فوتبال

فوتبال ایران هیچ رشدی ندارد!

مهدی طارمی کاپیتان شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان از وضعیت فوتبال کشور انتقاد کرد و بیان داشته با امکاناتی که فوتبال ایران دارد ما در حال پسرفت هستیم.

به گزارش پارت نیوز؛ مهدی طارمی درباره حمایت مسئولان از تیم ملی و افزایش امکانات برای فوتبال ایران گفت: ما هیچ وقت امکانات لازم برای قهرمانی را نداشتیم و این باعث شده حداقل توقعات کمتر شود. با ذوق و شوق تمام کن و بجنگ شاید دو یا سه بازی کار کند، اما همیشه کار نمی کند و ما چیزی را از دست می دهیم.

باید شرایطی فراهم شود تا فوتبال ایران پیشرفت کند. با تمام احترامی که برای همه تیم های لیگ قائلم، باید بگویم که فوتبال ما در حال نزول است و نیاز به فکر اساسی دارد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه هیچ وقت امکانات مناسبی برای رسیدن به قهرمانی نداشتیم، گفت: فوتبال ایران رو به عقب است.

مهدی طارمی پس از پیروزی 5 بر صفر ایران مقابل ترکمنستان گفت: بازی بسیار خوبی بود. همانطور که می بینید در هر دو نیمه موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم. ما سعی کردیم مردم را خوشحال کنیم. از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم. آنها به ما انگیزه دادند تا بهتر بازی کنیم. انتظار چنین حمایتی را نداشتیم.

وی درباره انتظارات تیم ملی برای صعود از دور اول جام جهانی گفت: هیچی، پیشرفت ما قطعی است.ضمن اینکه شرایطی ایجاد شد که بازیکنان زیادی تغییر کردند و این کار را بسیار سخت کرد. بازی های آسانی نداریم و نمی توان گفت قطعا پیشرفت کرده ایم. تلاش ما این است که بهترین عملکرد را برای جام جهانی داشته باشیم. البته ما قدم به قدم جلو می رویم و فعلا به بازی بعدی خود فکر می کنیم.

مهاجم تیم ملی افزود: ما گروهی هستیم که همه دور هم جمع شده ایم. با این حال به عنوان کاپیتان تیم اگر بچه ها ما را بپذیرند تمام تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت انجام می دهیم و متحد و یکپارچه خواهیم بود تا با بهترین عملکرد مردم را راضی کنیم.

طارمی درباره اضافه شدن بازیکنان جوان به تیم ملی گفت: ما جوانان خوبی داریم، البته در تمرینات ناهماهنگی هایی وجود داشت که طبیعی است.در مجموع بازیکنان خوبی از نظر فردی دعوت می شوند و مربیان آنالیز کردند. زیاد و از آنها دعوت کرد، چون می دانستند این بازیکنان می توانند به تیم ملی کمک کنند.

وی با اشاره به ناراحتی مردم پس از حذف تیم ملی از جام ملت ها خاطرنشان کرد: زیاد به گذشته فکر نمی کنم و سعی می کنم جلو بروم. دیگر نمی توانید کاری کنید که گذشته کار کند. من فقط به بازی بعدی فکر می کنم و دوست ندارم در مورد بازی های جام ملت ها صحبت کنم.طارمی درباره حضور 25 هزار تماشاگر در این دیدار گفت: از همه هوادارانی که در این هوای سرد آمدند تشکر می کنم. سرمایه ما هواداران هستند و انرژی آنها باعث شد بازی بهتری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه خروج از گروه مقدماتی کار آسانی نبود، گفت: امروز دیدید که کره با تساوی به پایان رسید. تبدیل شود. نتایجی حاصل شد که هیچ کس تصورش را نمی کرد. فوتبال در برابر تیم هایی که کوچکتر می دانیم آسان نیست، ما سعی می کنیم بهترین کار را انجام دهیم.

وی در مورد حمایت مسئولان از تیم ملی و افزایش امکانات برای فوتبال ایران، گفت: ما هیچ وقت امکانات قهرمانی را نداشتیم و همین باعث شد که توقعات کم شود. شاید دو یا سه بازی کار کند، اما همیشه کار نمی کند و ما چیزی را از دست می دهیم. باید شرایطی فراهم شود تا فوتبال ایران پیشرفت کند. با تمام احترامی که برای همه تیم های لیگ قائلم، باید بگویم که فوتبال ما رو به عقب است و نیاز به تفکر اساسی است.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x