فیلم و سریال

بازیگران سریال پدر قهوه؛ خلاصه داستان و تاریخ انتشار

سریال پدر قهوه جدیدترین ساخته مهران مدیری است که به زودی پخش خواهد شد.

به گزارش پارت نیوز؛ مهران مدیری سریال پدر قهوه را در سکوت خبری برای پلتفرم های نمایش خانگی خواهد ساخت.

خلاصه داستان سریال پدر قهوه

امیر برادران سرپرست نویسندگان «پدرِ قهوه» است و داستان سریال درباره خانواده‌ای است که دست به واردات قهوه به ایران می‌زنند تا جایی که به پدرِ قهوه ایران مشهور می‌شوند.

زمان انتشار پدر قهوه

این سریال کمدی در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. براساس برخی اخبار، این سریال از تابستان پخش خواهد شد.

بازیگران سریال پدر قهوه

گویا قرار است ژاله صامتی بازیگر نقش اول زن این سریال باشد. مهران مدیری نقش رئیس مافیای قهوه را در این مجموعه ایفا کند و سام درخشانی هم یکی از نقش‌های محوری را بر عهده بگیرد. همچنین از ترکیبی که برای بازیگران در نظر گرفته شده، می‌توان از همین حالا فضای کمدی کار و شباهتش با آثاری مانند مرد هزار چهره یا هیولا را پیش بینی کرد.

مهران مدیری

مهران مدیری در سریال پدر قهوه

مهران مدیری بازیگر، کارگردان و مجری پرآوازه کشورمان متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران است. وی دانشگاه را بخاطر حضور در جنگ تحمیلی ناتمام گذاشت.  این هنرمند ورود به عرصه هنر را از تئاتر شروع کرد و با کارگردانی درخشید، حالا قدرتمندترین چهره سیاسی فرهنگی ایران به شمار می رود.

ژاله صامتی

ژاله صامتی در سریال پدر قهوه

ژاله صامتی بازیگر زن ایرانی، متولد سال 1351 در تهران دیده به جهان گشود. وی اصالت لرستانی دارد. او فارغ التحصیل در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر تهران است. ژاله صامتی از همان دوران کودکی به حرفه بازیگری علاقمند بوده و به همین دلیل در رشته تئاتر به تحصیل پرداخت. فعالیت هنری خود را در سال 1372 با نقش آفرینی در فیلم «دت یعنی دختر» شروع به فعالیت کرد.

سام درخشانی

سام درخشانی در سریال پدر قهوه

سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۳۱ تیر سال ۱۳۵۴ در خیابان ولیعصر تهران به دنیا آمد و بزرگ شده همان منطقه است. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پنج نفره بزرگ شد، پسر بزرگ خانواده است و یک خواهر کوچکتر به نام پانته آ و یک برادر به نام شهریار دارد.

پرویز درخشانی پدر سام درخشانی یازدهم مردادماه سال ۹۲ بر اثر سکته مغزی درگذشت و این ماجرا یکی از تلخ ترین اتفاقات زندگی این هنرمند کشورمان بود. سام درخشانی دیپلم رشته تجربی دارد و با وجود قبولی دانشگاه در رشته تئاتر از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x