سلامت

تقدیر عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از دکتر علی بزازی فعال و نمونه کشوری گردشگری سلامت

عزت الله ضرغامی در دومین کنگره بین المللی بیمارستان های خصوصی (IPH 2023) از دکتر علی بزازی تقدیر کرد.

دومین کنگره و نمایشگاه بین المللی بیمارستان های خصوصی (IPH 2023) از تاریخ 25 تا 28 تیرماه 1402 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما تهران برگزار می شود. پخش تجربیات بین المللی، یادگیری فناوری های جدید و توسعه روابط با شرکت های گردشگری پزشکی.

متخصصان مراقبت های بهداشتی از سراسر جهان از جمله بیمارستان ها، متخصصان و رهبران صنعت مراقبت های بهداشتی در این کنگره گرد هم آمدند تا دانش و تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. هدف از برگزاری این کنگره ایجاد بستری برای متخصصان مراقبت های بهداشتی برای تبادل ایده ها و بهترین شیوه ها برای بهبود کیفیت ارائه مراقبت های بهداشتی و بهبود نتایج بیماران است.

IPH 2023 فرصتی برای کسب تجربه بین المللی و به روز رسانی با آخرین پیشرفت ها در ارائه مراقبت های بهداشتی فراهم کرد. در این رویداد پنل های تخصصی با حضور کارشناسانی از سراسر جهان برگزار شد و در سمینارهای آموزشی آخرین تحولات و دانش روز در حوزه بهداشت و درمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیمارستان ها و مراکز درمانی، کلینیک های تخصصی، شرکت های تجهیزات پزشکی و دارویی، شرکت های خدمات گردشگری پزشکی، استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان مخاطبان اصلی این رویداد هستند که در نمایشگاه و برنامه های همراه آن شرکت می کنند. مراسم افتتاحیه رسمی IPH 2023 با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، معاون وزیر بهداشت، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، مدیران مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی (HTDC)، سفرا برگزار شد. و مهمانان داخلی و خارجی برگزار شد.

کنگره iph2023

یکی از نکات قابل توجه در رویداد IPH حضور “TebMedTourism” است که یک شرکت معتبر گردشگری پزشکی در ایران است و خدمات گسترده ای را به بیماران بین المللی متقاضی درمان ناباروری ارائه می دهد. طب مد توریسم با بهره گیری از پزشکان متخصص ایرانی، فناوری های نوین باروری و خدمات جامع این شرکت جایگاه برجسته ای را در زمینه درمان ناباروری نه تنها در منطقه بلکه در کل جهان به دست آورده است.

این شرکت خدمات ناباروری را با کیفیت بالا در قالب پکیج های سفارشی با توجه به نیاز مراجعین و همچنین خدمات غیرپزشکی اعم از ویزای پزشکی، اقامتگاه و مترجم ارائه می کند تا روند درمان هر چه بهتر برای بیماران و خانواده ها فراهم شود. آنها را راحت کنید.

در مراسم رسمی IPH 2023، توریسم طب مد با افتخار برنده جایزه سیمرغ رهبری مراقبت های پزشکی در گردشگری سلامت ایران شد. حضور TebMedTourism در IPH 2023 و شناخته شدن آن به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه توریسم پزشکی، گواهی بر تعهد این شرکت به ارائه خدمات استثنایی پزشکی به بیماران و تعهد آن به توسعه این صنعت در ایران است.همچنین در نمایشگاه گردشگری پزشکی IPH یک پنل تخصصی (سمینار) با موضوع «تجربه بین المللی در درمان ناباروری» برگزار کرد. اعضای پنل متشکل از کارشناسانی از ایران و کشورهای مختلف بودند که نظرات و تجربیات خود را در مورد آخرین تحولات در زمینه درمان ناباروری با حضار در میان گذاشتند. این بحث اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شرکت کنندگان قرار داد و به آنها اجازه داد تا چالش ها و فرصت های مرتبط با حوزه درمان ناباروری را در مقیاس جهانی بهتر درک کنند.

استقبال از کنگره بیمارستان های خصوصی

رویداد IPH فرصتی را برای اپراتورهای کلیدی در صنعت گردشگری و گردشگری سلامت، از جمله ارائه دهندگان خدمات و تولیدکنندگان مرتبط با صنعت سلامت، فراهم می کند تا توانایی های خود را به نمایش بگذارند، برند خود را بسازند و تخصص خود را به دیگران ارائه دهند.

این کنگره طیف گسترده ای از موضوعات را در زمینه درمان پوشش می دهد، از جمله نقش سلامت دیجیتال و هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی، بهبود کیفیت و اعتبار، برندسازی و بازاریابی در صنعت مراقبت های بهداشتی، استراتژی های پایداری، بهبود کیفیت و ایمنی، جهانی استانداردهای بهداشتی عبارتند از طراحی و زیرساخت خدمات مراقبت های بهداشتی، ساخت و طراحی بیمارستان، زنجیره تامین و تدارکات، و بیمارستان های هوشمند.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x