فیلم و سریال

رهی اردکانی کیست؟/قهرمان سریال سرزمین مادری را بشناسید

شخصیت رهی اردکانی در سریال سرزمین مادری اصلی ترین نقش این سریال می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ رهی اردکانی شخصیت اصلی سریال سرزمین مادری است، سریالی که از سال ۱۳۲۰ تا پیروزی انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ ایران را در بستر زندگی یک پسربچه به نمایش می گذارد. در ادامه به معرفی این شخصیت خواهیم پرداخت.

رهی اردکانی در سریال سرزمین کهن کیست؟

رهی در خانواده‌ای متدین و با اصالت بختیاری به دنیا می‌آید. پس از تولد پدرش در بمباران نیروهای متفقین کشته می‌شود، پس از آن او توسط مادرش به تهران می‌رود. در تهران، رهی در یک خانواده توده‌ای بزرگ می‌شود، اما بر اثر به وقوع پیوستن ماجراهایی او به یک خانواده درباری سپرده می‌شود.

رهی در طول زندگی خود با چالش‌های زیادی روبرو می‌شود، اما همواره به دنبال یافتن هویت و معنای زندگی خود است. او در نهایت به یک انقلابی تبدیل می‌شود و در راه آزادی ایران از ظلم و استبداد می‌جنگد.

رهی اردکانی

رهی دارای یک شخصیت محکم و شجاع است. او در برابر ظلم و بی‌عدالتی ایستادگی می‌کند و از ترس و خطر نمی‌ترسد.
همچنین رهی شخصیتی کنجکاو و دارای تفکر انتقادی است. او همواره به دنبال حقیقت و حقایق پنهان است. از طرفی رهی شخصیتی با ایمان و اعتقاد است. او به ارزش‌های انسانی و عدالت پایبند است.

کودکی رهی اردکانی

رهی اردکانی شخصیتی نمادین است که نماینده مردم ایران در طول دوران مبارزه برای آزادی و استقلال است. سریال سرزمین مادری داستانش را در سه فصل روایت می‌کند. قهرمان این سریال «رهی» نام دارد که داستان زندگی‌اش در سه مقطع کودکی، جوانی و میانسالی روایت می‌شود. علی شادمان نقش کودکی، شهاب حسینی نقش جوانی و آرش مجیدی نقش میانسالی این کاراکتر را بازی کرده‌اند.

انتهای مطلب/م.ع

3.7/5 - (28 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سریالزیبای سرزمین مادری را من خیلی دنبال میکنم و بسیار جالبه فقط حیف که خیلی سانسور شده .صحنه ها دایم میپره .!!!!!!

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x