جامعه

فروشگاه دکورا استور، فروشگاه خرید ساعت لوتوس در تهران

شما با استفاده ازمدل‌های مختلف ساعت لوتوس روستیک، می‌توانید دکوراسیونی ساده و در عین حال جذاب به سبک روستیک را طراحی کنید. در دیزاین به سبک روستیک، سعی بر آن است تا با استفاده از اکسسوری‌های منزل شیک با طراحی ساده، فضایی طبیعی و روستایی ایجاد شود. به همین منظور برند لوتوس دست به ابتکار زده و با ترکیب فلز و چوب طبیعی، ساعتی لوکس با طراحی شکیل به سبک روستیک تولید کرده است. شما می‌توانید با استفاده از این محصول، فضایی گرم، صمیمی و در عین حال ساده و بی‌آلایش را به نمایش بگذارید. فروشگاه دکورا استور به عنوان یکی از نمایندگی های ساعت لوتوس در تهران، انواع ساعت لوتوس دیواری را عرضه می کند.

با خرید ساعت لوتوس چند زمانه، منزل خود را جهانی کنید

یکی از انواع جذاب ساعت دیواری لوتوس ، ساعت چند زمانه آن با صفحه بزرگ است که در چندین مدل مختلف تولید شده است. طراحی این ساعت به گونه‌ای است که شما می‌توانید از آن در دیزاین منزل یا محل کار خود استفاده کنید. این ساعت با نمایش چندین زمان از نقاط مختلف جهان، به عنوان یکی از جذاب‌ترین ساعت‌های جهان‌نما محسوب می‌شود. این ساعت بزرگ با فریم چوبی به شکلی طراحی شده است که توجه سایرین را به راحتی جذب دکوراسیون مدرن فضای مورد نظر می‌کند. در طراحی این ساعت 5 زمانه لوکس، ساعت اصلی نشانگر ساعت رسمی تهران و 4 ساعت کوچک‌تر نشانگر زمان توکیو، پاریس، نیویورک و لندن هستند. بنابراین، شما می‌توانید با تهیه و نصب این ساعت یونیک، در یک زمان از ساعت رسمی 5 نقطه مهم در جهان مطلع شوید. نصب این ساعت در هتل نیز می‌تواند ایده جذابی به نظر برسد.

ساعت دیواری لوتوس فلزی مناسب چیدمان مدرن و لاکچری فضا

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دکوراسیون مدرن علاقه‌مند هستید، ما ساعت دیواری لوتوس فلزی با مدل‌های متنوع را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ساعت‌های فلزی از ظاهری چشمگیر و خاص برخوردارند که می‌توانند توجه سایرین را به خود جلب کنند. ساعت لوتوس فلزی به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند در منزل یا حتی محل کار نصب و جلوه جذابی به محیط پیرامون خود ببخشد.

برای خرید آنلاین انواع ساعت لوتوس به سایت دکورا استور decorastore1.ir مراجعه کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x