گردشگری

لیست لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز برای مسافرت

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که لوازم آرایش بسیاری دارید و نمی توانید همه آن محصولات را در چمدان بگذارید و با خودتان به سفر ببرید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بهترین لیست لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز برای سفر را به شما معرفی کنیم.

به گزارش پارت نیوز؛ آرایش کردن روتین روزانه بسیاری از خانم‌ ها است و می تواند دغدغه مهمی در حین رفتن به مسافرت باشد. داشتن یک چک لیست لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز برای مسافرت می تواند بسیار کمک کننده باشد.

لیست لوازم  بهداشتی مورد نیاز برای مسافرت

چک لیست زیر به شما برای جمع‌آوری لوازم بهداشتی و آرایشی کمک می‌کند.

  • مسواک، خمیردندان و نخ دندان
  • صابون
  • شامپو و نرم‌کننده مو
  • لیف
  • شامپو بدن
  • خوشبوکننده بدن
  • گوش پاک‌کن
  • عطر و اسپری

انواع لوازم آرایشی ضروری در سفر

برخی لوازم آرایشی ضروری و بسیار مهمی که در سفر باید همراه داشته باشید عبارتند از:

کیف آرایشی

کیف لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب مسافرت

اولین و مهمترین محصولی در لیست لوازم آرایشی و بهداشتی برای مسافرت کیف آرایشی خواهد بود. اگر کیف آرایشی ندارید و خرید نمونه خوبی از آن نیز برایتان ممکن نیست، می توانید از کیسه و یا کیفی دیگر برای این کار استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید که به دلیل ریخت و پاش و نا منظمی هایی که در سفر پیش خواهد آمد، وجود کیف آرایشی همانند یک نجات دهنده برای شما عمل خواهد کرد. چرا که به سایر لوازم آرایشی ضروری شما در سفر سازمان خواهد داد و باعث مرتب بودن و گم نشدن و یا دسترسی سریع به آنها خواهد شد.

محصولات مراقبت از پوست

بله درست است، هنگامی که به سفر می روید باید بیشتر از هر موقع دیگری به فکر مراقبت از پوست مخصوصا پوست صورت تان باشید، تغییرات آب و هوایی، نور آفتاب و رطوبت و یا خشکی هوا می تواند به پوستتان آسیب بزند، البته نه در صورتی که محصولات و لوازم آرایشی که در ادامه معرفی خواهیم کرد را در سفر همراه خود داشته باشید.

کرم های مرطوب کننده

یکی از کاربردی ترین انواع لوازم آرایشی ضروری در سفر می باشند، چراکه تغییرات اب و هوایی و قرار گرفتن در معرض الودگی های مختلف باعث کاهش عملکرد سیستم دفاعی پوست شما خواهد شد و احتمال الوده شدن پوستتان و آسیب رسانی رادیکال های آزاد بسیار بیشتر است، علاوه بر این ممکن است پوستتان دهیدراته، خشک و آسیب پذیر تر نیز گردد و پوسته پوسته و ملتهب شود. به همین دلیل باید حتما از کرم مرطوب کننده در سفر استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب

وجود کرم ضد آفتاب بی رنگ یا ضد آفتاب رنگی در مسافرت بسیار بسیار مهم است، زیرا شما مقدار زیادی از روز مسافرت خود را در مقابل نور خورشید می گذرانید و اگر از ضد آفتاب استفاده نکنید، پوست آفتاب سوخته می شود. قرمز و متورم خواهید شد و آسیب های ناشی از نور خورشید در اثر نفوذ اشعه به پوست به سرعت روی صورت و حتی پوست بدن شما (البته قسمت هایی که مشخص است) تاثیر می گذارد. آن را زمین بگذارید.

لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز برای مسافرت؛ رژ لب

آرایش لب ها همیشه ضروری است، حتی اگر در خانه هم باشید، لب هایتان را آرایش می کنید، پس چرا در سفر نباید به آنها توجه کنید. پس می توان گفت رژ لب نیز باید در این لیست باشد و یکی از انواع لوازم آرایشی ضروری در سفر است، اما سعی کنید بیشتر از یک عدد از آن را با خود نبرید، چون تصمیم گیری در سفر برایتان سخت خواهد شد، زمان ارایشتان بیشتر خواهد گشت و علاوه بر این به جای بیشتری نیز برای قرار دادن لوازم آرایشی خودتان نیاز دارید.

لوازم آرایشی برای سفر

لوازم آرایشی چشم

چشم ها نیز به آرایش نیاز دارند. همراه داشتن یک مداد مشکی ساده و یک ریمل ترجیحا حجم دهنده، می تواند کل کار شما را راه انداخته و آرایش چشم های شما را نیز انجام دهد. بنابراین تنها لوازم آرایشی چشم ضروری در سفر این دو مورد است و بهتر است از همراه داشتن سایه و … خودداری کنید و اگر به ابروهایتان نیز اهمیت می دهید و نیاز به میکاپ دارند، یک مداد ابرو نیز همراه داشته باشید.

زیر ساز آرایشی

زیر سازی آرایشی یعنی محصولی که به شما در ساختن بیس آرایش بر روی صورتتان کمک خواهد کرد.برای این کار می توانید یک کرم پودر و یا پنکیک و یا کانسیلر همراه خود داشته باشید. نکته مهم این است که اگر قصد آرایش کردن داشته باشید و ناهمواری بر روی صورتتان زیاد باشد، استفاده از زیر ساز آرایشی بسیار ضروری خواهد بود.

براش آرایشی اسفنجی یا تخم مرغی

یکی از کاربردی ترین انواع براش ها است و یکی از ضروری ترین انواع لوازم آرایشی در سفر نیز می باشد، چراکه استفاده از آن بسیار ساده است، سرعت پخش کردن مواد آرایشی روی پوست را افزایش می دهد و قابل شستشو نیز می باشد و همچنین جای زیادی نیز اشغال نمی کند. به وسیله این براش ها یا به قولی پد ها و یا اسفنج های آرایشی، شما می توانید هر نوع کرم و پودر ی را روی صورتتان پخش نمایید.

پاک کننده آرایش

لوازم آرایشی برای سفر

یکی دیگر از لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز برای مسافرت پاک کننده آرایش است. شما وقتی در سفر هستید شاید به آب دسترسی نداشته باشید. پس همراه داشتن یک پاک کننده آرایش که بهترین انتخاب فیس واش های مایع خواهد بود به عنوان یکی از انواع لوازم آرایشی ضروری در سفر، بسیار مهم است. البته می توانید صابون و … نیز همراه خودتان داشته باشید. اما علاوه بر اینکه عملکرد فیس واش و یا فوم شستشوی صورت بهتر خواهد بود. استفاده از آنها راحت تر نیز می باشد.

شامپو

مطمئنا سفر بدون شامپو غیر ممکن خواهد بود. حتی اگر دو روز در سفر باشید، نیاز به حمام کردن خواهید داشت و ممکن است به مکان و یا مسافر خانه ای بروید که شامپو نداشته باشند، بنابراین همواره در سفر همراه خودتان یک شامپو کوچک را بسته بندی کنید تا در صورت امکان خودتان را کامل تمیز کرده و سفر برایتان لذت بخش تر باشد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x