فناوری

معرفی بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ + مشخصات فنی

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ و شما را با آنها آشنا می کنیم.

به گزارش پارت نیوز؛ قیمت گوشی های هوشمند متأسفانه در کشور ما همواره افزایش یافته و همین امر باعث شده تا محصولات مقرون به صرفه و میان رده بیش از گذشته مورد استقبال قرار گیرد بر همین اساس بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ را خدمت شما خوانندگان عزیز در ادامه معرفی می کنیم.

گوشی های هوشمند سامسونگ به دلیل پشتیبانی نرم افزاری بسیار خوب این شرکت و کیفیت بالای آن ها طرفداران زیادی در بین کاربران دارند.

در بازار ایران رقابت جدی بین برندهای سامسونگ و چینی در این رده قیمتی وجود دارد و مصرف کنندگان باید بین تجربه نرم افزاری بهتر گوشی های سامسونگ یا سخت افزار عمدتا قوی تر محصولات چینی یکی را انتخاب کنند. لازم به ذکر است که تا حد امکان سعی شده است مدل های سال را به شما ارائه دهیم تا بتوانید از پشتیبانی نرم افزاری بهتری به انتخاب خود بهره مند شوید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ را برای شما بیاوریم.

سامسونگ گلکسی A04s

گوشی Samsung Galaxy A04s

Samsung Galaxy A04s که نسخه قدرتمندتر برادر کوچکتر خود، Galaxy A04 است.در بین گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با نرخ رفرش 90 هرتز و وضوح 720p است و بریدگی بالای نمایشگر نیز دارای طراحی قطره ای است.

گلکسی A04s با چیپست Exynos 850 و سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری One UI Core 4 عرضه می شود و عملکرد آن برای استفاده سبک بسیار مناسب است. این گوشی در نسخه های با رم 3 یا 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه می شود.

این گوشی برخلاف A04 از سیستم دوربین دوگانه بهره می برد. این دوربین دارای یک سیستم دوربین سه گانه است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق میدان 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی نیز وضوح 5 مگاپیکسلی دارد. حسگر اثر انگشت سامسونگ گلکسی A04s روی دکمه پاور قرار گرفته و ظرفیت باتری آن برابر با 5000 میلی آمپر ساعت است.

این گوشی بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ بسیار مناسب به حساب می آید. البته توصیه ما این است که در صورت امکان به گزینه بعدی این لیست نگاه کنید.

سامسونگ گلکسی اف 13

گوشی سامسونگ گلکسی اف 13

Samsung Galaxy F13 نیز در بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ انتخاب بسیار خوبی به نظر می رسد. این گوشی در ژوئن 2022 روانه بازار شد.دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD با وضوح 1080p و لایه محافظ گوریلا گلس 5. متاسفانه خبری از نمایشگر با نرخ رفرش بالا در این محصول نیست.

اما اگر وضوح و وضوح تصویر بالاتر برای شما مهم است، باید گفت که نمایشگر این گوشی بهتر از گلکسی A04s به نظر می رسد.

این گوشی همچنین از چیپست اگزینوس 850 سامسونگ بهره می برد و در نسخه هایی با 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

در بخش دوربین، گلکسی F13 از یک سیستم دوربین سه گانه استفاده می کند که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی نیز در ناچ قطره ای بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. رزولوشن آن 8 مگاپیکسل است.

باتری این گوشی 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که حدود 20 درصد بیشتر از گوشی های مشابه است. البته این باعث می شود که گلکسی F13 یک گوشی نسبتا سنگین با وزن 207 گرم باشد.

در مجموع باید گفت که گلکسی F13 در بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ رضایت بخشی است و در بسیاری از جنبه ها مانند کیفیت دوربین سلفی، کیفیت نمایشگر و ظرفیت باتری عملکرد بهتری نسبت به گلکسی A04s دارد.البته باید گفت که اگر به دنبال نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا هستید; گمان می رود سامسونگ گلکسی A04s گزینه بهتری نسبت به این گوشی باشد.

سامسونگ گلکسی A23

گوشی سامسونگ گلکسی A23

این گوشی در مارس 2022 به بازار عرضه شد که در بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ انتخاب بسیار خوبی به حساب می آید. سامسونگ گلکسی A23 با صفحه نمایش 6.6 اینچی فول اچ دی LCD عرضه شد. صفحه نمایش این گوشی دارای رفرش ریت 90 هرتز بوده و یک لایه محافظ گوریلا گلس 5 بر روی آن تعبیه شده است.

این محصول از چیپست Qualcomm Snapdragon 680 4G و آپدیت اندروید 13 بهره می برد و رابط کاربری One UI 5 برای آن عرضه شده است.Samsung Galaxy A23 در نسخه های با رم 4، 6 یا 8 گیگابایت و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی عرضه شده است.

گلکسی A23 دارای یک سیستم دوربین چهارگانه است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. از طرفی دوربین سلفی گوشی در بریدگی بالای صفحه نمایش قرار گرفته و وضوح تصویر 8 مگاپیکسلی دارد. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت زیر دکمه پاور است.از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

سامسونگ گلکسی A23 به لطف چیپست اسنپدراگون و نمایشگر 90 هرتزی خود گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که قصد خرید گوشی زیر 7 میلیون تومان را دارند و جزو خوب های لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ است. البته باید گفت که گزینه بعدی این لیست نیز ارزش بررسی دارد.

سامسونگ گلکسی A14 5G

گوشی گلکسی آ 14 5جی

سامسونگ گلکسی A14 5G در ژانویه 2023 به بازار عرضه شد که یکی از جدیدترین محصولات مقرون به صرفه این شرکت محسوب می شود و عملکرد خوبی دارد.

این گوشی که در جمع بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ قرار دارد دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی PLS LCD با وضوح فول اچ دی و نرخ رفرش 90 هرتز است. تراکم پیکسلی نمایشگر این گوشی معادل 400 پیکسل در اینچ و نسبت تصویر آن 20:9 است. اما متاسفانه باید گفت که لایه محافظ گوریلا گلس در این محصول به چشم نمی خورد.

گلکسی A14 5G در دو نسخه با نسخه موجود در کشورمان با استفاده از چیپست مدیاتک Dimension 700 عرضه شده است.این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری One UI Core 5 است و در نسخه های 4، 6 یا 8 موجود است. گیگابایت رم و 64 تا 128 گیگابایت حافظه داخلی.سامسونگ گلکسی A14 5G از یک سیستم دوربین سه گانه استفاده می کند که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و در نهایت یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این محصول نیز در ناچ قطره ای بالای نمایشگر قرار گرفته است.

حسگر اثرانگشت این گوشی با دکمه پاور آن ادغام شده و همچنین شاهد ویژگی هایی مانند جک 3.5 میلی متری هدفون در این محصول هستیم که این روزها به گزینه بسیار کمیاب تبدیل شده است. سامسونگ گلکسی A14 5G دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 15 واتی نیز پشتیبانی می کند.

این گوشی در مقایسه با نسل قبلی خود یک ارتقاء اساسی محسوب نمی شود و برخی از ویژگی های نسل قبل مانند دوربین فوق عریض نیز حذف شده است. اما به دلیل استفاده از رابط کاربری سبکتر One UI Core، باید گفت که عملکرد این گوشی کمی بهتر از گلکسی A13 به نظر می رسد. برای یافتن گوشی مناسب در بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ توصیه می کنیم گزینه بعدی این لیست را از دست ندهید.

سامسونگ گلکسی M32

گوشی سامسونگ گلکسی ام 32

این گوشی در دو نسخه جهانی و یکی برای بازار هند عرضه می شود. در بازه قیمتی زیر 8 میلیون توماندر بین فهرست بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ انتخاب مناسبی محسوب می شود. شاید بهترین قسمت این گوشی صفحه نمایش آن باشد. سامسونگ گلکسی M32 از صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED با وضوح فول اچ دی و نرخ رفرش 90 هرتز استفاده می کند که بهتر از نمونه استفاده شده در گلکسی A23 است و حداکثر روشنایی آن به 800 نیت می رسد.

Samsung Galaxy M32 با چیپست MediaTek Helio G80 و GPU Mali G52 MC2 عرضه می شود و در نسخه های با رم 4، 6 یا 8 گیگابایتی و بین 64 تا 128 گیگابایت حافظه داخلی موجود است. متاسفانه این گوشی سال گذشته عرضه شد. اما در هر صورت آپدیت اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5 را دریافت کرد.

این محصول دارای سیستم دوربین چهارگانه است که شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و در نهایت سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی دارای رزولوشن 20 مگاپیکسلی است. حسگر اثرانگشت در این گوشی نیز زیر دکمه پاور قرار گرفته و ظرفیت باتری نسخه جهانی برابر با 5000 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

اگرچه این محصول در سال 2021 عرضه شد.صفحه نمایش Super AMOLED آن می تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. بنابراین اگر به کیفیت صفحه نمایش گوشی خود اهمیت زیادی می دهید؛ Galaxy M32 انتخاب مناسبی برای شماست که قصد خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ را دارید.

 سامسونگ گلکسی A24

Samsung Galaxy A24

سامسونگ گلکسی A24 نیز یکی از بهترین گزینه ها برای طرفداران این برند در این رده قیمتی است. این گوشی در ماه می 2023 به بازار عرضه شد.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با وضوح فول اچ دی و نرخ رفرش 90 هرتز است. حداکثر روشنایی این پنل به 1000 نیت رسیده است که برای یک محصول مقرون به صرفه در جمع بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ بسیار چشمگیر است.

گلکسی A24 که دارای سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ است. این گوشی از چیپست Mediatek Helio G99 استفاده می کند و در نسخه هایی با رم 4، 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی موجود است. این محصول دارای درگاه کارت حافظه microSD نیز می باشد.

در بخش دوربین، این گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که با یک دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو همراه است.از طرفی دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این گوشی در ناچ بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

حسگر اثر انگشت در این گوشی با دکمه پاور ادغام شده و خوشبختانه جک 3.5 میلی متری هدفون نیز در گلکسی A24 دیده می شود. این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که حداکثر سرعت شارژ 25 وات را پشتیبانی می کند.

اگرچه قیمت این گوشی  در مقایسه با سایر گوشی های بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ کمی بالا به نظر می رسد. باید گفت نرخ تازه سازی بالای این محصول و نمایشگر Super AMOLED 1000 نیتی این محصول نسبت به اکثر رقبای خود برتری دارد. در نهایت باید گفت که اگر به نمایشگر گوشی اهمیت می دهید; Samsung Galaxy A24 انتخاب مناسبی برای شماست.

سامسونگ گلکسی M33

Samsung Galaxy M33

بالاخره زمان گوشی دیگری از سری گلکسی M سامسونگ فرا رسید. گلکسی M33 در مارس 2022 عرضه شد. مشخصات سخت افزاری خوبی داره و ارزش خرید داره و در لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ قرار دارد.

این گوشی با صفحه نمایش 6.6 اینچی TFT LCD با وضوح فول اچ دی و نرخ رفرش 120 هرتز عرضه شد. همچنین دارای لایه محافظ گوریلا گلس 5 برای محافظت از صفحه نمایش است. البته باید گفت که استفاده از پنل های TFT در سال 2023 از سوی سامسونگ حرکت مثبتی تلقی نمی شود!

Samsung Galaxy M33 از چیپست Exynos 1280 طراحی شده توسط همین شرکت استفاده می کند و یک چیپست 5 نانومتری است.این گوشی در نسخه های رم 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می شود. حافظه استفاده شده در این گوشی از نوع UFS 2.2 می باشد که نسبت به مدل های eMMC سرعت بیشتری دارد.

دوربین این گوشی چهارگانه است و شاهد دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی هستیم. دوربین سلفی گلکسی M33 نیز در ناچ قطره ای بالای نمایشگر قرار گرفته است. رزولوشن آن 8 مگاپیکسل است.

این محصول دارای حسگر اثر انگشت در زیر دکمه پاور است و ظرفیت باتری آن در نسخه جهانی به 5000 میلی آمپر ساعت می رسد. گلکسی M33 از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند و می تواند سایر گوشی ها را با سرعت 4.5 وات شارژ کند.

Samsung Galaxy M33 نیز جزو گزینه های خوب بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ است. باید گفت که نوع پنل نمایشگر این گوشی بزرگترین نقطه ضعف این محصول است. اما امکاناتی مانند حافظه UFS و لایه محافظ گوریلا گلس 5 برای نمایشگر ارزش خرید بالایی به این گوشی می دهد.

امیدواریم مطالعه این مقاله تصمیم گیری در این زمینه را برای شما آسان کرده باشد.نظر شما در مورد بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ چیست؟ آیا گوشی خاصی در نظر دارید که در این لیست وجود نداشته باشد؟

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x