فیلم و سریال

شروع سریال زخم کاری 3 به نام انتقام + بیوگرافی بازیگران و نقش هر یک + خلاصه داستان + زمان پخش 

سریال زخم کاری 3 به نام اتنقام با شروع دوباره خود، جنجال به پا کرد. زیرا در این سریال افراد مشهوری همچون جواد عزتی، کامبیز دیرباز، رعنا آزادی فر و بازیگرهای خبره دیگری ایفای نقش می کنند.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال زخم کاری 3 به نام انتقام به کارگردانی مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان ساخته شده است.  در ادامه به بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان این سریال می پردازیم.

خلاصه داستان سریال زخم کاری 3 به نام انتقام

زخم کاری 3 که به نام انتقام پخش می شود، در ادامه فصل دوم به ماجرا ادامه می دهد. مالک مالکی که در ابتدای فصل دوم کشته شده بود، حالا وارد بازی می شود و به فکر انتقام گرفتن از همه می باشد. در این راه همسر سابق مالک مالکی، سمیرا در مقابل او قرار می گیرد و ما شخصیت جدیدی از سمیرا می بینیم.

سریال زخم کاری 3 به نام انتقام چه زمانی پخش می شود؟

سریال زخم کاری 3 به نام انتقام از 25 خرداد روز جمعه در شبکه فیلیمو شروع به پخش شد. این سریال هر هفته جمعه پخش خواهد شد.

معرفی بازیگران سریال زخم کاری 3 به نام انتقام

  • جواد عزتی در نقش مالک مالکی
  • رعنا آزادی ور در نقش سمیرا
  • کامبیز دیرباز در نقش مسعود طلوعی
  • الناز ملک در نقش سیما
  • مهراوه شریفی نیا در نقش پانته‌آ
  • نجوا صاحب الزمانی در نقش الهام
  •  نگار نیکدل در نقش شیدا شفاعت
  • الهه حصاری در نقش کیمیا
  • سعید چنگیزیان در نقش ناصر ریزآبادی
  • مرتضی امینی تبار در نقش میثم مالکی

جواد عزتی در نقش مالک مالکی

جواد عزتی در نقش مالک مالکی

جواد عزتی متولد سال 1360 در 20 دی ماه می باشد. این بازیگر شهرت بسیاری دارد و در حال حاضر از پولسازترین بازیگران ایرانی می باشد. جواد عزتی در سریال زخم کاری نقش اصلی را بازی می کند که در فصل 3 شخصیت متفاوتی را نشان خواهد داد.

جواد عزتی از دانشگاه سوره در رشته تئاتر فارغ التحصیل شده است. شروع فعالیت او از سال 1375 در تئاتر است. او در سال ۱۳۷۹ با حضور در مجموعه تلویزیونی “قصه‌های شبانه” به کارگردانی سعید آقاخانی، اولین بار جلوی دوربین رفت.

اما نقطه عطف دوران حرفه‌ای او، بازی در سریال‌های طنز مهران مدیری، به خصوص “باغ مظفر” (۱۳۸۵) و “قهوه تلخ” (۱۳۸۹) بود که او را به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های کمدی تلویزیون ایران تبدیل کرد.

رعنا آزادی فر در نقش سمیرا

رعنا آزادی فر در نقش سمیرا

رعنا آزادی فر متولد سال 1362 در 17 فرودین می باشد. زادگاه این بازیگر تهران است. رعنا آزادی ور در فیلم های معروفی بازی کرده است و در حال حاضر به دلیل بازی در سریال زخم کاری به شهرت زیادی رسیده است. سمیرا در فصل 3 روبه روی مالک قرار می گیرد و همچنان داغدار فرزند از دست رفته خود است.

شروع فعالیت رعنا آزادی ور از سال 1382 با بازی در فیلم مارمولک است. کارگردانی این فیلم را کمال تبریزی انجام داده که منتقدان زیادی داشت.

معروف ترین فیلم هایی که رعنا آزادی فر بازی کرده است شامل:  ” پارک وی” (۱۳۸۵)، “ملک جمشید” (۱۳۸۷)، ” درباره الی” (۱۳۸۷)، “سعادت آباد” (۱۳۸۹)، “ورود ممنوع!” (۱۳۹۰)، “معادله منهای X” (۱۳۹۳)، “ابد و یک روز” (۱۳۹۴)، “رستاخیز” (۱۳۹۱)، “ماجرای نیمروز” (۱۳۹۵)، “لاتاری” (۱۳۹۵)، “مغزهای کوچک زنگ زده” (۱۳۹۶)، “تکیه گاه” (۱۳۹۷)، “من زاغم” (۱۳۹۸)، “خائن کشی” (۱۳۹۹) و “زخم کاری” (۱۴۰۰) به ایفای نقش پرداخته است.

کامبیز دیرباز در نقش مسعود طلوعی

کامبیز دیرباز در نقش مسعود طلوعی

کامبیز دیرباز متولد سال 1354 در 12 شهریور می باشد. شروع فعالیت او از سال 1376 با بازی در تئاتر است. اولین باری که جلوی دوربین رفت در سال 1378، با بازی در “دختران انتظار” به کارگردانی مهرزاد میناوند بود.

کامبیز دیرباز در سریال زخم کاری، تغییر اساسی در خانواده مالکی ایجاد کرد و باید دید که در این فصل چه شخصیتی را نشان می دهد.

دیرباز از سن جوانی به بازیگری علاقه زیادی داشت و  فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. دیرباز در سال ۱۳۸۷ با همسرش، «مهناز افشار»، بازیگر زن ایرانی، ازدواج کرد و پس از مدتی از وی جدا شد.

الناز ملک در نقش سیما

الناز ملک در نقش سیما

الناز ملک متولد سال 1995 در 10 دسامبر است. این بازیگر جوان به دلیل بازی در سریال های نمایش خانگی به شهرت رسیده است. این بازیگر در موسسه ای به نام آزاد، دوره بازیگری خود را دیده است.

الناز ملک با بازی در سریال زخم کاری به شهرت زیادی رسی. این بازیگر استعداد خود را در این سریال به خوبی نشان داد.

فیلم های مشهوری که الناز ملک دارد، شامل: سریال سقوط (۱۴۰۱)، سریال زخم کاری (۱۴۰۰-۱۴۰۱)، فیلم درام خانوادگی زیرنویس دارد (۱۴۰۲) است.

مهراوه شریفی نیا در نقش پانته‌آ

مهراوه شریفی نیا در نقش پانته‌آ

مهراوه شریفی نیا در سال 1360 به دنیا آمده است. شریفی نیا جز بازیگران محبوبی است که از ابتدای کار خود شناخته شده می باشد. این بازیگر توانمندی خود را در تمامی فیلم هایی که بازی کرده است، به خوبی نشان داده.

مهراوه شریفی‌نیا فعالیت خود را در سن ۸ سالگی با بازی در فیلم “دزد عروسک‌ها” به کارگردانی محمدرضا هنرمند آغاز کرد. او در این فیلم در کنار مادرش، آزیتا حاجیان، به ایفای نقش پرداخت و موردتوجه منتقدان و تماشاگران قرار گرفت.

نجوا صاحب الزمانی در نقش الهام

نجوا صاحب الزمانی در نقش الهام

صاحب الزمانی با بازی در سریال زخم کاری به شهرت رسیده است. این بازیگر از سال ۱۳۹۵ فعلیت خود را در سینما و تلویزیون آغاز کرده است.  استادان بازیگری او پانته‌آ پناهی و رضا گوران می باشد.

صاحب الزمانی تاکنون در دو سریال “خط تماس” و “روزهای ابد” ساخته جواد شمقدری و “پرگار” ساخته شهرام شاه حسینی به ایفای نقش پرداخته است. او به جز بازیگری، به کارهایی مانند عکاسی و نقاشی نیز علاقه دارد.

الهه حصاری در نقش کیمیا

الهه حصاری در نقش کیمیا

الهه حصاری متولد سال 1369 در مرداد ماه می باشد. این بازیگر تقریبا از فصل یک سریال زخم کاری حضور د اشت و مثل اینکه در فصل 3، انتقام نقش بیشتری دارد.

تحصیلات این بازیگر در رشته کاردانی تربیت بدنی و کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی می باشد. همچنین در حال حاضر مجرد می باشد و با دو خواهر خود زندگی می کند.

الهه حصاری در سن 18 سالگی پس از اتمام دوره های بازیگری در سال 1387 مقابل دوربین فیلم سینمایی نارنجی به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده قرار گرفت.

انتهای مطلب/آ.ع

 

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x