فناوری

اطلاعات مهمی که از ماکت آیفون 16 به دست می آوریم

طبق جدیدترین تصاویر منتشر شده از ماکت آیفون 16، چینش لنز گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس عمودی خواهد بود. همچنین تغییر دیگر نسبت به نسخه قبلی ضخامت مگ سیف در گوشی‌های نسل جدید کمتر از نسل قبلی شده است.

به گزارش پارت نیوز؛ تصاویر جدیدی منتصب به ماکت گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ منتشر شده است در این مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت.

در این تصاویر، ابعاد گوشی‌ها و همچنین چینش دوربین‌ها در قاب پشتی تغییر کرده است. البته عمده این تغییرات به گوشی‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس مرتبط خواهند بود. گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرومکس نیز نسبت به نسل قبل دستخوش تغییرات نامحسوسی شده‌اند.

یکی از خبرگزاری‌های معروف فرانسوی به انتشار تصاویری از ماکت گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ مدعی است که این تصاویر، طراحی نهایی گوشی‌های آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پلاس، آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرومکس را نشان می‌دهد. قبل از این خبر نیز گفته می‌شد که اپل قصد دارد چینش دوربین گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ را تغییر دهد.

چینش لنز دوربین گوشی‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس به صورت عمودی تغییر یافته و ظاهری شبیه به لنز دوربین گوشی‌های آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲ را به خود گرفته است. همچنین گفته می‌شود که گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرومکس قابلیت فیلمبرداری سه بعدی خواهند داشت.

آیفون 16

یکی دیگر از تغیراتی که گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ نسبت به مدل‌های نسل قبلی دارد، قابلیت مگ‌سیف خواهد بود. در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که حلقه‌ شارژ MagSafe در آیفون ۱۶ پرو نسبت به حلقه‌ شارژ MagSafe در آیفون ۱۵ پرو باریک‌تر شده است. علاوه بر این، برآمدگی لنز دوربین‌ها نیز در گوشی‌های نسل جدید کمتر از گوشی‌های نسل قبلی خواهد بود.

پیش‌تر نیز گفته می‌شد که این شرکت آمریکایی قصد دارد تمامی کلید‌های مکانیکی گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ ار به کلید‌های خازنی تغییر دهد. انتظار می‌رود که از این گوشی‌ها در اواخر تابستان ۱۴۰۳ رونمایی شود. در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل چه تصمیمی را برای گوشی‌های خانئاده آیفون ۱۶ اتخاذ می‌کند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x