زیبایی و تناسبمد

میکاپ دخترانه و جذاب برای عید با 10 ترند آرایشی + عکس

با فرا رسیدن ایام عید بسیاری از افراد علاوه بر کیف، کفش و لباس به دنبال انواع ترند آرایشی هستند. اگر شما نیز جز این افراد نکته سنج و دوستدار زیبایی هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش پارت نیوز؛ بسیاری از افرادی که به دنبال ترند آرایشی هستند دوست دارند یک میکاپ تمیز و ماندگار را روی صورت شان داشته باشند. علاوه بر آن استفاده از رنگ های شاد و پر جنب و جوش زیبایی شما را در فصل بهار دو چندان می کند. ترند آرایش امسال‌ جذابیتی رویایی و رمانتیک دارد. مدل آرایش امسال بر زیبایی طبیعی و پایدار و پوست شفاف و درخشان تأکید دارد.

از پوشش‌های سنگین و مات پوست دوری کنید و تا حد امکان بر آرایش کم و ملایم ولی براق تمرکز کنید. این سبک آرایش همه‌ی سلیقه‌ها را شامل می‌شود. در ترند آرایش عید 1403 از آرایش چشم‌های براق و گرافیکی تا لب‌های درخشان و رنگارنگ، با بهترین و جذاب ترین ورژن خود ظاهر شوید.

ترند آرایشی 1403

در ادامه به بررسی 10 مدل آرایشی که امسال مد شده و طرفلداران بسیاری خواهد داشت می پردازیم.

پوست شفاف و براق

یکی از موارد مهم در آرایش ترند امسال یک پوست شفاف و براق است. فرمول‌های شفاف و سبک به پوست اجازه می‌دهد تا از طریق آن بدرخشید. پوست سالم و درخشان بهترین آرایش صورت امسال است. پرایمرهای روشن‌کننده، محصولات مراقبت از پوست و آبرسان، درخششی روشن ایجاد می‌کنند که طراوت و سرزندگی را به پوستتان می‌دهند.

در ترند آرایش عید 1403 از لایه‌های سنگین زیرسازی پوست و کرم‌پودر مختلف خبری نیست. پوست مخملی و صاف، یک مدل آرایش ساده برای عید است. این پوست مثل یک ساتن براق است اما نرمی و لطافت مخمل را دارد. در ترند میکاپ امسال رسیدگی به پوست خود را جدی‌تر بگیرید.

ابروهای نازک

آرایش ترند 1403

با ابروهای پرپشت و کلفت به عنوان یک ترند آرایشی خداحافظی کنید! ما از ابروهای نازک و قدیمی دهه‌ی 90 صحبت نمی‌کنیم؛ ابروهایی که کمی از آن حالت پرپشتی بیرون آمده‌اند و یک خط نرم، طبیعی و منظم دارند. این‌بار ابروهای مرتب و یکدست و نازک جای ابروهای پرپشت و نامنظم و از خط بیرون زده را خواهند گرفت. این فرم ابروهای نازک در مدل آرایش صورت امسال یک نکته‌ی مهم در ترند آرایش عید 1403 است. یک قاب طبیعی در چهره‌ی خود را، اولویت قرار دهید.

رژگونه‌ هلویی

رژگونه‌‌ی هلویی، صورتی و اسطوخودوس، حس شادابی خاصی به گونه‌ها می‌دهد. رنگ‌های پاستلی حسی رمانتیک و زنانگی در آرایش شما ایجاد خواهند کرد. در آرایش عید نوروز، از سرخ شدن گونه‌ی خود راضی باشید. رژگونه‌ی مایع جای خود را به رژگونه‌ی کرمی می‌دهد. این رژگونه‌های کرمی بافت و برجستگی متفاوتی به گونه‌ی شما می‌دهند. همان‌طور که گفتیم، در آرایش سال 1403 طبیعی بودن آرایش شما مهم‌ترین چیز است.

سایه‌های سرد و براق

آرایش جدید برای عید

انتظار دیدن پلک‌های براق را داشته باشید. سایه‌های سرد و براق دوسال است که در رده‌ی اول ترند میکاپ قرار گرفته‌ است. باید بگوییم که امسال هم در جایگاه اصلی خود باقی خواهند ماند. در آرایش عید نوروز خود از طیف رنگی آبی بیش از بقیه استفاده کنید. آبی تیره یا روشن با تن سرد فرقی نمی‌کند؛ مهم این است که براق باشد. همین درخشانی در ترند آرایش 1403 کافیست. بسیاری از این طیف رنگی آبی در کنار رنگ‌های قهوه‌ای و خاکستری، جذابیت خاصی به چشمان شما می‌دهد.

رژلب نود و براق تا قرمز و مات

بخش اساسی ترند آرایشی عید نوروز 1403 تنوع رژلب‌هاست. از رژلب نود و براق تا قرمز و مات، این طیف از رنگ‌ها را بنا به هرسلیقه‌ای خواهیم دید. همه می‌خواهیم شخصیت منحصر به فرد خود را داشته باشیم. پس بافت رنگی خود را پیدا می‌کنیم و با آن می‌درخشیم . چیزی که در ترند میکاپ امسال مطرح است، بافت هر قسمت از میکاپ شماست.

حالا در بخش لب قرار است چه بافتی داشته باشیم؟ در آرایش جدید امسال بافت رژلب‌های ژله‌ای و براق بسیار ترند است؛ همان رژلب‌های بازیگران کره‌ای که در جذابیت و درخشندگی میکاپ آن‌ها نقش اساسی دارند. اما این بدین معنا نیست که رژلب‌های قرمز و مخملی از رده خارج شده‌اند. لب‌های قرمز همان چیزی است که با توجه به تناژ رنگی پوستتان، همیشه و در هر زمان مناسب است. فقط کافیست سردی و گرمی پوستتان را تشخیص دهید و رنگ قرمز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خط چشم گرافیکی

خط چشم ترند 2024

در ترند آرایشی چشم امسال با خط چشم‌ گرافیکی، چشمان شما را در مرکز توجه قرار ‌دهد. زیرا چشم‌ها به نقطه کانونی بسیاری از آرایش‌ها تبدیل می‌شوند؛ چه چشم گربه‌ای باشد، چه رنگی. چشم‌ها قرار است در این فصل نقطه‌ی تمرکز باشند. برای داشتن خط چشم گرافیکی و کشیده بهتر است از رژ لب‌های نود و براق استفاده کنید. اما با ظریف کردن این مدل خط چشم می‌توانید رنگ قرمز را به لب‌هایتان اضافه کنید. در ترند آرایش عید نوروز تناسب طبیعی را در میکاپ خود بیشتر حفظ کنید.

ترند آرایشی مژه‌های رنگی

مژه‌های رنگی یک راهکار بسیار سریع برای جذاب‌تر شدن آرایش عید دخترانه است. اگر می‌خواهید زمان زیادی را برای میکاپ کردن چشم خود صرف نکنید اما ظاهری جذاب داشته باشید، ریمل رنگی راهکار جادویی شماست. مژه‌های رنگی یک بخش جدا  و ویژه در ترند آرایش عید 1403 را به خود اختصاص داده‌اند.

فرقی نمی‌کند در چه رده‌ی سنی هستید، می‌توانید برای زیباتر شدن مدل آرایش بهاری  و رنگارنگ تان از ریمل‌های رنگی استفاده کنید. محبوبیت رنگ‌های آبی، بنفش و یا حتی سبز را به هیچ وجه دست‌ کم نگیرید. یک بخشی از ترند میکاپ امسال بر پایه‌ی بازی با رنگ‌هاست.

خط چشم و سایه‌ رنگی

خط چشم ترند و رنگی

بهار را با رنگ و سرزندگی می‌شناسیم. برای مدل آرایش بهاری امسال از خط چشم رنگی و سایه‌های رنگی بیشتر استفاده کنید. قرار نیست مثل ترند آرایش 2016 از رنگ‌های اغراق‌آمیز و بسیار براق استفاده کنیم. این‌بار می‌خواهیم بازی متفاوتی داشته باشیم. یک بخش‌هایی از چشم را رنگی کنید. برای آرایش عید دخترانه می‌توانید بخش داخلی چشم یا بخش بیرونی آن را رنگی کنید.

هایلایتر مرواریدی

هایلایترها چند سالیست که جای خودشان را در میکاپ ما باز کرده‌اند. هایلایتر مرواریدی و خورشیدی با طیف رنگی مختلف درخشش خاصی به صورت شما می‌دهد. آرایش جدید امسال هرچه براق‌تر باشد، بهتر است.

آرایش ترند امسال؛ گرانچ (Grunge Makeup)

جدیدترین مد آرایش برای عید

آرایش گرانچ (Grunge Makeup) یکی از محبوب‌ترین ترندهای آرایشی امسال است. این سبک آرایشی از سبک پوشش هنرمندان موسیقی راک الهام گرفته شده است. این مدل آرایش ترند امسال برای خارج شدن از حال و هوای ساده و طبیعی دخترانه است.

اضافه کردن کمی چاشنی در آرایش خود بد نیست. اگر به دنبال چاشنی در میکاپ خود هستید، آرایش گرانچ (Grunge Makeup) مناسب شماست. سایه‌های پررنگ و تیره با رژلب تیره از موارد اصلی این آرایش است. این سبک آرایش کمی حالت نامتعادل و ماکسیمال را دارد. رنگ‌های تیره از گوشه‌ی بیرونی چشم تا ابروها را در ترکیب این آرایش رعایت کنید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x