فیلم و سریال

زمان پخش دقیق سریال دردسرهای عظیم 1 + خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

سریال دردسرهای عظیم که در ژانر کمدی ساخته شده است به زودی از شبکه آی فیلم بطور مجدد پخش خواهد شد. در ادامه به زمان پخش و خلاصه داستان خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال تلویزیونی دردسرهای عظیم 1 در سال 1393 از شبکه سه سیما پخش شد و فصل دوم آن در ماه رمضان سال 1394 روی آنتن شبکه سه رفت. حال تقریبا پس از 9 سال این سریال به تلویزیون بازمی گردد.

زمان پخش سریال دردسرهای عظیم 1

این سریال از چهارشنبه ۲۴ آبان ماه جایگزین سریال چهاردیواری خواهد شد و هر شب ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

سریال دردسرهای عظیم

خلاصه سریال دردسرهای عظیم 1

لطیف «با بازی جواد عزتی» جوانی اسـت کـه ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می شود کـه وی را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگی‌اش را دگرگون می کند. بهار با بازی «الناز حبیبی» دختر زیبا و جوان اسـت کـه خواستگارهای زیادی دارد ولی تمایلی بـه ازدواج ندارد

او به همین دلیل برای خلاص شدن از دست خواستگارها از لطیف کمک می گیرد تا بعنوان خواستگار ساختگی با او نامزد کند. مادر بهار بـه‌خاطر نداشتن کار با این ازدواج مخالفت میکند. با پیدا شدن کار برای لطیف، گویا دردسرها بـه اتمام می رسد اما… .

سریال دردسرهای عظیم1 چند قسمت است؟

دردسرهای عظیم یک مجموعه تلویزیونی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای اسـت کـه در تابستان ۱۳۹۳ از شبکه ۳ سیما پخش شد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x