زیبایی و تناسب

تکنیک های چاق شدن صورت تا عید بدون چاقی بدن!

اگر به دنبال روش های چاق شدن صورت بدون چاق و توپر شدن بدنتان هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش پارت نیوز؛ برای چاق شدن صورت تا عید و ایجاد کمی برجستگی و تو پری بیشتر در گونه‌ها، روش‌های گوناگونی وجود دارد که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

روش های چاق شدن صورت تا عید

برای توپر شدن صورت تان می توانید از روش های طبیعی و مصنوعی استفاده کنید. البته به گفته بسیاری از پزشکان روش های غیر طبیعی می توانند بسیار خطرناک باشند و در استفاده از آن ها حتما احتیاط را رعایت کنید.

روش‌های تزریقی و غیرتزریقی

بسیاری از افراد برای پر کردن صورت از روش‌های جراحی مانند تزریق چربی به صورت استفاده می‌کنند. اما باید در نظر داشت که این روش‌ها ممکن است نتایجی ماندگار و خیلی طبیعی نداشته باشند.

استفاده از مواد غذایی پرکالری و سالم

راه های توپر شدن صورت

از روش های چاق شدن صورت تا عید، دریافت کالری است. مصرف مواد غذایی پرکالری و سالم، نه تنها صورت شما را چاق می‌کند بلکه به حفظ سلامتی بدن شما نیز کمک می‌کند. مصرف فست فود و غذاهای حاوی چربی‌های ناسالم، ممکن است منجر به تجمع چربی در ناحیه شکم و خطرات بهداشتی دیگر شود. پس بهتر است که مواد غذایی سالم و پرکالری مانند پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌های ساده، روغن زیتون و لبنیات پرچرب مصرف کنید.

تاثیر هورمون کورتیزول

هورمون کورتیزول که در هنگام خستگی ترشح می‌شود، با افزایش جریان خون و تامین ویتامین‌های ضروری برای بافت‌های صورت، از گودی گونه‌ها جلوگیری می‌کند. ورزش منظم یکی از راه های افزایش سطح این هورمون در بدن است. ورزش سبک که باعث کاهش وزن شما نمی شود می تواند برای این کار مفید باشد.

نقش آب در چاق کردن صورت

یکی دیگر از روش های تپل شدن تا عید نوشیدن آب می باشد. مصرف آب به دفع سموم بدن و حفظ سطح مناسب هیدراتاسیون کمک می‌کند. اما می‌تواند یکی از تاثیرگذارترین روش‌های چاق کردن صورت در یک هفته نیز باشد. مصرف مقادیر فراوان آب، به حفظ انرژی و سلامت پوست کمک می‌کند و می‌تواند منجر به چاق شدن صورت شود.

مصرف ماهی چرب، یک گزینه پرفایده

ماهی‌های چرب، به دلیل داشتن امگا۳، می‌توانند یک منبع غنی برای چربی‌های سالم باشند. این چربی‌ها باعث چاقی سریع صورت می‌شوند. بنابراین، برای چاق شدن صورت در یک هفته، می‌توانید این گزینه سالم و خوشمزه را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

تاثیر آجیل بر چاقی صورت

آیا آجیل صورت را چاق می کند

با وجود اینکه مغز و آجیل ها ممکن است کالری زیادی داشته باشند، اما این نوع دانه‌ها می‌توانند یکی از بزرگترین منابع اسیدهای چرب باشند. بنابراین، با اضافه کردن آجیل به رژیم غذایی خود، نه تنها صورت خود را چاق می‌کنید، بلکه به سلامت کلی بدن و قدرت ایمنی آن کمک می‌کنید.

قدرت دانه‌های شنبلیله

دانه‌های شنبلیله سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها هستند که می‌توانند به سلامت و استحکام پوست کمک کنند. برای استفاده از خواص دانه‌های شنبلیله، می‌توانید از خمیر خیس‌شده‌ی آن برای ماسک گونه‌ها استفاده کنید یا اینکه آنها را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید.

شیر پرچرب، یک منبع برای چاقی صورت

شیر پرچرب نیز یک منبع دیگر از چربی‌های سالم است که می‌تواند به چاق شدن صورت در یک هفته کمک کند. علاوه بر این، شیر ویتامین‌ها، املاح و مواد معدنی و مغذی بدن را نیز تامین می‌کند، پس این ماده غذایی می‌تواند برای هدف شما بسیار مفید باشد.

تغذیه در چاق شدن صورت

افراد ساکن در کشورهای شرقی مانند چین و کره، صورت‌هایی گرد و تپل دارند. دلیل این امر استفاده زیاد از مواد غذایی دریایی، که سرشار از آب هستند و به سرعت رطوبت بدن را تأمین می‌کنند، و عادت به نوشیدن آب فراوان، آب‌میوه‌های طبیعی و چای سبز است. این عوامل موجب افزایش آب بدن و تجمع آن در بافت صورت و در نتیجه، چاق و پرحجم شدن صورت می‌گردد.

تمرین اول یوگا: لبخند و بلند کردن عضلات گونه

اولین تمرین یوگای صورت، عضلات گونه را بلند کرده و محکم لبخند زدن است. این عمل با کشش عضلات صورت به آن‌ها کمک می‌کند تا قدرت بیشتری پیدا کنند. می‌توانید با تکرار برخی کلمات خاص، این عضلات را بیشتر تحریک کنید.

تمرین دوم یوگا: پف کردن صورت

در این تمرین، شما باید هوای دهان خود را پر کنید و برای مدت ۱۵ تا ۲۰ ثانیه صورت خود را پف کنید. این کار را می‌توان با انتقال هوا از یک گونه به گونه دیگر تکرار کرد. با افزایش تدریجی زمان این تمرین، در چند هفته، نتایج قابل ملاحظه‌ای خواهید دید.

تمرین سوم یوگا: کشیدن گونه‌ها و نیشگون گرفتن

برای داشتن گونه‌های چاق‌تر، سعی کنید گونه‌های خود را به آرامی به سمت بیرون بکشید و هر روز برای مدت دو تا سه دقیقه آن‌ها را نیشگون بگیرید. این تمرین با افزایش جریان خون به سمت گونه‌ها، آن‌ها را چاق می‌کند. برای این تمرینات، حتما از دست‌های تمیز استفاده کنید و قبل از شروع به یوگا، از چند قطره روغن زیتون یا نارگیل بر روی دست و صورت خود استفاده کنید.

ورزش‌ های صورت برای چاق شدن صورت تا عید

راه های چاق شدن صورت تا عید

یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای چاق شدن صورت در یک هفته، انجام ورزش‌های صورت است. این تمرینات با تقویت عضلات صورت، چاقی و سفتی پوست را تقویت می‌کنند. از تمرینات ساده می‌توان به تبدیل دهان به شکل حرف “O” و نگه داشتن آن برای حداقل ۳۰ ثانیه اشاره کرد. تمرین دیگری که می‌توانید برای چاق شدن صورت تان انجام دهید، لغزاندن انگشتان به شکل مورب از کنار دهان به سمت گونه‌ها است. این تمرین را هر روز و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه انجام دهید. به یاد داشته باشید برای دیدن نتایج، این تمرینات را باید ۵ تا ۶ بار در روز تکرار کنید.

روغن‌های طبیعی

ماساژ صورت با استفاده از روغن‌های طبیعی مانند روغن آووکادو، روغن زیتون و روغن نارگیل، روشی قدیمی و موثر برای تقویت و زیباسازی پوست صورت است. این روغن‌ها به دلیل داشتن اسیدهای چرب غیر اشباع و آنتی اکسیدان‌های طبیعی، می‌توانند مرطوبت را در پوست حفظ کنند و باعث بهبود وضعیت پوست شوند. هنگام استفاده از این روغن‌ها برای ماساژ صورت، آن‌ها با افزایش جریان خون در سطح پوست، می‌توانند به تغذیه ی سلول‌های پوست کمک کنند.

این فرآیند می‌تواند منجر به افزایش الاستیسیته پوست شود و همچنین باعث کاهش خطوط و چین و چروک‌های صورت شود. بنابراین، در حالی که روغن‌های طبیعی مستقیماً باعث چاق شدن صورت نمی‌شوند، آن‌ها می‌توانند باعث بهبود ظاهر پوست شوند و باعث یکدست و صاف شدن آن شوند، که ممکن است به نظر برسد صورت چاق‌تر است.

ماسک سیب برای چاقی صورت

ماسک سیب یکی از بهترین درمان‌های خانگی برای چاق شدن صورت در یک هفته است. سیب که محتوی کلاژن است، با تقویت پوست، گونه‌های افتاده را چاق و جوان می‌کند. برای تهیه این ماسک نیاز به یک سیب، چند قاشق غذاخوری شیر و یک قاشق غذاخوری عسل دارید. پس از ترکیب مواد و قرار دادن روی صورت به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه، ماسک را با آب سرد بشویید.

ماسک گلاب و گلیسیرین

ماسک گلاب و گلیسیرین نیز یکی دیگر از ماسک‌های مفید برای چاق و تپل شدن صورت در یک هفته، آبرسانی و درخشندگی پوست است. برای تهیه این ماسک نیاز به مقداری گلاب و گلیسیرین دارید که با هم مخلوط می‌شوند (مقدار گلاب و گیلیسیرین باید یک اندازه باشد). برای افزایش اثربخشی، می‌توانید یک کپسول ویتامین E به ماسک اضافه کنید.

انتهای مطلب/م.ع

3/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x