فیلم و سریالسلبریتی ها

معرفی نقش روناک در سریال نون خ 4 + عکس بازیگران سریال نون خ

روناک در سریال نون خ یکی از بازیگران نو ظهور و محبوب است. در این مقاله به معرفی سریال نون خ و شخصیت های اصلی این فیلم خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ روناک در سریال نون خ خواهرزاده نورالدین خانزاده است. این کاراکتر به دلیل سبک خاص برخوردی جزو جذابترین کاراکترهایاین سریال است. سریالی که این روزها مخاطبان زیادی پیدا کرده است و روایتگر زندگی مردمانی در یکی از روستاهای کردستان است.

سریال نون خ

اما روناک به واسطه کاراکتر مقتدری که برایش در سریال تعریف شده است و نوع رفتارش و اینکه نشان داده می شود که تمام مردان روستا از او می ترسند جذابت های خاصی دارد. شما را دعوت می کنیم با بازیگر این کاراکتر بیشتر آشنا شوید.

آنچه در باره صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال نون خ باید بدانید

خانم صهبا شرافتی متولد کرمانشاه است. او بازیگر تئاتر ، سینما و تلوزیون است. معروف ترین نقش صهبا شرافتی در تلوزیون مروبط می شود به کاراکتر روناک در سریال نون خ که این روزها نیز در حال پخش است. او مهر ماهی است و هشتم مهر سال 1378 به دنیال آمده است.

نقش روناک در سریال نون خ چرا مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است؟

روناک نقش نون خ

روناک در سریال نون خ دختری است بسیار جدی و قوی و البته خشن، این خشونت باعث شده تا تمام مردان روستا از روناک بترسند. روناک در عین خشونت به عنوان یک حامی برای دایی خود نوری خانزاده و دخترانش نقش آفرینی می کند. او به رونی کولمن سریال نون خ شهرت پیدا کرده است و به خاطر مدل رفتاری و کاراکتر خاصش از جذابیت خاصی برای مخاطبان برخوردار بوده.

صهبا شرافتی از عشق بازیگری تا نقش روناک در سریال نون خ

برعکس اینکه همه فکر می کندد صهبا شرافتی یک نابازیگر است اما باید گفت او از سن 10 سالگی در تئاتر سابقه کار دارد و در چندین فیلم به عنوان سیاهی لشکر حضور داشته است.

جالبترین قسمت ماجرا اینجا است که او در آزمون تست بازیگری سریال نون خ شرکت کرده و توانسته نظر سعید آقاخانی را به خود جلب کند. بازیگرانی که با آقاخانی کار کردند می دانند که آقاخانی چقدر در پروژه های کاری خود سختگیر است.

بیوگرافی صهبا شرافتی یا همان روناک در سریال نون خ

 

روناک در سریال نون خخانم شرافتی اصالتا کورد زبان است؛ او متولد کرمانشاه هست و ساکن این شهر می باشد. جالب است بدانید که شرافتی دانشجو است و در حال تکمیل تحصیلات خود است.

او سابقه زیادی در تلوزیون یا سینما ندارد؛ قبل از نون خ در چند فیلم و سریال محلی در نقش سیاهی لشکر ایفای نقش کرده بود اما با ساخت سریال نون خ توانایی هایش را نشان داد و امروز دیگر جزو بازیگران نوظهور و محبوب تلوزیون ایران است. او قبلا نقش هایی هم در تئاتر کرمانشاه داشته است.

حضور صهبا شرافتی برای نقش روناک در سریال نون خ برایش شهرت زیادی به همراه داشته است؛ مطمئنا او را در آینده در نقش ها و سریال های بیشتری خواهیم دید.

بازیگر نقش روناک در سریال نون خ از کی به این سریال اضافه شد؟

سریال نون خ به چهارمین فصل خود رسیده است. در فصل دوم سریال نون خ نقش یکی از دختران نورالدین خانزاده از سریال حذف شد و به جای آن روناک خواهرزاده نورالدین خانزاده به سریال اضافه شد. روناک دختری مرد هیبت است که تمام مردان روستا از اون می ترسند.

ین کاراکتر در فصل دوم حضور پررنگی در سریال نداشت اما به دلیل جذابیت کاراکتر و بازی خود خانم صهبا شرافتی در این نقش در فصل های بعدی این کاراکتر پر رنگتر شد و به نقش محبوبی در فصل های سوم و چهارم سریال نون خ درآمد که باعث شهرت این بازیگر تازه کار تلوزیون ایران شد.

در فصل چهارم کاراکتر روناک خواهرزاده نوری نقش مهم و پررنگی بر عهده دارد و از نقش های اصلی سریال به شمار می رود و جالب است که آقاخانی هنوز برای این نقش به خانم شرافتی اعتماد دارد.

سریال نون خ که نشان داده است در این 4 سال طرفداران زیادی پیدا کرده است به کارگردانی سعید آقاخانی هر سال آنتن شبکه اول سیما در نوروز را به خود اختصاص داده است. اولین فصل این سریال در نوروز 98 سریال نون خ توسط آقا خانی کارگردانی شد و و پس از موفقیت سریال تا نوروز 1401 این سریال ادامه پیدا کرده است.

نون خ

ماجرای اکانت های فیک اینستاگرام صهبا شرافتی

از نکات بد ، زننده و عجیب در خصوص خانم شرافتی این است که بعد از بازی نقش روناک در سریال نون خ برای این هنرمند جوان صفحات فیک و جعلی زیادی ساخته شد. با وجود این اتفاق خانم شرافتی مجبور شد صفحه اصلی اینستاگرام خود را به آدرس sahba_sherafati معرفی کند تا جلوی سوء استفاده شیادان را بگیرد.

بدون شک اعتماد کارگردان این اثر آقای سعید آقاخانی به بازیگران جوانی و جویای نامی چون خانم شرافتی و دیده شدن در یک سریال پر بیننده طنز همچون نون خ کی تواند ارزشمند باشد. این بازیگران می توانند از با با آقاخانی چیزهای زیادی یاد بگیرند و توانایی های خود را بروز دهند.

صهبا شرافتی در اینستاگرامش با انتشار عکس زیر نوشت: نقش خانم صهبا شرافتی در سریال نون خ طی 3 فصل اخیر خیلی پر رنگتر از قبل شده است که این موضوع نشان از استعداد بسیار بالای بازیگری این دختر جوان دارد و و اینکه توانسته نقش روناک در سریال نون خ را چنان توانمند سازد که که آقاخانی مجبور شود به این نقش فضای بیشتری بدهد.

دیالوگ های خاص و طنازانه ای که برای روناک در نظر گرفته شده به جذابیت این کاراکتر افزوده است و همچنین نوع خاص گریم این بازیگر باعهث شده تا روناک در سریال نون خ خیلی خوب دیده شود.

او در پیامی که در صفحه اینستاگرامش برای سعید آقاخانی در روز تولدش نوشته آورده است: ورود شما به زندگی، مصادف بود با بهترین روز زندگی من تولدت مبارک سعید آقاخانی ،ممنون که با من با صبر برخورد کرد و انرژی مثبت دادی.

نوشته های صهبا شرافتی نشان می دهد او تلاش زیادی برای رسیدن به بازیگری کرده است او در شرح عکسی که از خودش در سریال نون.خ منتشر کرده نوشته: برای خواسته هایت بجنگ و پیگیر باش و از هیچ چیز خجالت نکش.

عکس واقعی روناک در سریال نون خ

معنی اکسوال در اینستاگرام صهبا شرافتی

صهبا شرافتی در اینستاگرام فعال دارد و شخصیتی بسیار طنز دارد چراکه تازگی ها به زبان کره ای به همه مخاطبانش پیام داده که دوستشان دارد. او در یکی از استورهایش اخیرا خود را اکسوال معرفی کرده. اکسوال اصطلاحا به طرفداران گروه موسیقی اکسو گفته می شود که یک بند کره ای چینی است و در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت اس ام اینترتینمنت تشکیل شد.

موضوع فصل های مختلف سریال نون خ چه بوده است؟

نون خ سریال طنزی به کارگردانی سعید آقاخانی است که تاکنون ۴ فصل از آن ساخته شده است. این سریال را سعید آقاخانی کارگردانی می کند نویسنده اصلی آن امیر وفایی بود که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. نام «نون خ» برگرفته از نقش اصلی سریال است و حوادثی که برای این نقش اتفاق می افتد ماجرای این فیلم را تشکیل می دهد.

این سریال پر مخاطبترین سریال تلوزیرونی در نوروز ۱۳۹۸ بود. این سریال در سه فصل در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با داستان های متفاوت از شبکه یک سیما و شبکه تماشا پخش شده است و فصل چهارم آن هم اکنون در نوروز ۱۴۰۲ در حال پخش است ، همچنین این سریال سه سال از پربیننده ترین سریال های نوروزی صدا و سیما بوده است.

بازیگران سریال نون خ

محل تولید سریال نون خ

سریال نون-خ در استان کرمانشاه تصویربرداری آن شروع شده‌است و فضای این منطقه را به تصویر می‌کشد.روناک در سریال نون خ به ایفای نقش پرداخته است. در قسمت‌های مختلفی از سریال، از ترانه‌های هنرمندان کرد استان کردستان و آذربایجان غربی مانند مظهر خالقی، حسن زیرک و حسین صفامنش استان کرمانشاه بهره برده‌اند.

مشکل دیگری که در سریال وجود دارد، مکانی‌ست که داستان اصلی سریال طی می‌شود. منظور همان روستایی است که در سریال بازیگران اصرار دارند به آن بگویند «شهر»، که این موضوع در فصل اول باعث بازتابی منفی از سوی جامعه کُردها در ایران شد. عدم به تصویر کشیدن شهرهای کردنشین و نماهای این شهرها، یکی دیگر از مشکلات جدی این سریال است.

موسیقی سریال نون خ

با توجه به اینکه این سریال به قوم کرد ایران پرداخته، موسیقی آن نیز از نواهای این منطقه بهره برده است. در تیتراژ قسمت پایانی فصل دوم از این سریال که در نوروز ۹۹ پخش شد، شعری از ایرج دهقان ملایری توسط سید جلال محمدیان خوانده شد. در قسمت پایانی از فصل سوم این سریال ترانه قدیمی «لیلیم لی» با صدای حسین صفامنش و آهنگسازی صادق آزمند پخش شد؛ آهنگی که در واقع بازسازی یک موسیقی ترکیهای با شعری کُردی بود.

عمه ها در سریال نون خ

نورالدین خانزاده در سریال نون خ کیست؟

نور الدین خانزاده یا همان سعید آقاخانی همان کسیست که روناک در سریال نون خ را به همه معرفی کرد. سعید آقاخانی بازیگر، نویسنده و کارگردان تلویزیون و سینما، متولد 4 اسفند 1350 در بیجار است. سعید آقاخانی فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه تهران است و اصالتا کرد است و در میان 6 خواهر و برادر، فرزند چهارم است. سعید آقاخانی در سال 1373 در مجموعه طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری بازی کرد و در بین مخاطبین طرفداران زیادی پیدا کرد.هم اکنون سن او 49 سال است.

بیوگرافی سعید آقاخانی

نورالدین خانزاده

سعید آقاخانی ازدواج کرده و متاهل است، همسر وی خانم گلرخ حقیقی است، همسر او اهل شیراز است و نتیجه زندگی مشترکشان تا به این لحظه دو دختر است به نام دریا و خورشید میباشد.

این بازیگر معروف به عنوان بازیگری حرفه ای تئاتر در سال 1372 در مجموعه پرواز 57 به کارگردانی مهران مدیری بازیگری خودرا آغاز کرد . در حقیقت او در سال 1372 پا به عرصه ی نمایش گذاشت.

از دوستان خوب و صمیمی او میتوان به محسن تنابنده ، امیرجعفری ، علی شام بیاتی و امیر غفارمنش اشاره کرد که علاقه زیادی به آنها دارد و با رضا عطاران در دوران دانشجویی هم خوابگاهی بوده است.

افتخارات سعید آقا خانی در عرصه هنر

او برای بازی کردن در فیلم خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد مؤتمن برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر شده است و همچنین رقابت شدیدی با سیامک صفری که در فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی برای برنده شدن این سیمرغ داشته است.

دختران نور الدین خانزاده در سریال نون خ

علاوه بر روناک در سریال نون خ زنان دیگری در این سریال ایفای نقش کرده اند. در این سریال 4 بازیگر کرد تبار نقش دختران نورالدین خانزاده را بازی می کنند. در ادامه به معرفی این بازیگران خواهیم پرداخت.

بیوگرافی روژان بازیگر سریال نون خ

روزان سریال نون خ

خانم هدیه بازوند که در این سریال نقش (روژان) را بازی می کند، متولد سال 1366 و مرداد ماهی می باشد. در بندر عباس متولد شده است، اصالتا کرمانشاهی می باشد و در رشته مهندسی معماری تحصیل کرده است. خانم بازوند با بازی در سریال هشتگ خاله سوسکه و همچنین سریال نون خ به شهرت رسید. او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی شیدا یوسفی بازیگر سریال نون خ

نون خ

خانم شیدا یوسفی متولد سال 1365 و آذر ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و اصالتا کرد تبار می باشد، خانم یوسفی در رشته کارگردانی تحصل کرده و با بازی در سریال بچه مهندس شناخته شد، او سپس با بازی در سریال هایی همانند: رگ خواب و نون خ به شهرت رسید، او ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی شیرین بازیگر سریال نون خ

دختران نورالدین خانزاده

خانم ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ متولد سال 1366 و خرداد ماهی می باشد. خانم قاسمی متولد کرمانشاه است و در رشته گریم تحصیل کرده، او در ابتدا به عنوان گریمور فعالیت های خود را شروع کرد و سپس با بازی در سریال نون خ وارد دنیای بازیگری شد. او هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی صبا ایزدپناه بازیگر سریال نون خ

صبا ایزد پناه

صبا ایزدپناه بازیگر نقش کژال در سریال نون خ که حالا طرفداران زیادی دارد متولد سال 1356 و دی ماهی می باشد. او در نقش فرزند اول نورالدین خانزاده بازی می کند. صبا ایزدپناه متولد تهران است و در رشته بازیگری تحصیل کرده، عمده فعالیت او مربوط به تئاتر می باشد و با بازی در سریال نون خ به شهرت رسید، خانم ایزدپناه هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x