فیلم و سریال

فصل دوم سریال آرکین (Arcane) کی پخش می شود؟

شبکه نتفلیکس، رسما تاریخ انتشار فصل دوم سریال آرکین (Arcane) را اعلام کرد. این سریال انیمیشنی، نخستین بار سال 2022 از نتفلیکس پخش شد.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال انیمیشنی پرطرفدار Arcane، در سال 2022 توسط شرکت «Riot» تولید شد و به عنوان یکی از پروژه‌های وسیع این شرکت، موفقیت بسیار بزرگی را به دست آورد.

سریال آرکین (Arcane)، براساس جهان بازی‌های ویدئویی League of Legends ساخته شده و گسترش یافته است. پس از پخش فصل اول و موفقیت چشم‌گیر این انیمیشن، سرویس استریم نتفلیکس آن را برای فصل دوم تمدید، و بلاخره پس از چندین ماه انتظار، تاریخ انتشار فصل دوم را نیز اعلام کرد.

چندی پیش، اطلاعات جدیدی از انیمیشن آرکین در توئیتر منتشر شد که نشان می‌دهد که فصل دوم این سریال محبوب، در نوامبر 2024 (آبان/آذر 1403) منتشر خواهد شد. طبق اعلام برنامه‌های شبکه نتفلیکس، تمام قسمت‌های این فصل نیز مانند فصل اول، به صورت همزمان در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. اطلاعات تکمیلی درباره فصل 2 این انیمیشن، احتمالاً در رویداد «Netflix Geeked» اعلام خواهد شد. این رویداد به مدت یک هفته، از 15 آبان تا 21 آبان جریان خواهد داشت.

پیش از انتشار این خبر، قرار بود که فصل دوم این انیمیشن در سال 2025 منتشر شود. شرکت «Riot» اعلام کرد که تمامی بازی‌ها و سریال‌های جدیدشان، اکنون به عنوان اولویت اصلی تلقی می‌شوند. بنابراین انیمیشن سریالی آرکین ، اکنون تأثیر بسیار بیشتری نسبت به گذشته دارد و به عنوان یک نیروی محرکه در جهان «Riot Games» شناخته می‌شود.

Arcane، درباره دو خواهر است که در کودکی از هم جدا می‌شوند و در طرف مقابل درگیری‌های شهر «پیلتاور» بر سر فناوری «Hextech» قرار می‌گیرند. این فناوری، پتانسیل پیشرفت عظیم یا نابودی کامل جهان را دارد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x