فیلم و سریال
ترند

معرفی بازیگران سریال کوبار + بیوگرافی و عکس

در این مطلب به معرفی بازیگران سریال کوبار، خلاصه داستان و زمان پخش آن خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال کوبار عنوان در ژانر اجتماعی و به کارگردانی فریدون حسن پور ساخته شده است و در سال 1397 از شبکه دو سیما پخش شد.

سریال کوبار کی پخش می شود؟

این سریال هر روز راس ساعت 6 بعدازظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و بازپخش آن راس ساعت 02:00 بامداد و 10:00 صبح می باشد.

سریال کوبار چند قسمت است

این سریال از 35 قسمت 50 دقیقه ای تشکیل شده است و اکثر لوکیشن های آن در ارتفاعات کوهستانی دیلمان ضبط شده است.

سریال کوبار

خلاصه سریال کوبار

در این سریال یک معلم جوان که ستار نام دارد برای درس دادن به دانش آموزان یک روستای دورافتاده به شمال کشور اعزام می شود. او موظف است یک سال تحصیلی دبیر ریاضی و زبان انگلیسی یکی از دبیرستان های پسرانه روستا شود. این معلم جوان در نخستین روز ورود به روستا که باران بسیار تندی شروع به باریدن می کند برایش مشکل به وجود می آید و در راه خودرویش خراب می شود.

هوا به شدت سرد بود و آقا معلم مجبور شد مابقی راه را تا روستا پیاده برود و این موضوع باعث شد که در بدو ورود بیمار شود. ستار بیمار می شود و پژمان بازغی که نقش پزشک روستا را به عهده دارد برای درمان به ملاقات وی می رود و بعدها ستار با دکتر دوستی نزدیکی پیدا می کنند و با هم رفیق می شوند.

دبیرستانی که ستار معلم آن شده است در یک روستای کوهستانی در دیلمان گیلان است که بارش برف و باران به صورت مداوم اتفاق می افتد. پس از مدتی ستار عاشق یک دختر به اسم فرشته با هنرمندی ترلان پروانه می شود و قصه سریال کوبار آغاز می گردد.

بازیگران سریال کوبار

در این سریال بازیگران بسیاری ازجمله؛ پژمان بازغی و ارمیا قاسمی ایفای نقش کرده اند و فریدون حسن پور تیم قدرتمندی از بازیگران و هنرمندان را در این کار تلویزیونی جمع کرده است. سید مصطفی موسوی تهیه کننده این کار بیان کرده که در ابتدا نام سریال مرد بود و سپس به کوبار تغییر کرده است. ارمیا قاسمی بازیگر نقش ستار است که نقش اول این سریال را عهده دار شده و نقش او بسیار مورد توجه قرار گرفته اس

ارمیا قاسمی؛ بازیگر نقش ستار در سریال کوبار

ارمیا قاسمی در سریال کوبار

ارمیا قاسمی متولد 25 مهر ماه 1367 است. او یک برادر دارد و تاکنون ازدواج نکرده است. این بازیگر دو بار در کنکور قبول شده اما هر دفعه ترجیح داده ترک تحصیل کند. دفعه اول در رشته مهندسی عمران و مرتبه دوم در رشته مهندسی معدن قبول شد اما ظاهرا علاقه‌ای به مهندسی ندارد و ترجیحش این است که در رشته‌های هنری فعالیت کند.

ارمیا قاسمی در سال 1396 جلوی دوربین فریدون حسن پور رفت و در سریال کوبار نقش اصلی را بازی کرد. نقش او یعنی ستار بسیار مورد توجه قرار گرفت و ارمیا که در سریال آسپرین شناخته شده بود به شهرت بیشتری دست یافت.

پژمان بازغی بازیگر نقش دکتر

پژمان بازغی در سریال کوبار

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد. پژمان بازغی از سال 1372، هنگامی که دانشجویی بود، وارد عرصه هنر شد و با بازی در فیلم “اعتراف” کارگردانی مجید فهیم، در سینمای جوانان مرکز گیلان، این مسیر را آغاز کرد.

پس از اتمام تحصیلات، به تهران رفت و در سال 1380، تجربه‌ی بازیگری خود را در سریال “زیر آسمان شهر” به دست آورد. پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و حاصل این ازدواج دختری به نام نفس می باشد.

مهران غفوریان بازیگر نقش محرم

مهران غفوریان در سریال کوبار

از دیگر بازیگران سریال کوبار مهران غفوریان است. این بازیگر در سوم شهریور 1353 در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریا میباشد. وی فارغ التحصیل رشته ی نقاشی – نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

مهران غفوریان در 13 دی سال 1393 1393 در 40 سالگی با دختری به نام آرزو ازدواج کرد و حاصل این ازدواج تولد دختری است به نام هانا که در تاریخ 15 بهمن 1397 به دنیا آمد.

نگین معتضدی بازیگر نقش منیر سیاه سنگی

نگین معتضدی در سریال کوبار

نگین معتضدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 3 مهر 1364 در تهران متولد شد. نگین معتضدی بازیگری را از حدود سال 1387 آغاز کرد و اولین بار با فیلم سپید و سیاه به کارگردانی قاسم جعفری در سال 88 به سینما آمد. وی 20 آذرماه 99 با انتشار عکسی خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.

ترلان پروانه بازیگر نقش دکتر فرشته

ترلان پروانه در سریال کوبار

ترلان پروانه بازیگر شیرازی سینما و تلویزیون ایران است که در تاریخ 18 تیر 1377 به دنیا آمد. ترلان پروانه لیسانس گرافیک دارد و در رشته طراحی دوخت نیز به تحصیل پرداخته است. او از کودکی وارد دنیای بازیگری شد.

درواقع مادر او بزرگترین مشوقش برای بازیگری است. اولین بار وقتی ترلان پروانه 3 ساله بود یعنی در سال 1380 خانمی در فرودگاه او را دید و به مادرش پیشنهاد بازی دخترش را در یک تیزر تبلیغاتی داد که مادر ترلان پروانه هم از این پیشنهاد استقبال کرد

آزاده سدیری بازیگر نقش فریبا

آزاده سدیری در سریال کوبار

آزاده سدیری بازیگر جوان متولد سال 1369 در شهر تهران است پ. او بازیگر تلویزیون و تئاتر است و در رشته فیلمسازی و کارگردانی تحصیل کرده است. او در سریال تعبیر وارونه یک رویا به کارگردانی فریدون جیرانی ایفای نقش کرد که این نخستین سریال او بود. در سریال نقش عطیه هم ایفای نقش کرده است.

اخیرا هم در سریال زیر پای مادر بازی کرده است که در این سریال در نقش دختر اسماعیل نفر با بازی مهدی سلطانی بازی کرده است.

مهشید مرندی بازیگر نقش سودابه

مهشید مرندی در سریال کوبار

از دیگر بازیگران سریال کوبار مهشید مرندی می باشد. مهشید مرندی متولد ۲۷ مهر ۱۳۷۱ تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نرم افزار کامپیوتر است، تنها یک خواهر بنام مهنا دارد، متولد شمیرانات و اصالتا او از طرف اجدادی به شهرستان مرند در آذربایجان شرقی بر میگردد

آزیتا ترکاشوند بازیگر نقش معصومه

آزیتا ترکاشوند در سریال کوبار

آزیتا ترکاشوند متولد ۳۰ خرداد ۱۳۵۹ در لرستان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات فارسی می باشد که از ۲۵ سالگی با تئاتر کار خود را شروع کرد و حالا سفیر انجمن معلولین شهرستان ملارد و ترک اعتیاد است.

علی شادمان پور بازیگر نقش کریم

علی شادمان در سریال کوبار

علی شادمان متولد ۴ آذر ۱۳۷۵ در شهر ایلام است و اصالت آن ایلامی است، وی در مصاحبه ای میگوید که در خانواده ای تحصیل کرده به دنیا امده است. علی شادمان کار بازیگری خود را در سال ۱۳۸۵ با ایفای نقش در فیلم سینمایی میم مثل مادر در کنار گلشیفته فراهانی آغاز کرد و همچنین در فیلم های سینمایی صد سال به این سال‌ها، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعی و سریال سرزمین کهن به ایفای نقش پرداخته‌است.

انتهای مطلب/م.ع

3.6/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x