی بسیار پر طرفدار است. شما با این رنگ مو حالتی طبیعی و در عین حال گرم و جذاب خواهید داشت. همچنین ویژگی مهم این رنگ مو سازگاری با تمتام رنگ پوست ها می باشد و به دلیل خاصیت چند منظوره بودن، برای تمام سنین مناسب است.

ترکیب رنگ مو عسلی زیتونی:  رنگ موی طلایی 8، رنگ بژ، رنگ دودی 7 و اکسیدان 6 درصد را با هم ترکیب کنید.

9. ترکیب رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره؛ رنگ مو کاراملی

در چند سال اخیر رنگ مو کاراملی در دنیای مد و استایل بسیار دیده می شود و افراد زیادی جذب این رنگ شده اند. اگر رنگ های گرم را دوست دارید، پیشنهاد ما به شما برای داشتن چهره ای جذاب و شاد، همین رنگ موی کاراملی می باشد.

رنگ مو کاراملی به دلیل ترکیبی از رنگ‌های طلایی، قهوه‌ای و طبیعی است و با هر تناژ پوستی هماهنگ است. این رنگ موی چند منظوره معمولاً به عنوان یک رنگ کلاسیک نیز شناخته می‌شود که باعث می‌شود برای گروه‌های سنی مختلف جذابیت خاصی داشته باشد.

ترکیب رنگ مو کاراملی : رنگ موی کاراملی شماره 8، کمی رنگ موی نسکافه‌ای، رنگ موی نچرال شماره 5  و اکسیدان 3 یا 6 درصد را با هم ترکیب کنید.

10. رنگ مو دودی

زمانی که حرف از رنگ دودی می شود، مطمئن باشید همه به سراغش می روند، زیرا همیشه جذاب بوده و است. رنگ دودی همیشه جز ترکیب رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره می باشد. معمولا این رنگ با ترکیبی از رنگ‌های مشکی، خاکستری و بعضاً آبی به دست می‌آید.

ترکیب رنگ موی دود:  از رنگ موی دودی شماره 6، رنگ موی زیتونی شماره 7، رنگ موی بژ روشن، رنگ موی بژ تیره، اکسیدان 3 درصد و واریاسیون نقره‌ای استفاده کنید.

11. رنگ مو شرابی

افراد خاص پسند، معمولا انتخابشان رنگ موی شرابی است. این رنگ مو به چهره شملا جلوه ای خاص می دهد و همیشه شاداب به نظر می رسید. این رنگ مو بدون دکلره از ترکیب رنگ‌های قرمز و بنفش، به دست می‌آید. رنگ موی شرابی انتخابی بسیار منحصربه‌فرد و خارق‌العاده برای موها است.

ترکیب رنگ مو شرابی:  ترکیب رنگ موی V2 یا رنگ موی شرابی بنفش، رنگ موی شرابی شماره 3.6  و اکسیدان 9 درصد ساخته می‌شود.

12. ترکیب رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره؛ رنگ مو نسکافه‌ای

برای داشتن یک رنگ مو بدون دکلره می توانید به سراغ رنگ نسکافه ای بروید. رنگ موی نسکافه ای نیز جز رنگ های دخترانه و شیکی است که طرفداران زیادی دارد. شما در ترکیب رنگ موی نسکافه ای؛ رنگ های گرم قهوه ای و طلایی را مشاهده می کنید که کاملا م درن و به روز می باشد. از این رنگ مو می‌توان به شکل هایلایت، بالیاژ یا رنگ کامل مو استفاده کرد، به هر صورت جذابیت را به ظاهر شما اضافه خواهد کرد.

ترکیب رنگ مو نسکافه ای:  نسکافه‌ای رنگ موی دودی پایه شماره 7، رنگ موی بلوند کاپوچینویی شماره 8، رنگ مو بلوند نسکافه‌ای شماره  6، واریاسیون نقره‌ای و بنفش و اکسیدان 9 درصد را با هم ترکیب کنید.

13. رنگ مو تنباکویی

رنگ مو تنباکویی با تریکب دو رنگ جذاب قهوه ای و طلایی به چهره شما گرمی و لطافت خاصی را می بخشد. رنگ موی تنباکویی برای تمتم سنین مناسب است و تقریبا با تمام رنگ پوست ها سازگار می باشد.

ترکیب رنگ مو تنباکویی: ترکیب رنگ موی تنباکویی روشن شماره 6.31، رنگ موی شماره 6C، رنگ مو شماره 5C و اکسیدان شماره 6 ساخته می‌شود.

14. رنگ مو مسی

رنگ مسی یک ترکیب رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره است. شما با رنگ موی مسی کاملا تغییر را حس می کنید. معمولا رنگ مسی با ترکیب رنگ‌های قرمز و نارنجی به موها جلوه‌ای دلنشین، گرم و پویا می‌بخشد.

رکیب رنگ مسی: طلایی پایه شماره 8، واریاسیون قرمز، واریاسیون مسی و اکسیدان 9 درصد ساخته می‌شود.

15. رنگ مو شامپاینی

از جمله جذاب ترین رنگ مو بدون دکلره همین رنگ شامپاینی می باشد که بسیار پر طرفدار و جذاب است. این رنگ کاملا شفافا و خیره کننده است و برای مجالس و عروسی ها انتخابی مناسب می باشد.

ترکیب رنگ مو شامپاینی: از ترکیب رنگ موی مسی شماره 6، رنگ موی دودی شماره 6، رنگ موی شکلاتی شماره 5، اکسیدان 6 درصد و واریاسیون نقره‌ای ساخته می‌شود. ترکیب فوق را متناسب با حجم و بلندی موی خود در ظرف رنگ مو به خوبی مخلوط کنید و به نسبت 5/1 برابر اکسیدان موردنظر را اضافه کنید.

16. رنگ مو بدون دکلره؛ رنگ مو ماهگونی

رنگ مو ماهگونی نیز یک رنگ موی بدون دکلره است که از خانواده رنگ شرابی اما ظاهری ملیح تر و ملایم تر دارد. این رنگ مو بدون دکلره با ترکیبی از رنگ‌های قهوه‌ای و شرابی به طراوت چهره و جذابیت شما می‌افزاید.

ترکیب رنگ مو ماهگونی: رنگ موی بادمجانی شماره 7، رنگ موی آلبالویی شماره 7، واریاسیون قرمز و اکسیدان 9 درصد ساخته می‌شود.

17. رنگ مو دارچینی

رنگ مو دارچینی از جمله رنگ های دخترانه ای است که در دسته ترکیب رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره قرار می گیرد. شما با رنگ دارچینی تغییری ملایم و چهره ای کاملا گرم و دلنشین خواهید داشت. رنگ موی دارچینی ترکیب طبیعی و ملایمی از رنگ‌های قهوه‌ای و طلایی است، ترکیب رنگ دارچینی با پوست صورت سفید، تناسبی بسیار زیبا و جذاب را به ارمغان می آورد.

ترکیب رنگ مو دارچینی: رنگ موی ماهاگونی پایه 6، طبیعی پایه 6، دودی پایه 7، واریاسیون سبز و آبی و اکسیدان 6 درصد استفاده کنید. رنگ‌ها را متناسب با حجم و بلندی موی خود در ظرف رنگ مو به خوبی مخلوط کنید و به نسبت 5/1 برابر اکسیدان موردنظر را اضافه کنید.

18. رنگ مو شاه بلوطی یک ترکیب رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره

شما اگر علاقه مند به رنگ های خاص باشید اما رنگ مو بدون دکلره بخواهید، شاه بلوطی بسیار مناسب است. شما با ترکیبی از رنگ های قهوه‌ای و قرمز، چهره ای کاملا جذاب و خیره کننده خواهید داشت.
ترکیب رنگ مو شاه بلوطی: این رنگ موی زیبا از ترکیب رنگ موی شماره 4/4 و اکسیدان 9 درصد به دست می‌آید. رنگ‌ و اکسیدان را متناسب با حجم و بلندی موی خود در ظرف رنگ مو به خوبی مخلوط کنید و به نسبت 2 برابر اکسیدان موردنظر را اضافه کنید.

19. رنگ مو خاکستری

از جمله رنگ های ترذند بدون دکلره همین رنگ مو خاکستری است که در دنیای مد و استایل بسیار دیده می شود. این رنگ مو بدون دکلره با ترکیب رنگ‌های خاکستری و طلایی به موها جلوه‌ای مدرن، شیک و خنک می دهد و به دلیلسازگاری با انواع پوست‌ها، جذابیت ظاهری شما را افزایش می دهد. این رنگ مو برای تمام فصول سال و برای افرادی که دنبال یک رنگ مو جدید و متفاوت هستند، انتخاب مناسبی می باشد.

ترکیب رنگ مو خاکستری: بلوند خاکستری روشن به شماره A10، رنگ بلوند دودی روشن به شماره 10/1، رنگ نقره‌ای شماره 90/1، رنگ 000، واریاسیون آبی، واریاسیون نقره‌ای، واریاسیون خاکستری و اکسیدان شماره 2 به اندازه دو برابر رنگ استفاده کنید.

20. رنگ مو گردویی، رنگ مو بدون دکلره

رنگ مو بدون دکلره که همیشه پرطرفدار بوده همین رنگ گردویی می باشد. زیرا این رنگ بدون دردسر است و سریع جواب می گیرید. شما با رنگ موی گردویی تغییری کاملا ملایم خواهید داشت. معمولا با تغییر کمی که این رنگ مو به شما می دهد، کاملا شیک و به روز است و دختر خانم های جوان می توانند از آن استفاده کنند.

ترکیب رنگ مو گردویی: رنگ موی گردویی از ترکیب رنگ مو قهوه‌ای 6/3 و 5/4، رنگ مو 4/66 و اکسیدان 6 درصد ساخته می‌شود.

21. رنگ مو مشکی

رنگ موی مشکی همیشه یک مد پایدار و محبوب است. رنگ مشکی به ظاهری کلاسیک، شیک و بسیار قوی می‌انجامند و برای افراد با انواع تناژ پوستی و سبک‌های مختلف آرایش و مدل مویی مناسب است. اگر می‌خواهید رنگ مشکی را تجربه کنید، می‌توانید از رنگ مو مشکی و اکسیدان: 6-9 درصد استفاده کنید.

22. قهوه ای کاراملی

کاراملی که جز معروف ترین رنگ موها می باشد نیازی به تعریف ندارد. علاوه بر این، این سایه که ته رنگ های زرد و نارنجی را با هم ترکیب می کند، در دسته رنگ مو بدون دکلره قرار می گیرد.

23. رنگ مو عسلی

به سراغ رنگ موی بدون دکلره در سایه عسلی بروید و به موهای تیره خود ظاهری جدید ببخشید. عسلی به مقدار لازم رنگ کاراملی و قهوه‌ای طلایی می‌گیرد تا رنگی نه خیلی گرم و نه خیلی زرد به شما بدهد و برای افرادی که پوست‌های روشن تا متوسط ​​دارند عالی است.

24. قهوه ای شاه بلوطی

صنعت رنگ مو بسیار پیشرفت کرده است و طیف گسترده ای از رنگ مو بدون دکلره را ارائه می دهد. یکی از این رنگ های باشکوه بدون دکلره، قهوه ای شاه بلوطی است. این رنگ موی قهوه ای به رنگ پوست درخت، موهای تیره شما را به عنوان پایه بسیار تحسین می کند. قهوه ای شاه بلوطی به عنوان یک سایه به شما این آزادی را می دهد که هایلایت های پر جنب و جوش مو را امتحان کنید و مدل موهای چند لایه، چتری های پرده و غیره خود را برجسته کنید.

25. قهوه ای قارچی

در حالی که بیشتر رنگ‌های خانواده قهوه‌ای تنالیته بسیار گرمی دارند، مانند قهوه‌ای شکلاتی و قهوه‌ای طلایی، رنگ قهوه‌ای قارچی به دلیل داشتن رگه‌هایی از رنگ خاکستری، تنالیته خنثی و در بعضی موارد تنالیته سردی دارد.

26. قهوه ای طلایی روشن

به دنبال رنگ موی روشن تر و دون دکلره هستید؟ قهوه ای طلایی روشن را در آغوش بگیرید و موهای موج دار خود را به راحتی تقویت کنید. ما به شما توصیه می‌کنیم از کرم براق و قهوه‌ای طلایی روشن استفاده کنید که به شما کمک می‌کند بدون نیاز به دکلره کردن موهایتان زیبا شود.

27. رنگ مو شکلاتی خاکستری

این رنگ مد روز خاکستری کمی با تمام رنگ های معمول قهوه ای متفاوت است. کسانی که ته رنگ پوست گرمتری دارند می توانند به سراغ این رنگ موی خاکستری بروند.

حرف آخر

در این مقاله رنگ های بدون ذکلره را به شما معرفی کردیم که به راحتی و بدون اینکه آسیبی به موهای خود بزنید، بتوانید موهای خود را رنگ کرده و ظاهرتان را تغییر دهید. از شما کاربران خواهشمندیم اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید، با ما و دوستان به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x