سلبریتی ها

شیدا مقصودلو همسر ژوزه مورایس کیست؟ + بیوگرافی و عکس عروسی

در این مطلب به معرفی شیدا مقصودلو همسر سرمربی سپاهان، ژوزه مورایس خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ شیدا مقصودلو بازیگر جوان ایرانی است که اخیرا با سرمربی سپاهان ژوزه مورایس ازدواج کرد. این بازیگر در چند فیلم از جمله فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی بازی کرده‌است.

بیوگرافی شیدا مقصودلو

شیدا مقصود لو در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. درمورد خانواده او اطلاعات زیادی در دسترس نیست و بیشتر اطلاعات مربوط به حرفه بازیگری و دوران بعد از ازدواجش با سرمربی سپاهان است. این بازیگر جوان با شرکت در کلاس های بازیگری وارد عرصه هنر شد و سعی کرده خانواده‌اش را از حاشیه دور نگه‌دارد.

ازدواج شیدا مقصودلو ژوزه مورایس

خانم مقصودلو یک هفته پیش با سرمربی سپاهان ژوزه مورایس ازدواج کرد او و همسرش ۳۴ سال با هم فاصله سنی دارند نکته جالب این است که سرمربی سپاهان برای ازدواج با این بازیگر ایرانی تصمیم گرفت مسلمان شود. آنها عکس‌هایی از همدیگر در صفحه مجازی‌شان به اشتراک گذاشتند و این ازدواج را اعلام کردند.

همسر شیدا مقصودلو؛ ژوزه مورایس

ژوزه مانوئل فریرا ده مورایس (José Manuel Ferreira de Morais) روز 5 مرداد 1344 در شهر لیسبون پرتغال در خانواده ای متوسط به دنیا آمده و اصالت آنگولایی دارد. این سرمربی پرتغالی سابقه هدایت باشگاه سپاهان اصفهان، چونبوک موتورز و الهلال عربستان را در کارنامه خود دارد. همچنین مورایس در باشگاه های پورتو، رئال مادرید، چلسی و اینتر میلان دستیار اول ژوزه مورینیو بوده است.

همسر ژوزه مورایس

کادو ولنتاین ژوزه مورایس به شیدا مقصودلو

ژوزه (محمد) مورایس 58 ساله به مناسبت روز عشق برای همسر ایرانی خود عروسک خرس بزرگ به همراه گل خریده است.

کادو ولنتاین ژوزه مورایس به شیدا مقصودلو

عکس عروسی شیدا مقصودلو

عکس عروسی شیدا مقصودلو

سابقه هنری شیدا مقصودلو

شاید مهم ترین فیلم شیدا مقصدلو  بازی در «قهرمان» اصغر فرهادی باشد که خانم بازیگر در این فیلم، کنار چهره هایی همچون امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدر عرفایی و… به ایفای نقش پرداخت. شیدا مقصدلو در این فیلم نقش منشی رادمهر را برعهدا داشت.

عکس شیدا مقصودلو

در حال حاضر فیلم هایی که شیدا مقصدلو در آن بازی کرده به همین جا ختم می‌شود و باقی فیلم شناسی و آثار بازیگری اش مربوط می‌شود به حضور در نمایش‌هایی از جمله؛ چند تکه لغزان، لوله، آرش، تورنج، نشانی.

عکس شیدا مقصودلو خارج کشور

عکس شیدا مقصودلو در خارج کشور

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x