زیبایی و تناسب

جدیدترین مدل های ریش مردانه که معجزه می کنند!

ریش و سبیل جز عناصری تاثیرگذار و انکارنشدنی در استایل و جذابیت آقایان هستند. در این مطلب به معرفی جدیدترین مدل های ریش مردانه می‌پردازیم.

به گزارش پارت نیوز؛ جدیدترین مدل های ریش مردانه با توجه به فرم صورت می‌تواند جذابیت افراد را دوچندان کند. تعداد بی‌شماری  مدل مو و ریش‌ وجود دارد که محبوبیت بسیار بالایی دارند. در نظر داشته باشید که مدل ریش و سبیلی که چهره و فرم صورت شما بیاید، سبب افزایش جذابیت ظاهری و اعتمادبه‌نفس شما خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین مدل های ریش مردانه تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل های ریش مردانه

در ادامه به معرفی انواع ریش مردانه و جدیدترین مدل های آن خواهیم پرداخت.

ریش کامل

جدیدترین مدل ریش مردانه

کلاسیک‌ترین نوع ریش، ریش کامل است. وقتی به ریش کامل فکر می‌کنید، اولین چیزی که به یادتان می‌آید بابا نوئل است! ریش کامل، ریشی است که کاملا رشد کرده و بلند شده است و شامل سبیل و خط ریش کامل هم هست.

ریش پروفسوری

ریش پروفسوری

ریش پروفسوری یک مدل باکلاس مناسب مهندس‌ها و دکترهاست و به صورت مردان جلوه خاصی می‌دهد. بیشتر افرادی که به دنبال حفظ پرستیژ هستند از این مدل استفاده می‌کنند. باید بدانید نگهداری از این مدل ریش کار آسانی نیست و نیاز به اصلاح مداوم دارد.

بدیهی است که مدل‌های ریش متعدد دیگری علاوه بر مدل‌های یاد شده وجود دارد که عمدتا مشتق از مدل‌های مذکور می‌باشند.

ریش سایه‌دار (FADED BEARD)

ریش سایه دار

ریش سایه‌دار که یکی از جدیدترین مدل های ریش مردانه است. هم بر روی ریش‌های بلند و هم بر روی ریش‌های کوتاه قابل اجرا است. این ریش در قسمت گونه‌ها و خط ریش بسیار کم‌پشت و سایه روشن بوده و هر چه به سمت پایین فک حرکت می‌کنیم، سایه پررنگ‌تر شده و تراکم و بلندی تارهای ریش افزایش پیدا می‌کند. سایه روشن کردن گونه‌ها با حفظ ضخامت ریش روی چانه به لاغری و کشیده شدن شکل صورت کمک می‌کند.

مدل ریش هالیوودی (HOLLYWOODIAN)

انواع ریش هالیوودی

مدل ریش هالیوودی توجه را از گونه‌ها و به سمت فک و چانه جلب می‌کند. در این مدل ریش، خطوط گونه پایین‌تر می‌آیند و به ایجاد خط فک برجسته‌تر کمک می‌کنند. این مدل ریش نام خود را از لئوناردو دی کاپریو و کریستین بیل گرفته است. هالیوودی گزینه خوبی برای مردانی است که در پر کردن گونه‌ها و ریش‌های خود مشکل دارند یا فقط می‌خواهند کمی طول و ابعاد به خط فک خود اضافه کنند.

ته‌ریش

ته ریش مردانه

ته‌ریش یکی از جدیدترین مدل های ریش مردانه است. معمولا آقایانی که ریششان را می‌تراشند، بین هر بار اصلاح پس از گذشت یکی دو روز از اصلاح اول، ته ریش شان در می‌آید. برخی از آقایان، ریش شان را در همین حد نگاه داشته و نه می‌تراشند و نه بلند می‌کند.

ریش پاور (POWER BEARD)

ریش پاور

ریش پاور اندازه ۱۵ سانتی‌متری ندارد و در واقع چیزی مابین ریش بلند و ریش کوتاه است؛ اما با توجه به تراکم و پرپشت بودن آم می‌توان این ریش را در میان ریش‌های بلند دسته‌بندی کرد. این مدل ریش طولی در حدود ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر داشته و به دو دسته بزرگ فر (مجعد) و صاف تقسیم می‌شود. ریش پاور با سبیل والروسی ترکیب بسیار جذابی را تشکیل می‌دهد.

همچنین به جرات می‌توان گفت که تمام مدل های ریش و همچنین جدیدترین مدل های ریش مردانه، مناسب تمام افراد نیستند و تمام آن‌ها نمی‌توانند چهره شما را جذاب‌تر سازند. شما باید به دنبال ریشی باشید که با حالت چهره شما و سلیقه شما، هماهنگ باشد و این نیز به هنر و تیزبینی شما بستگی دارد. برای مثال باید بدانید که:

انتخاب ریش با توجه به فرم صورت

در انتخاب ریش رعایت یکسری نکات می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. ریش پروفسوری، چهره شما را کشیده‌تر از حالت معمول نشان می‌دهد. با توجه به همین عامل می‌توان گفت که افرادی که صورت کشیده دارند در صورتی که از این نوع ریش استفاده کنند، چهره جذابی نخواهند داشت.

باید دقت کنید که گذاشتن ریش به طور معمول، سن شما را بالاتر از چیزی که هست، نشان می‌دهد و شاید بتوان گفت این تنها نقطه ضعف ریش گذاشتن است. ولی باید به این نکته نیز توجه داشت که افرادی که صورت آن‌ها بچه‌گانه است و به اصطلاح بیبی فیس هستند و از این موضوع ناراحتند، به خوبی می‌توانند با ریش گذاشتن و با استفاده از جدیدترین مدل های ریش مردانه، این نقطه ضعف خود را بپوشانند و چهره خود را جذاب‌تر و پخته‌تر سازند.

در صورتی که تمایل دارید ریش بگذارید اما سنتان بالا نشان داده نشود بهتر است از ریش کامل گذاشتن خودداری کرده و در عوض به سراغ انواع دیگر مدل‌های ریش مانند ته ریش، ریش پروفسوری، ریش زیر چانه و … بروید.

اگر از عینک استفاده می‌کنید و به اصطلاح عینکی هستید و یا حتی اگر از عینک تزئینی استفاده می‌کنید، جالب است بدانید که مدل‌های ریش به صورت شما می‌آید و به عبارتی ریش با عینک به چهره زیبایی خاصی می‌بخشد. از این رو، در صورتی که عینک دارید، بهتر است از مدل ریش پروفسوری استفاده کنید زیرا با این مدل ریش، چهره شما به مهندس‌ها شبیه‌تر خواهد شد و چهره جذاب‌تری خواهید داشت.

دقت داشته باشید که برای انتخاب یک ریش مناسب با چهره خود و استفاده از جدیدترین مدل‌ های ریش مردانه، بهتر است از دیگران کمک بگیرید و از مشورت آن‌ها استفاده کنید.

استفاده اشخاص مشهور از ریش نیز به داغ شدن بازار ریش گذاشتن در دنیای مد مردانه کمک زیادی کرده است؛ مثلا مدل ریش دیوید بکهام یا ادریس آلبا و افراد دیگر سبب علاقه‌مندی آقایان به ریش و به‌کار بردن آن برای داشتن استایلی جذاب شده است.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خب

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x