مد

مدل ناخن برای محرم 1403/ شیک ترین طراحی و لاک برای محرم

خانم های زیبایی که همیشه دوست دارند، ناخن های جذاب داشته باشند، برای آن ها پیدا کردن مدل ناخن برای محرم 1403، تبدیل به یک چالش شده است. زیرا تنوع زیاد است و همه دوست دارند، جدید ترین طرح و لاک را داشته باشند.

به گزارش پارت نیوز؛ ایام محرم نزدیک است، آیا مدل ناخن برای محرم 1403 را پیدا کرده اید؟ نگران نباشید ما برای شما عکس جدیدترین و شیک ترین طرح و لاک را به نمایش می گذاریم تا با ایده گرفتن از آن ها ناخن های زیبایی داشته باشید.

شیک ترین مدل ناخن برای محرم 1403

مدل ناخن برای محرم 1403، معمولا طرح های ظریفی دارد، با رنگ لاک های تیره که خیلی تو چشم نباشند. ترکیب رنگ مشکی با رنگ های دیگر و طرح های ساده از جمله طرح هایی است که در محرم می توانید استفاده کنید، حالا در ادامه مدل های زیبایی را در اختیار شما می گذاریم.

ناخن پلنگی مشکی مات

ناخن پلنگی مشکی مات

ناخن‌های طرح حیوانی انتخاب محبوبی هستند و وقتی با رنگ‌بندی و روکش مشکی و مات ترکیب شوند جذاب‌تر می‌شوند. بهتر از همه، این نوع هنر ناخن برای محرم بسیار ساده است. با نقطه چین کردن ناخن های خود شروع کنید (نیازی نیست که با آن فوق العاده مرتب باشید)، سپس از یک برس ناخن با آستر زیبا استفاده کنید تا لبه های جزئی لکه ها را مشخص کنید. با روکش مات et voila به پایان برسانید!

ناخن های مینیمالیستی مشکی و نقره ای

ناخن های مینیمالیستی مشکی و نقره ای

اگر هنر ناخن مینیمالیستی را ترجیح می دهید، یک مانیکور براق میکرو فرنچ با ناخن های برجسته گلی در نظر بگیرید. این یکی دیگر از مدل ناخن برای محرم 1403  است که می توانید آن را انجام دهید. در جایی که برچسب‌های راهنمای نیمه ماه می‌توانند به ایجاد نکات فرانسوی کاملاً واضح کمک کنند، ابزارهای نقطه‌گذاری می‌توانند نقاشی گل‌ها را آسان‌تر از همیشه کنند.

مدل ناخن برای محرم 1403؛ طرح رعد و برق طلا

طرح  رعد و برق طلا

شما در این طرح ناخن پایه را مشکی رنگ می کنید و از طرح های رعد و برق طلایی روی لاک مشکی استفاده می کنید.

طرح های مشبک پاستلی مشبک و سفید

طرح های ناخن مشبک پاستلی مشبک و سفید

طرح های توری جز مدل ناخن برای محرم 1403 است. شما با این طرح می توانید طرح متفاوتی را ایجاد کنید. روی طرح های توری از رنگ های دلخواه استفاده کنید تا جذابت بیشتری داشته باشد.

مدل ناخن برای محرم 1403؛ ناخن کریستالی مشکی مات

ناخن کریستالی مشکی مات

شما در این طرح برای چند ناخن خود لاک رنگ مشکی مات را انتخاب کنید و برای ناخن های باقی مانده، از طرح های مینیمالیست، استفاده کنید.

مدل ناخن برای محرم 1403؛ ناخن های مشکی Mix-n-Match

ناخن های مشکی Mix-n-Match

این طرح ناخن  بسیار جذاب است و شما در هر ناخن خود از یک طرح خاص استفاده می کنید.

جدیدترین طرح ناخن برای محرم؛ ناخن مشکی مات

ناخن مشکی مات

در این طرح از لاک شکل های خندادن را روی لاک مشکی می کشیم که برای طراحی از رنگ های متفاوت استفاده می شود.

طرح فرانسوی مشکی دو رو؛ بهترین ایده برای ناخن

مدل ناخن برای محرم 1403 طرح دو رو

مانیکور فرانسوی دوطرفه، بدون توجه به رنگی که آنها را می سازید، خیره کننده هستند. در اینجا، می توانید ببینید که چگونه تیره شدن ظاهر ناخن را از بین نمی برد.

مدل ناخن برای محرم 1403؛ ناخن های چرخشی مشکی براق

ناخن های چرخشی مشکی براق

ناخن های چرخشی امسال همچنان یک درخواست محبوب مدل ناخن برای محرم 1403 باقی مانده است. هنگام انتخاب چرخش های مشکی، در حالی که این طرح را انتخاب کردید، آن را با زرق و برق براق کنید.

طرح ناخن قلب عقیق مشکی برای محرم

ناخن قلب عقیق مشکی

طراحی ناخن مشکی همیشه به پایه های مشکی نیاز ندارد. گاهی اوقات، یک پایه شفاف و درخشان با هنر ناخن مشکی بهترین راه است. این ناخن های خال خال زیبا مدل ناخن برای محرم 1403 است.

ناخن های قلب مشکی شفاف برای محرم

ناخن های قلب مشکی شفاف

وقتی صحبت از قلب و ناخن های شفاف شد، این مانیت ژله ای به یکباره زیبا، خوش خلق و رمانتیک است.

ناخن ستاره سیاه، مدل ناخن برای محرم 1403

ناخن ستاره سیاه

طرح ناخن برای محرم متنوع است و البته اززیبا ترین طره حا به این طرح ستاره می توان پرداخت. اگر اهل قلب نیستید، گزینه ستارگان مشکی براق نیز وجود دارد. این ستاره ها را با نگین های براق پر کنید.

طرح ناخن ماه سیاه و ناخن ستاره برای محرم

طرح ناخن ماه سیاه و ناخن ستاره برای محرم

این ناخن های بادام شکل بلند با پایه سیاه و هنر ناخن طالع بینی سفید خود جادویی ترند. هنرمند ناخن بریتنی بویس آنها را برای مگان فاکس ساخته است.

ناخن های خراش دار مشکی و سفید مات؛ مدل ناخن برای محرم 1403

مدل ناخن برای محرم 1403

از طرح های شیک و ساده برای محرم می توان به طرحی که در عکس بالا می بینید، اشاره کرد که چگونه زیبا و ظریف در چند ناخن کار شده است.

طرح ناخن چهارخونه برای محرم

طرح ناخن چهارخونه برای محرم

ناخن های شطرنچی، طح بسیار خاصی دارد که شما می توانید برای محرم امسال انتخاب کنید.

ناخن هاله سیاه و سفید؛ مدل ناخن برای محرم 1403

مدل ناخن برای محرم 1403 لاک سیاه و سفید

ناخن های اورا یکی از محبوب ترین ترندهای ناخن در سال است. در اینجا می توانید ببینید که ناخن هاله سیاه و سفید چگونه به نظر می رسد.

ناخن توری مشکی؛ مدل ناخن برای محرم 1403

مدل ناخن برای محرم 1403 طرح توری

این طرح نیازی به رنگ پایه ندارد، شما می توانید روی پودر ناخن از خط های مشکی استفاده کنید. اگر دوست داشته باشید، می توانید نگین هم به این طرح اضافه کنید، از جمله طرح های ساده و شیک برای محرم است.

ناخن ژله ای مشکی برای محرم

ناخن ژله ای مشکی

یک پایه ژله ای مشکی که روی آن نوارهای متقاطع مشکی یکدست قرار گرفته است، مانیکور را شبیه به یک هدیه می کند. شما به یک دست ثابت و یک برس ناخن با پایه زیبا نیاز دارید تا ظاهر خود را انجام دهید. همچنین می توانید از نوار ناخن نازک به عنوان راهنما برای هر نوار استفاده کنید.

ناخن های مشکی براق و طلایی؛ مدل ناخن برای محرم 1403

ناخن های مشکی براق و طلایی

این ناخن‌های مشکی و طلایی فوق‌العاده براق چیزی کم از خودنمایی دارند. ترفند برای دستیابی به چنین روکش درخشانی استفاده از یک لاک با درخشندگی بالا است.

ناخن گرانج مشکی آمبره برای محرم

ناخن گرانج مشکی آمبره

ما عاشق یک ظاهر ساده و در عین حال زیبای ناخن برای محرم 1403 هستیم، و این مانوی گرانج مشکی اومبره دقیقا همین است. تنها چیزی که برای بازسازی آن نیاز دارید یک اسفنج، پولیش مشکی، یک پایه خنثی شفاف و یک روکش براق است. همچنین ممکن است برای تمیز کردن لبه‌های ناخن‌ها از یک برس لمسی بخواهید تا ظاهری عالی داشته باشید. از جمله طرح های لوکس ناخن برای محرم به این مورد می توان اشاره کرد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x