فیلم و سریال

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال غربت + خلاصه داستان

سریال غربت، در سال 1403 به کارگردانی امیر پورکیان ساخته شده است. در ادامه بیوگرافی بازیگران این سریال را در اختیار شما می گذاریم.

به گزارش پارت نیوز؛ ژانر سریال غربت، درام – جنایی می باشد. تهیه کننده این سریال صادق یاری است که به صورت اختصاصی از شبکه نماوا پخش می شود.

جدول مشخصات کلی سریال غربت

نام سریال: سریال غربت
سال ساخت: 1403
ژانر: درام – جنایی
نویسندگی و کارگردانی: امیر پورکیان
 تهیه کنندگی: صادق یاری
تعداد فصل: 1

خلاصه داستان سریال غربت

خلاصه داستان سریال غربت به اینگونه است که: تعدادی از زنان یک کارتل مواد مخدر تصمیم به فرار و مهاجرت می‌گیرند و در این مسیر برای فرار از جبر صاحب کارشان می‌بایست از سد او گذر کنند…

زمان پخش سریال غربت از شبکه نماوا

سریال غربت هفته ای یک بار هر دوشنبه از شبکه نماوا پخش می شود. این سریال در ساعت 21:30 پخش می شود.

معرفی بازیگران سریال غربت

  • آناهیتا درگاهی
  •  مهدی حسینی نیا
  •  بهاره کیان افشار
  •  حسین مهری
  •  ترلان پروانه
  •  سوسن پرور
  •  مهدی میامی
  • لادن ژافه وند
  •  حسین مسافر آستانه
  •  فرید قبادی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی در تاریخ 7 بهمن 1365 متولد شده است. وی با اشکان خطیبی ازدواج کرده است و مدرک تحصیلی او  ارشد نقاشی می باشد. آناهیتا درگاهی، از کئدکی نقاشی می کرده و چندین گالری در این خصوص برگذار کرده است.

 مهدی حسینی نیا

 مهدی حسینی نیا در سریال غربت

مهدی حسینی نیا در سریال غربت نقش آفرنیی کرده است. وی در تاریخ 28 شهریور 1360 متولد شده است. همچنین محل تولد او شیراز می باشد. مهدی حسینی نیا از سال 1392 فعالیت جدی خود را در حرفه ی بازیگری آغاز کرد و با هنرنمایی  در فیلم “روایت ناپدید شدن مریم” میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار در تاریخ 10 اردیبهشت 1362 متولد شده است. وی لیسانس کامپیوتر دارد و هنوز ازدواج نکرده است. شروع فعالین کیان افشار از سال 1383می باشد.

 حسین مهری

 حسین مهری

حسین مهری در تاریخ 23 آبان 1363 متولد شده است. وی متاهل است و با آوا طلا ازدواج کرد. حاصل این ازدواج یک یک پسر به نام آریا می باشد.

 ترلان پروانه در سریال غربت

 ترلان پروانه در سریال غربت

ترلان پروانه هنرپیشه اهل ایران متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز است که از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز نمود. او در جشنواره بین ‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید برنده پروانه زرین به عنوان بهترین بازیگر دختر در سال ۱۳۹۰ شد.

سوسن پرور

سوسن پرور

سوسن پرور متولد 23 اسفند 1354 در اراک است. این چهره فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و کارگردان تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. سوسن پرور سابقه فعالیت در بخش های مختلف هنری اعم از نویسندگی، کارگردانی، بازیگری در تئاتر، تلویزیون و سینما را دارد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x