فیلم و سریال

معرفی سریال آخرین بازمانده از ما 2023 The Last OF Us+ زمان انتشار و بازیگران

سریال آخرین بازمانده از ما 2023 The Last Of  Us، یک مجموعه تلویزیونی در ژانر اکشن، ماجراجویی و پسا آخرالزمانی است. این سریال پس از انتشار بازخوردهای مثبت و مطلوبی از جانب منتقدین دریافت کرد و به همین خاطر در لیست بهترین سریال‌های 2023 قرار گرفت.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال The Last of Us محصول کشور کانادا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2023 ساخته شده است. در سریال آخرین بازمانده از ما بازیگرانی چون Andrea Greening، Anna Torv، Bella Ramsey، Brendan Fletcher، Gabriel Luna، Gina Louise Phillips، Jason Burkart، Jeffrey Pierce، Keivonn Woodard، Lamar Johnson و… به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه به معرفی این سریال و بازیگران آن خواهیم پرداخت.

داستان سریال آخرین بازمانده از ما 2023 The Last OF Us

داستان سریال آخرین بازمانده از ما درباره زوجی است که مجبور می‌شوند شرایط وحشیانه و قاتلان بی‌رحم را در سفری در سراسر آمریکا با هم تحمل کنند و تمام سعی خود را می‌کنند تا از این شرایط خود را نجات دهند.

آخرین بازمانده از ما، در واقع یک بازی ویدئویی بی‌نظیر است که توسط کمپانی SonyComputer Entertainment منتشر شد و پس از گذشت سال‌ها از انتشار این بازی مهیج، HBO تصمیم به ساخت یک سریال تلویزیونی اقتباسی از این آن گرفته است.

پخش فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما که موفقیت زیادی را به دست آورد، به پایان رسید. داستان سریال درباره زندگی جوئل با بازی (پدرو پاسکال) و دختری به نام الی در نقش (بلا رمزی) است که در دوره شیوع بیماری قارچی به هم برخورده‌اند و ماجراهایی را برای نجات بیماران در پیش می‌گیرند زیرا الی در مقابل بیماری مصون است و آن‌ها می‌خواستند خود را به بیمارستانی برسانند تا در آن‌جا واکسن پیشگیری از بیماری را تولید کنند.

فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما، پنج سال در زمان پرش می‌کند بنابراین برخی کاربران معتقد بودند کاش بازیگر نقش الی هم تغییر کند. اما کریگ میزین و نیل دراکمن گفتند که بلا رمزی در فصل دوم در نقش الی بازی خواهد کرد و فقط زمانی بازیگر دیگری به‌جای بلا رمزی انتخاب می‌کنیم که خود او بگوید دیگر نمی‌خواهم با شما همکاری کنم ولی نمی‌دانیم که آیا به او اجازه می‌دهیم یا خیر. احتمالا او را مجبور کنیم که به فصل دوم سریال برگردد.

تاریخ اکران سریال آخرین بازمانده از ما (The Last OF Us)

سریال The Last Of Us در 15 ژانویه 2023 یعنی 25 دی 1401 توسط HBO و HBO MAX پخش خواهد شد.

تاریخ پخش  فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما

فیلمبرداری فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما قرار است در سال 2024 شروع شود و احتمالا اواخر سال 2024 و یا اوایل سال 2025 پخش خواهد شد.

بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما

در ادامه به معرفی برخی از بازیگران  سریال 2023The Last OF Us خواهیم پرداخت.

پدرو پاسکال  در نقش جوئل

بازیگران مرد سریال آخرین بازمانده از ما

پدرو پاسکال (Pedro Pascal) متولد 2 آوریل 1975 در آمریکا بازیگر بوده و اصالت شیلیایی دارد. فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه نیویورک بوده که از 24 سالگی بازیگری را با سریال بافی قاتل خون آشام ها آغاز کرد، سپس با سریال تاج و تخت در نقش اوبرین به شهرت رسید.

180 سانتی متر قد و 76 کیلوگرم وزن دارد و تسلط کامل به زبان های اسپانیایی و انگلیسی دارد و عاشق کتاب خواندن و رنگ بنفش است.

بلا رمزی در نقش الی

عکس الی در سریال آخرین بازمانده از ما - بلا رمزی

ایزبلا می رمزی (Isabella May Ramsey) متولد 25 سپتامبر 2003 در انگلیس بازیگر است و توانسته به‌خوبی در سریال آخرین بازمانده از ما به ایفای نقش بپردازد. فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دبیرستان بوده که از سال 2016 بازیگری را با سریال تاج‌وتخت آغاز کرد و با سریال هیلدا به شهرت رسید.

علاوه بر بازیگری در زمینه موسیقی هم فعالیت دارد و با 152 سانتی‌متر قد و 45 کیلوگرم وزن، فردی باانگیزه و جاه‌طلب است.

گابریل لونا  در نقش تامی

هنرپیشه های سریال آخرین بازمانده از ما

گابریل لونا (Gabriel Luna) متولد 5 دسامبر 1982 در آمریکا بازیگر بوده و اصالت مکزیکی دارد. فارغ‌التحصیل از دانشگاه سنت ادوارد بوده که از 23 سالگی بازیگری را با فیلم سقوط به گریس آغاز کرد و سال 2014 با سریال ماتادور شناخته شد.

سال 2011 با بازیگر رومانیایی اسمرندا لونا ازدواج کرد و با 185 سانتی متر قد و 114 کیلوگرم وزن، عاشق ساندویچ و رنگ مشکی است.

آنا تورو در نقش تس

بازیگران زن سریال آخرین بازمانده از ما

آنا تورو Anna Charmichael Torv متولد 7 ژوئن 1979 در استرالیا بازیگر است. اصالت استونیایی و اسکاتلندی دارد و فارغ التحصیل رشته هنر بوده که از 23 سالگی بازیگری را آغاز کرد و با سریال فرینچ به شهرت رسید.

173 سانتی متر قد و 58 کیلوگرم وزن دارد و از پیاده‌روی ،شنا، اسب‌سواری ، شنا و موج سواری لذت می‌برد. آنا در سال 2008 با همبازی اش، مارک دره ازدواج کرد ولی این ازدواج در سال 2009 به جدایی ختم شد.

نیکو پارکر در نقش سارا

خکس بازیگران سریال 2023 The Last Of Us

نیکو پارکر (Nico Parker) متولد 9 دسامبر 2004 در انگلیس بازیگر است. در حال تحصیل بوده که از 15 سالگی بازیگری با فیلم دامبو آغاز کرد و با سریال آخرین بازمانده دیده شد و 147 سانتی متر قد و 40 کیلوگرم وزن دارد. او دختر کارگردان و فیلمنامه نویس اول پارکر و هنرپیشه تاندیو نیوتن است.

جان هانا در نقش نیومن

2023 The Last Of Us کی پخش می شود

جان دیوید هانا (John David Hannah) متولد 23 آوریل 1962 در اسکاتلند بازیگر است.

فارغ التحصیل از دبیرستان بوده که از 25 سالگی بازیگری را با سریال بروند آغاز کرد و با سریال اسپارتاکوس به شهرت رسید. او در سال 1996 با بازیگر جوانا راث ازدواج کرد و صاحب دو فرزند می‌باشد. 178 سانتی‌متر قد و 75 کیلوگرم وزن دارد و عاشق کتاب خواندن بوده و مقصد موردعلاقه‌اش لندن و منچستر می‌باشد.

مارلی دندریج در نقش مارلین

زنان سریال د لست آو آس

مارلی دندریج (Merle Dandridge) متولد 31 می 1975 در آمریکا بازیگر و خواننده بوده و اصالت ژاپنی دارد. وفارغ التحصیل رشته تئاتر از دبیرستان بوده که از 27 سالگی بازیگری را با سریال فرشته آغاز کرد و سال 2011 با سریال به من دروغ بگو شناخته شد.

172 سانتی متر قد و 62 کیلوگرم وزن دارد و او بیشتر از مادرش الهام می‌گیرد و مادرش را قهرمان خود می‌داند و درزمینهٔ موسیقی و تبلیغات نیز فعالیت می‌کند.

تروی بیکر در نقش جیمز

بازیگران سریال د لست آو آس

تروی ادوارد بیکر (Troy Edward Baker) متولد 1 آوریل 1976 در امریکا بازیگر، خواننده و صدا پیشه است. فعالیت خود را با تبلیغات رادیویی آغاز کرد و سپس در زمینه خوانندگی روی آورد و بازیگری را از سال 2004 با سریال پرونده بسته شد شروع کرد و در سریال آخرین بازمانده نیز به‌عنوان بازیگر حضور دارد.

با 191 سانتی متر قد و 91 کیلوگرم وزن، در سال 2012 با همسرش پاملا والوورخ ازدواج کرد و صاحب یک پسر به نام هاید می‌باشد.

سخن پایانی

از اینکه تا پایان مقاله بررسی سریال آخرین بازمانده از ما TLOU 2023 با ما بوده‌اید سپاسگزاریم. سریال د لست آو آس جدیدترین سریال در HBO است و این کمپانی امیدوار است که سریال اقتباسیthe last of us که از یک بازی ویدئویی الهام گرفته شده است را بتواند به یکی از آثار موفقش تبدیل کند. این سریال جزو بهترین سریال های 2023 می باشد.

بازیگران مطرحی که در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند و عنوان بزرگ‌ترین تولید تلویزیونی در تاریخ کانادا که به این سریال اختصاص داده‌اند، باعث می‌شود که انتظارات از این سریال بالا برود. امیدوار هستیم این سریال به خوبی بازی‌اش عمل کند و ما شاهد یک سریال خیره‌کننده و دیدنی باشیم.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x