ارز دیجیتال

پیش بینی و تحلیل فنی بیت کوین؛ 18 اردیبهشت 1403

بازار بیت کوین در ابتدا در روز دوشنبه افزایش یافت، اما به نظر می رسد که هنوز تردیدهای زیادی وجود دارد. روند کلی هنوز مثبت است، اما در این مرحله، منطقی است که می‌توانیم شاهد «خرید در نزول» باشیم.

به گزارش پارت نیوز؛ بیت کوین ابتدا در روز دوشنبه افزایش یافت، اما برخی از سودهای اولیه را پس داده است، زیرا به نظر می رسد ما همچنان شاهد مقاومت در بالا خواهیم بود. این تعجب بزرگی نیست زیرا رک و پوست کنده، بیت کوین بازاری است که در سناریویی که ما نمی دانیم بانک های مرکزی چه می کنند، بی ثبات باقی می ماند. وقتی صحبت از بانک های مرکزی و تصمیم گیری در مورد نرخ بهره می شود، سؤالات زیادی وجود دارد.

البته، این تأثیر عمده ای بر بیت کوین دارد، که مستقیماً از نیاز به اجتناب از چاپ بانک مرکزی ایجاد شده است. بنابراین، با وجود این، ما به چاپ بیشتری نیاز داریم تا بیت کوین در بلندمدت بالاتر رود. این سناریویی است که فکر می‌کنم همچنان شاهد کاهش خریداران باشیم و 60000 دلار زیر آن سطح حمایت بالقوه است.

اگر بتوانیم از سطح 66000 دلار عبور کنیم، این امکان وجود دارد که بیت کوین بتواند به سطح 73000 دلار بازگردد، و من فکر می کنم با توجه به زمان کافی این اتفاق می افتد. اما در حال حاضر، ما باید پایه‌ای را که در آن سطح 60000 دلاری فوق‌الذکر ساخته بودیم مستحکم کنیم. اگر بخواهیم به زیر آخرین نوسان که به سطح 57000 دلار نزدیک‌تر بود سقوط کنیم، فکر می‌کنم به سطح 52000 دلار می‌رسیم که ما را در سایت‌های متحرک نمایی 200 روزه قرار می‌دهد.

صرف نظر از اینکه من هیچ علاقه ای به تلاش برای کوتاه کردن این بازار ندارم. من فکر می‌کنم این یکی از مواردی است که در نهایت احتمالاً بالاتر می‌رود یا حداقل برای مدتی به سمتی می‌رود که سعی کند از فوم استفاده کند و بنابراین در نهایت به اندازه کافی پایه و ثبات ایجاد می‌کند که مردم دوباره شروع به ریختن پول به بیت‌کوین کنند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x