خودرو

قوی ترین و بهترین ماشین های آفرود جهان در سال 2023 + عکس

امروزه با توجه به افزایش سفرهای آفرودی بازار خودروهای آفرود در حال انفجار است. اگر شما نیز دوست دارید با بهترین خودروهای آفرود جهان آشنا شوید با ما همراه باشد.

به گزارش پارت نیوز؛ میل مردم به هیجان، سرعت و ماجراجویی‌ طرفداران خودروهای آفرود را در جهان دوچندان کرده است. برای آشنایی با بهترین ماشین های آفرود جهان با ما همراه شوید.

برترین آفرود

بسیاری از خودروهای خوب امروزی برای عبور از موانع و جاده‌های سخت طراحی شده‌اند. این خودروها که آفرود نامیده می شوند شکل ظاهری کاملاً متفاوتی نسبت به خودروهای معمولی دارند. در ادامه با این خودروها بیشتر آشنا می شویم.

بهترین ماشین های آفرود جهان در سال 2023

خودرو های آفرود دارای قدرت بالا، موتورهای قوی‌، قاب‌های تقویت‌شده، سیستم تعلیق محکم و سفت‌ و گشتاور بسیار بالا می باشند. چند مورد از این آفرودهای غول پیکر و پرطرفدار را معرفی خواهیم کرد.

فورد برانکو 2023

فورد برانکو آفرود

این خودروی جدید که هنوز از گرد راه نرسیده توانسته نظر بقیه را به خود جلب کند. اولین عرضه ی این خودرو در سال 2020 اتفاق افتاد. حال پس از مدت ها توانسته به خواسته وهیاهوی طرفداران خود پاسخ بدهد.

این خودرو رانندگی بهتر و توانایی بیشتری نسبت به رانگلر مشابه دارد و می‌توانید در بسیاری از تریم ها آن را با یک دست هندلینگ کنید.

تویوتا تاکوما TRD پرو ۲۰۲۲

بهترین خودروهای آفرودی جهان

خودروی تویوتا تاکوما به دلیل امکانات جدیدی که دارد مانند فیس لیفت، کیت بالابر و برخی ویژگی‌های جدید دیگر توانسته در گروه بهترین خودروهای آفرود جهان قرار بگیرد.

تویوتا تاکوما TRD Pro به شکلی ویژه با اگزوز (cat-back) عرضه می‌شود. نکته ی ویژه در این نوع اگزوز خودروها این است که با تمیز نگه داشتن آن با مبدل کاتالیزوری، قدرت بیشتری می توان از آن دریافت کنید.

از مشخصات فنی و ویژه ی این خودرو می توان به صفحات لغزند TRD Pro، سیستم ریلی استاندارد، شوک‌های بای پس داخلی FOX و نشان‌های ویژه اشاره کرد.

یکی از نکته های قابل توجه درمورد تویوتا تاکوما این است که قیمت مناسبی دارد. بنابراین این خودروی زیبا و توانمند انتخابی عالی در میان علاقه مندان مبتدی به آفرود می باشد. علاقه مندانی که به دنبال خودرویی مقرون به صرفه و قدرتمند هستند.

جیپ رانگلر۲۰۲۳؛ از بهترین خودروهای آفرود جهان

جیپ آفرود بزرگ

رانگلر یا به عبارتی پرطرفدارترین و محبوب ترین نوع جیپ، خودروی آفرود آمریکای شمالی می باشداین خودروی قدرتمند می‌تواند از موانع و خیلی از جاده‌های سخت به آسانی عبور کند.

لندرور دیفندر ۲۰۲۳

خودروهای آفرود و شاسی بلند

دیفندر 2023 یک خودروی افسانه ای و هیجان انگیز است. این طراحی این خود روی محبوب بسیار ساده است. بسیاری معتقد اند این سادگی باعث افزایش محبوبیت آن شده است. مدل جدید و قدرتمندتر این خودرو، موفقیتی بزرگ در فناوری و طراحی نسبت به نسخه اصلی آن می باشد.

مرسدس بنز G کلاس ۲۰۲۲؛ از بهترین ماشین های آفرود جهان

بنز آفرود

به جرات می توان گفت این خودروی گران قیمت و فوق العاده آفرودی بسیار قدرتمند می باشد. قیمت این خودرو بیش از دو برابر رانگلر است. این موضوع می تواند به نحوی نشان از توانمندی آن باشد. به طور مثال این خودرو با سه دیفرانسیل قفل کننده، در هیچ جاده ای کم نمی آورد.

شورولت سیلورادو ZR2 2022

شورولت سیلورادو ZR2 2022 آفرود

اگر قدرت بکسل خودروی آفرود مدنظرتان است. می توانید روی این خودرو حساب ویژه ای باز کنید. در این خودرو اندازه و ابعاد نکته ی قابل توجهی است. مدل جدید این خودرو در مکان های کوچکی که مدل های قدیمی عبور می کردند نمی تواند عبور کند.

شورولت کلرادو ZR2 2023

بهترین خودروهای آفرود جهان در سال 2023

شرولت کرادو نیزجز بهترین خودروهای آفرود جهان می باشد. در این خودرو یکسری امکانات وجود دارد که آن را متمایز می کند. از جمله ی این موارد می توان به دیفرانسیل‌های جلو و عقب، مجموعه‌ای از دمپرهای سوپاپ قرقره مولتی ماتیک اشاره نمود.

فورد رنجر رپتور ۲۰۲۳

رپتو آفرود فورد

دو خودروی رنجر و رنجر رپتو در بسیاری از جاده ها عملکرد بسیار خوبی دارند. اما قدرت و سرعت رنجر رپتو بسیار بیشتر از مدل قدیمی آن است. رنجر رپتو برای نخستین بار با مدل سال ۲۰۲۳ به ایالات متحده وارد شد.

رنج روور، از قدرتمند ترین و بهترین خودروهای آفرود جهان در سال 2023

رنج روور

رنج روور از آن دسته خودروهای تمام عیار می باشد. هیچ خودرویی بر روی کره زمین وجود ندارد که ترکیبی مجلل و قدرتمند مانند رنج روور ارائه دهد. این مدل 2023 از رنج روور از این قاعده مستثنی نیست. معمولاً رنج روورها در آفرود بهتر از مناطق شهری هستند.

جیپ گلادیاتور قدرتمند

 

خودروی جیپ آفروددر بسیاری از پیکاپ ها تریم های آفرود عرضه می شوند. اما جیپ گلادیاتور به چنین چیزهایی نیاز ندارد و به تنهایی بسیار توانمند است. در حقیقت گلادیاتور یک رانگلر با محفظه بار است اما این اصلا به معنی کاهش توانایی‌های این خودروی غول پیکر نیست.
در جیپ گلادیاتور می توان سقف و درب‌ها را جدا کرد. از دیگر ویژگی های این خودرو این است که پیشرانه گلادیاتور در مقطع فعلی از نوع ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری می باشد و ۲۸۵ اسبی است.

رم پاور واگن

رم پاور خودرو

بسیاری رم پاور را در لیست بهترین خودروهای آفرود جهان قرار می دهند. برای جابه جایی بارهای عجیب و غریب تان می توانید از رم پاور استفاده کنید. از مشخصات فنی این خودرو می توان به پیشرانه ۶.۴ لیتری همی به‌صورت استاندارد، شوک‌های بیلشتین، وینچ توانا در جلو و قفل‌های اکسل جلو عقب و اشاره نمود. می توان گفت رم پاور واگن یک خودروی بزرگ و سورپرایز کننده از نظر چابکی است.

تویوتا لندکروز

تویوتا لندکروز

یکی از شناخته شده ترین آفرودهای دنیا تویوتا لندکروزر است. این خودروی غول پیکر به جان‌سختی و توانایی‌های فوق‌العاده در مسیرهای خشن شناخته می شود.بنابراین، نسل جدید این افسانۀ ژاپنی که با کد LC300 شناخته می‌شود، وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارد و نه‌تنها باید از اعتبار چند دهه‌ای لندکروزر دفاع کند بلکه باید توانایی‌های بیشتری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد.

سخن پایانی

در دنیا خودروهای آفرود فوق العاده ای وجود دارد که ما در این مقاله چند نمونه از بهترین خودروهای آفرود جهان را به شما معرفی کردیم. آفرود برای هر فرد می تواند مجموعه ای از ویژگی هایی باشد که در زمان سفر یا طول زمان بتواند از آن استفاده نماید. بنابراین شما می توانید طبق خواسته ی خود و با تکیه بر آگاهی در این زمینه در این مسیر قدم بردارید.

2.3/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x