فیلم و سریال

سریال ادوارد عزیز (Dear Edward 2023)؛ داستان، معرفی بازیگران و نقد

سریال ادوارد عزیز در سال 2023 منتشر شده است و محصول کشور آمریکا می‌باشد. در این مطلب به معرفی بازیگران و خلاصه داستان سریال Dear Edward 2023 خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال ادوارد عزیز در ژانر درام ساخته شده و کارگردان آن جیسون کیتیمز (Jason Katims) می‌باشد. این سریال بر اساس یک رمان با همین نام که نویسنده آن ناپولیتانو  می‌باشد(Ann Napolitano)  تولید شده است. از جمله بازیگران سریال Dear Edward 2023 می‌توان به تیلور شیلینگ (Taylor Schilling)، کانی بریتون (Connie Britton)، برایان دارسی جیمز (Brian d’Arcy James)، رابین تانی (Robin Tunney) و کالین اوبراین (Colin O’Brien) اشاره کرد.

خلاصه سریال ادوارد عزیز

به طور خلاصه سریال ادوارد عزیز حول محور پسری دوازده ساله به نام ادوارد می‌چرخد که این نقش را کالین اوبراین ایفا می‌کند. او تنها کسی است که پس از یک سانحه هوایی زنده مانده است. این سریال زندگی افرادی که از آشنایان مسافران آن هواپیما هستند و جامعه‌های کوچک و دوستی‌هایی که پس‌ازاین سانحه به وجود می‌آیند نشان می‌دهد. برای ادامه داستان می‌توانید سریال Dear Edward 2023 را تماشا کنید.

سریال ادوارد عزیز Dear Edward 2023 چند قسمت است؟

زمان پخش سریال ادوارد عزیز اولین بار در تاریخ 3 فوریه 2023 برابر با 14 بهمن 1401 از Apple TV بود و پخش آن در تاریخ 24 مارس 2023 برابر با 4 فروردین 1402 به پایان رسید. تعداد قسمت‌های سریال ادوارد عزیز 10 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 50 دقیقه است.

سریال ادوارد عزیز چند قسمت است؟

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفته شد، سریال دارای یک فصل و ده قسمت است. در جدول زیر می‌توانید جزئیات مربوط به هر یک از قسمت‌های این سریال را بخوانید.

بازیگران سریال ادوارد عزیز

در ادامه با بیوگرافی برخی بازیگران سریال ادوارد عزیز Dear Edward 2023 آشنا خواهیم شد.

کانی بریتون در نقش دی دی

کانی بریتون در نقش دی دی سریال ادوارد عزیز

کانی بریتون یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 6 مارس 1967 برابر با 15 اسفند 1345 در شهر بوستون (Boston) در ایالت ماساچوست (Massachusetts) متولد شد. از جمله سریال‌های معروفی که کانی بریتون در آن‌ها حضور داشته است می‌توان American Horror Story: Murder House محصول 2011 را نام برد. او همچنین چند بار کاندید دریافت جوایزی مانند گلدن گلوب و Primetime Emmy شده بود. کانی بریتون در سریال Dear Edward 2023 در نقش کاراکتر دی دی (Dee Dee) بازی کرده است.

تیلور شیلینگ در نقش لِیسی کورتیس

تیلور شیلینگ در نقش لِیسی کورتیس سریال ادوارد عزیز

تیلور شیلینگ یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 27 جولای 1984 برابر با 5 مرداد 1363 در بوستون در ماساچوست متولد شد. از سریال‌های چند سال اخیر که تیلور شیلینگ در آن‌ها حضور داشته است می‌توان Orange Is the New Black را نام برد. او همچنین دو بار کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب و یک بار کاندید دریافت جایزه Primetime Emmy شده بود. تیلور شیلینگ در سریال Dear Edward 2023 در نقش کاراکتر لیسی کورتیس (Lacey Curtis) حضور دارد.

رابین تانی در نقش جین ادلر

رابین تونی در سریال ادوارد عزیز

رابین تانی یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 19 ژوئن 1972 برابر با 29 خرداد 1351 در شیکاگو (Chicago) متولد شد. سریال Prison Break از جمله سریال‌های معروفی است که رابین تانی در آن‌ها حضورداشته است. او در سریال ادوارد عزیز در نقش کاراکتر جین ادلر (Jane Adler) حضور دارد.

نقد سریال Dear Edward 2023 و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال Dear Edward 2023 و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در سه سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 7.2 از 10، 55 از 100 و 61 از 100 را به دست آورده است و گفته می‌شود فصل دوم برای آن تولید نخواهد شد. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که در مورد سریال ادوارد عزیز در سایت متاکریتیک قرار گرفته است مطالعه کنید.

Boston Globe / متیو گیلبرت: 80

یک سریال جدی و درام، هدف در این سریال این است که اثری باشد در مورد از دست دادن، جامعه و بهبودی. بدون شباهت به بسیاری از سریال‌های این روزها، مایل است که صد درصد یک رنگ و حقیقی باشد. بله، یک موزیک برای تاثیر گذاشتن روی افراد زیاد می‌شود، و بله، بعضی از اوقات تیرگی منتقل می‌شود. این سریال می تواند شما را به گریه دعوت کند و احتمالا شما مایل به پذیرفتن آن باشید.

Paste Magazine / رادیکا منون: 77

با وجود ضعف‌های آن، سریال ادوارد عزیز به عنوان یک نگاه مراعات‌کننده‌ی حال افراد دیگر به روش‌های متفاوتی که غم نشان داده می‌شود و اینکه جامعه چگونه می‌تواند التیام دهنده باشد، یک ورود خوش به گروهی از سریال‌های معروف و مهم تلویزیونی با موضوع سانحه هوایی دارد. حتی با وجود بعضی از روایت‌های ناپیوسته داستان، این سریال به خاطر بخش‌هایی که به خوبی اجرا شده‌اند ارزش دنبال کردن را دارد.

CNN / برایان لوری: 60

سریال ادوارد عزیز در حالی که در تراژدی موجود در آن درام و انعطاف پذیری را می‌یابد، سریالی است که به طور احساسی تولید شده و هرگز به طور کامل از داستان اولیه چالش برانگیز خود برنمی‌گردد. این سریال از اپل تی وی پلاس که قرار بود دلگرم کننده و امیدبخش باشد، به حدی ناخوشایند است که نمی‌تواند به طور کامل این ویژگی را داشته باشد.

Indie Wire / بن تراورس: 58

اگر نیاز به گریه دارید این سریال می تواند به شما کمک کند. اما حتی با حضور بریتون در نقش اصلی، مطمئن نیستم آخرین قسمت برای کاراکتر او قرار باشد که به بیش از پنج قسمت برسد چه برسد به 10 قسمتی که حضور داشت.

Time / جودی برمن: 50

بازیگران سریال ادوارد عزیز

یک ملودرام که به طور مایوس کننده‌ای جدی است. با وجود تعداد زیادی از اجراهای قابل، تعداد کمی از شخصیت‌ها زمان کافی در داستان این سریال دارند تا به کاراکتری بیشتر از انواع کاراکترهای معمولی با مشکلات عمومی تبدیل شوند. تنها استثناء تا پایان سرسری سریال Dear Edward 2023 داستان کودک باهوش، مضطرب، عصبانی و سرگردان یعنی ادوارد است.

Decider / جوئل کلر: 40

در سریال Dear Edward 2023 بعضی از بازیگران اجراهای خوبی داشته‌اند، اما تعداد زیادی از شخصیت‌هایی که به خوبی پرداخته نشده‌اند به طور تصادفی به این درام که به طور فوق العاده‌ای غم‌انگیز است وارد می‌شوند.

Variety / دنیل داداریو: 40

اقتباس ادبی هوشمندانه اما بد قواره و بدشکل، پر از نیت‌های خوب و کاراکترهای جالب، اما مدت فراتر از حد انتظار ده ساعت. تنها بازیگری که به نظر می‌رسد خیلی در حال خوش گذراندن است کانی بریتون است که در نقش دی دی صحنه را از آن خود کرده است.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x