دکوراسیون

جدیدترین و زیباترین تزیین میوه شب یلدا + عکس و ایده های زیبا و ناب

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های جشن باستانی یلدا تزیین میوه شب یلدا می باشد.

به گزارش پارت نیوز؛ تزیین میوه شب یلدا می تواند به زیبایی سفره یلدایی شما زیباییی چشم نواز و چند برابری بدهد. به شکل معمول آجیل، انار و هنداونه مهم‌ترین اجزای سفره یلدا را شکل می‌دهند و دارای معنا و مفهوم هستند. اما میوه‌های پاییزی همچون پرتقال، خرمالو، سیب و گلابی صرفا جنبه تزیینی دارند.

روش های تزیین میوه شب یلدا

روش های بسیاری برای میوه آرایی و تزیین میز شب یلدا وجد داردیکی از ایده های بکر و زیبایی که شما می توانید از آن استفاده کنید این است که از میوه خشک استفاده کنید.

اگر بتوانید یک کرسی دست و پا کنید، احتمالا نصف مسیر جذاب و پرهیجان تزیین سفره شب یلدا را رفته اید. اگر هم پیدا نکردید، می‌توانید سماور قدیمی را کنار سفر بگذارید، تا صدای قل قل و عطر چای در استکان کمر باریک در ذهن مهمان‌ها ثبت شود.

عکس تزیین سفره یلدا

در صورتی که سفره را روی زمین پهن کنید و از یک روکش سنتی استفاده کنید، احساس صمیمت به مهمان‌ها منتقل می‌شود. اگر جای کافی ندارید، نگران نباشید همان روکش سنتی و یا یک گلیم روی میز ناهارخوری می‌تواند به انتقال احساس صمیمت به مهمان‌ها کمک کند.

چیدن میوه و آجیل در ظروف بلوری و رنگی به زیبایی سفره کمک می‌کند. علاوه بر این یادتان باشد که شمع و عود می‌تواند سفره شب یلدای شما را کامل کند.

چگونه میوه‌های شب یلدا را تزیین کنیم؟

معمولا میوه‌هایی که بافت محکم و چوبی دارند، تزیین آن‌ها راحت‌تر است. به همین خاطر می‌توانید چاقو را بردارید و هنداونه را هدف هنرنمایی تان قرار دهید. اصلا نگران نتیجه نباشید، حتما هنداونه تان شکل و شمایل زیباتری به خود می‌گیرد. علاوه بر آن روی میوه‌هایی همچون پرتقال هم می‌توان نقش و نگار‌هایی درآورد، اما پوست این میوه بسیار ظریف است و باید طبق نقشه کارتان را پیش ببرید.

اما اگر نگران هستید که کارتان خیلی خوب و زیبا از آب در نیاید و می‌خواهید میوه‌ها را خیلی ساده تزیین کنید، برگ‌های پاییزی می‌توانند بزرگ‌ترین همراه تان در تزیین باشند. اگر چند میوه کاج خشک شده هم پیدا کنید و کنار میوه و برگ‌های پاییزی بگذارید، احتمالا تلاش‌ها به زیبایی سفره شب یلدا منجر خواهد شد.

ظروف مسی را دست کم نگیرید. اگر ظروف مسی و فلزی قدیمی دارید، میوه را در آن ظرف‌ها جای دهید، احتمالا زیبایی سفره و میوه آرایی تان دو چندان می‌شود.

عکس تزیین میوه شب یلدا

تزیین میوه شب یلدا عکس تزیین میوه شب یلدا عکس تزیین میوه شب یلدا عکس تزیین میوه شب یلدا عکس تزیین میوه شب یلدا عکس تزیین میوه شب یلدا عکس تزیین میوه شب یلدا عکس تزیین میوه شب یلدا عکس تزیین میوه شب یلدا عکس تزیین میوه شب یلدا عکس تزیین میوه شب یلدا

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x